Spring naar inhoud

- - - - -

Waar je ook bent mij lieve schat

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:34

Mijn lieve lieve Moustique, had ik dit geweten had ik HELEMAAL anders gehandeld, maar daar is het nu te laat voor :(

Ik weet nog steeds niet waar je bent, waar je kittens zijn. Net nog eens briefjes opgehangen in de nog wijdere omgeving en dit weekend ook nog eens in de straat. Misschien ben je wel door iemand opgevangen, misschien ben je de weg kwijt en vind je ook geen nieuw mandje, misschien ben je al in de poezenhemel ...

Maar waar je ook bent, ik hoop het beste en dat je daar gelukkig bent ! In de poezenhemel kan het niet anders. Daar kan je ravotten met de andere poesjes. Bij iemand thuis zullen jullie het ook wel goed hebben, want anders neem je niet zomaar een poes met/zonder kittens ad deur in huis, maar dat je nu op zoek bent naar ons vind ik een vreselijke gedachte ... Laat ons hopen dat het niet zo is ... Ik probeer me te troosten met het feit dat dit niet kan omdat je niet ver weg bent gelopen want je was zwanger en ging ieder moment bevallen, dan kom je toch gwn terug als het niet ver is en ga je niet nog verder lopen ... En niemand heeft je gezien. IK HOOP HET, ik wil niet dat je afziet lieve schat. Het gaat jou en je baby's goed en het spijt mij :(

Ik hou van jou bollie.

Bewerkt door magalietje, 18 juni 2012 - 15:39.

Miaauw

Ciske
Ciske
  • 699 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:35

oh wat erg :(  veel sterkte :hug:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:41

:8  Mss staat hij ooit weer aan je deur, blijven hopen. :hug:

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 18 juni 2012 - 15:49

catherine zei:

:8 Mss staat hij ooit weer aan je deur, blijven hopen. :hug:

Met deze briefjes die ik net heb binnengestoken (en dit weekend nog eens een stuk of 50 en in 3 winkels) heb ik wel nog wat hoop erbij gekregen. Ik hoop dat iemand ze in huis heeft daar idie buurt, want ja als dat zo is wisten ze natuurlijk niet dat ik hopeloos op zoek ben naar haar. LAAT ONS HOPEN.

Dank u voor de steunende reactie alleszins, dat doet me deugd.
Miaauw

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:04

oh, wat erg, :( ik voel met je mee! :hug: Misschien is ze wel in iemands garage, tuinhuisje terecht gekomen, omdat ze met het slechte weer en het komen van de kleintjes niet meer thuis geraakte en moest schuilen! Ik hoop zo voor je dat ze eens voor je deur staat en misschien wel met haar kleintjes, blijven hopen! Veel sterkte!

KS2015

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:12

Ventteke zei:

oh, wat erg, :( ik voel met je mee! :hug: Misschien is ze wel in iemands garage, tuinhuisje terecht gekomen, omdat ze met het slechte weer en het komen van de kleintjes niet meer thuis geraakte en moest schuilen! Ik hoop zo voor je dat ze eens voor je deur staat en misschien wel met haar kleintjes, blijven hopen! Veel sterkte!

Het is al van 9 april geleden, is wel lang he :(
Miaauw

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#7 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:19

Hier draaien de duimen ook en hopen met jou mee dat ze op een keer terug thuis komt met haar kittens.

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:28

Dan is ze waarschijnlijk ergens binnen gepakt, was ze te aaien, kon ze door anderen aangehaald worden?

KS2015

magalietje
magalietje
  • 250 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 18 juni 2012 - 16:43

Ventteke zei:

Dan is ze waarschijnlijk ergens binnen gepakt, was ze te aaien, kon ze door anderen aangehaald worden?

Ja, toch wel hoor. Ik denk dat ook, want ik het eens uitleggen he (ik ben een grote nadenker hoor!):

Moustique moet bijna bevallen, ze vindt het niet oké dat mijn andere poes in haar legmand gaat dus gaat ze ergens anders bevallen. Dit zal vermoedelijk niet ver zijn aangezien ze echt ging bevallen in de loop der dagen. Dan bevalt ze en verlaat ze haar kittens niet tot ze groot genoeg zijn (6, 8 weken en zelfs langer). Dan zie ik niet in dat ze verder gaat gaan lopen terwijl ze eigenlijk wel naar huis zou willen komen voor eten en terug thuis te zijn (logischer wijze na zo een lange tijd van huis te zijn toch). Dus waarom is ze hier dan nog niet? Omdat iemand haar en haar kittens heeft opgemerkt en ervoor wou zorgen. Iemand die wss niet weet dat ik ze zoek. Heb wel in een straal van 1km helemaal rond het huis briefjes gestoken en in de buurtwinkels opgehangen. Dit weekend nog eens proberen met hier een straat wat verder af en vandaag nog 7 briefjes in verdere winkels gehangen. wie weet zit ze daar en weten die mensen dan pas dat ik ze zoek, HOPELIJK ! Of iemand hier id buurt is niet eerlijk ... Maar bon dan wordt ze tenminste verzorgd en niet aan haar lot overgelaten op straat.

En zelfs al liep ze dan weer verder, een kat vindt haar weg op een redelijk afstand terug zegt de DA. En als ze echt haar weg dan toch niet terug vindt, dan hoop ik dat iemand haar en haar kittens zal verzorgen. Het is immers een mooie kat, dus ik denk niet dat iemand die ziet dat ze geen huisje heeft en toch een beetje van katten houdt (dat zijn vrij veel mensen) ze zomaar zal laten zwerven, maar er wel voor zal zorgen. Alhoewel dat er hier ook een hele mooie siamese zwerfkat loopt (heb al opvang gecontacteerd voor de vele zwerfkatten hier id buurt :( ) en ik ze niet in huis neem. Heb twee andere katten en het risico is te groot denk ik, durf ik niet zo goed. Maar moest ik geen katten hebben, dan zou ik er een mooie dikke poes van maken !

Maar ik denk echt niet dat ze verder gaat lopen nadat haar kittens volgroeid zijn ipv gwn naar huis terug te keren als het niet ver is, want haar weg vindt ze dan wel (tenzij ver weg, maar onwaarschijnlijk gezien haar toestand toen)

Sorry voor het lange verhaal, ben altijd opgelucht als ik dat kan zeggen aan iemand. En ben ook opgelucht nu ik alweer briefjes ben gaan ophangen, dat had ik nog niet gedaan in de WIJDE omgeving en mss zit ze dan toch wel verder bij iemand in huis (kan altijd he ;) , maar toch gezien haar toestand ...) en vind ik ze terug! Daar rondlopen zal ze niet doen want zo ver dat ze haar weg echt niet meer zou vinden is het niet vind ik. Dat geeft altijd terug moed, nu weet ik dat ik niet meer kan doen na al die maanden.

DANK U om te luisteren naar mij, lucht echt super op. Heb ook wat nagedacht en dat kan ik hier dan kwijt, tof ;)
Miaauw

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 25 juni 2012 - 05:34

Heel veel sterkte.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 25 juni 2012 - 07:47

Zo erg. Misschien is ze wel gelukkig nu. Veel sterkte. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 25 juni 2012 - 09:47

Ik hoop dat ze ergens is binnen gepakt en dat ze goede zorgen krijgt. :geluk:

Zena2007
Zena2007
  • 245 berichten

#13 Geplaatst 09 juli 2012 - 14:49

Nog geen nieuws van Moustique?