Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe mauw en aanhankelijker

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 17 juni 2012 - 14:52

Hallo,

Graag jullie mening. De laatste dagen(niet constant maar vandaag en gisteren bijvoorbeeld weer wel) miauwt Latte zoals ik dat nog niet gehoord had. Is zo een beetje een klaagmauw, heel kort en meer naar het 'mmmaw' toe(natuurlijk moeilijk te beschrijven). Bovendien komt hij echt vragen om geaaid te worden en is hij aanhankelijker. Hij zal toch niet ziek zijn he? Hij eet, drinkt en speelt goed?

Nu is mijn man deze week wel in het buitenland, kan het zijn dat hij hem mist? Nochtans heeft hij volgens mij niet zo een super band met mijn man. Als mijn man thuis komt, zit hij als eerste aan de deur maar als mijn man hem wil aaien, loopt hij weg. Dus volgens mij kan hij mijn man niet echt missen.

Heeft iemand een idee?
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.301 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 17 juni 2012 - 14:57

Ik zou het niet weten waarom ie dat doet, maar zou best kunnen omdat je man weg is. Balou die miauwt ook klaagelijk en kort als ze me een dag niet gezien heeft. Zo was ik vrijdag op zaterdag weg, en vanaf smiddags dat ik thuis was begon ze zo te miauwen...tot savons 11 uur, denk dat het een teken is dat ze me gemist heeft dan.
Geplaatste afbeelding

Guest_Kempenkat_*
Guest_Kempenkat_*

#3 Geplaatst 17 juni 2012 - 15:21

Ik denk, dat hij je man erg mist. Dat hij zich niet veel door hem laat aaien zegt niet veel, dat hij als eerste bij de deur zit des te meer.
Jij mist hem toch ook? En als hij thuis is, zitten jullie toch ook niet de hele tijd te knuffelen?

chanatas
chanatas
  • 5.301 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 17 juni 2012 - 15:36

Ik had het laatste stukje niet gelezen over dat je kat bij de deur zit te wachten en vervolgens weg loopt, maar Balou doet dat hier dus ook als ik een dag of langer niet thuis ben geweest. Ze komt dan naar binnen miauwen en als ik haar dan wil aaien loopt ze ineens weg naar buiten, en dan gaat ze daar staan te miauwen..misschien is ze dan een beetje boos, omdat ik te lang weg ben geweest?
Geplaatste afbeelding

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 17 juni 2012 - 16:18

Oke, dat is zelfs leuk nieuws. Mijn man zal blij zijn. Hij is ocharme altijd zo lief tegen de katten en mokka mag hij aaien maar latte loopt altijd weg. Begrijp niet goed waarom...
Ik mag hem in ieder geval dadelijk aan de luchthaven gaan halen(joepiedoepie) dus ik ben eens benieuwd:-)
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 17 juni 2012 - 16:21

Kempenkat zei:

Jij mist hem toch ook? En als hij thuis is, zitten jullie toch ook niet de hele tijd te knuffelen?

Hihi, nee maar ik loop wel niet weg als hij mij wil aaien;-)

Guest_Kempenkat_*
Guest_Kempenkat_*

#7 Geplaatst 17 juni 2012 - 17:16

Jientje zei:

Ik mag hem in ieder geval dadelijk aan de luchthaven gaan halen(joepiedoepie) dus ik ben eens benieuwd:-)
:twisted: Laat nog wel een beetje over voor Latte!! :heart:

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 18 juni 2012 - 12:13

Hihi, nu mag mijn man Latte opeens wel weer aaien :)
Maar het rare mauwen en de aanhankelijkheid zijn wel gebleven.
Maar hij is wel lief :)