Spring naar inhoud

- - - - -

Welke ?

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
HappySweetyLucky
HappySweetyLucky
  • 184 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 20 juni 2012 - 14:21

Ilona_13 zei:

Ik ben zooo blij dat je onderaan die twee links heb gepost van de zooplus uit Duitsland :o
Had er niet meer aan gedacht dat op iedere zooplus andere producten staan en de prijzen zo hard verschillen :)
Ik denk dat we een nieuwe krabpaal gevonden hebben, eindelijk ;)
Merciiiiii ^^

:flower:

HappySweetyLucky
HappySweetyLucky
  • 184 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 29 juni 2012 - 01:49

Hmm, de wall hangers mooi op tijd ontvangen maar die zijn van gen kanten ineen te steken :evil:   Geboorde gaatjes komen niet overeen :NoWhy: .  Nog iemand zoiets voorgehad ? Hoe opgelost ?  :anyone:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 29 juni 2012 - 16:09

Hier vroeg het inderdaad ook wel een beetje mankracht om ze in elkaar te krijgen hoor, vond het ook niet zo evident. Maar uiteindelijk is het wel gelukt.

Bewerkt door PeggyJ, 29 juni 2012 - 16:10.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

HappySweetyLucky
HappySweetyLucky
  • 184 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 01 juli 2012 - 01:29

Pffff,  1 wallhanger ok, andere 2 onmogelijk ineen te zetten. :misselijk:
Krabton goedgekeurd door de 3 poezels. :LOL:
Chauffagehanger getest en goedgekeurd door de kittens, volwassen kater nog onzeker maar chauffagemandjes gebruikt hij pas in de winter ;)
Aangezien ze sinds vandaag de bovenverdieping hebben ontdekt van het huis moet ik dringend utzien naar nog een extra krabpaal.....   :help:
Bestelling zooplus :  superfavorieten van de 3 katten is de speeltunnel en de verenhengel ! Die moet ik dringend bijbestellen ! ! !  Want zijn de 2 enige dingen waar mijn volwassen kater ECHT wel  dol op is ! ! ! ! ! ! ! :LOL:    Zoooooooooo schattig om ze samen te zien ravotten    :love2:

Iemand ervaring met de catdancer ?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 01 juli 2012 - 15:13

HappySweetyLucky zei:

Iemand ervaring met de catdancer ?

Nee, geen ervaring mee
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag