Spring naar inhoud

- - - - -

Laat je huisdier niet alleen in Deurne!

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 18 juni 2012 - 21:19

Ter inlichting

Voor de mensen uit Deurne, hebben jullie hier al iets van gehoord? Dit zou afschuwelijk zijn...

Deel deze status zodat men in België weet wat er aan de hand is en de politie wilt er niets aan doen.
Intussen 9 honden ontvoerd en afgemaakt op gruwelijke wijzen door een bende kinderen van tussen de 8 - 26 jaar.
  Om te tonen dat zij baas zijn in Deurne. Een hond werd blind  verbrand, staart afgesneden om uiteindelijk haar einde te vinden onder  een Truck. Een ander hond zijn einde was vuurwerk in zijn bek.  Een ander honds nek werd gewoon gewurgd om daarna opgehangen gevonden te  worden aan de speelrekken van 'Het Rivierenhof'
En zo gingen meerdere honden te prooi aan deze bende 'kinderen'
En niet alleen honden, konijnen, eekhoorns, eenden en nog meerdere  dieren vallen te prooi aan bommetjes en mishandeling die te gruwelijk  zijn om op te noemen.
De kinderen wonen omgeving Deurne/Rivierenhof.  Ze bestaan bijna uit 30 leden. De jongste is 9 jaar heb ik me laten  vertellen en speelt met een skateboard. Een van de oudste draagt zijn  broek bijna tot op zijn knieën, een zigeuner en rijd met een blauwe  scooter.
Zend dit door naar iedereen dat die gruwelijkheden stoppen hier  in Deurne/Antwerpen. Want de politie geeft er niet om! We zullen het  recht in onze eigen handen moeten nemen dus dit is al stap 1! Houd  momenteel je hond thuis als je gaat winkelen, bind ze niet vast aan de  aangewezen plaats voor je hond. Want grote kans is dat jouw hond zal  ontvoerd worden om uiteindelijk dood terug gevonden te worden in een  gruwelijke manier.
Geef die kinderen de kans niet

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 18 juni 2012 - 21:34

:trance: :trance: :trance: :misselijk: :( :evil:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_mabiche_*
Guest_mabiche_*

#3 Geplaatst 18 juni 2012 - 21:43

heb het gedeeld op fb ook zo gaat het iets sneller rond en hoop dat ze die dierenbeulen snel straffen . Waar gaat de wereld naartoe als er al kinderen van 9jaar zoiets doen :misselijk: :misselijk: :misselijk:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 18 juni 2012 - 21:44

Had het ook al op FB gelezen. Niet normaal meer. Het wordt tijd dat de politie ingrijpt. :evil:

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 18 juni 2012 - 21:52

ja dat is hier heel dicht in de buurt al goed dat mijn kat niet buiten komt :evil:
en dat de politie hier dan niets aan doet begrijp ik al helemaal niet :(

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 18 juni 2012 - 21:54

G*dverdikke seg :trance: onopgevoede hangjongeren, bah !! Opvoeden die handel.
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 18 juni 2012 - 22:31

Maar enfin hoe is het mogelijk dat de politie niet ingrijpt ??? Dat begrijp ik niet arme dieren :censored: :censored: :censored: :censored:   De gevangenis in met die dierenbeulen

Bewerkt door Roosje, 18 juni 2012 - 22:32.

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#8 Geplaatst 18 juni 2012 - 22:31

Getver zeg, woon ook niet ver van Deurne............

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 19 juni 2012 - 05:53

Wat een verschrikkelijk verhaal ,kinderen of niet zouden zij zelf graag mishandeld worden ?
Onbegrijpelijk dat de politie niets doet ,arme dieren . :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

DORIS
DORIS
  • 7.902 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 19 juni 2012 - 07:06

Heb het gedeeld op FB.

De politie heeeft er zelf schrik van zeker.Wat een apenland.

Bewerkt door DORIS, 19 juni 2012 - 07:08.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#11 Geplaatst 19 juni 2012 - 07:32

:r :r :r :r :r

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 19 juni 2012 - 07:38

Maar is het waar? Of is het zo'n broodje-aap verhaal?
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 19 juni 2012 - 07:46

:trance: Wat een beulen. Opsluiten moeten ze . :r Ik begrijp alleen niet hoe ze die honden zo kunnen toetakelen. Zijn die baasjes dan niet in de buurt? Ik zal de mensen van Deurne op het werk ook maar verwittigen.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 19 juni 2012 - 08:14

Gwynyth zei:

Maar is het waar? Of is het zo'n broodje-aap verhaal?

Vraag ik me ook af....

Als 1 dier al mishandeld wordt op gruwelijke wijze, haalt dit al altijd de kranten...
Geplaatste afbeelding

meitepeit
meitepeit
  • 1.704 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 19 juni 2012 - 08:57

het mishandelen begint met dieren, als niet ingegrepen word, gaan ze een stap verder, wie weet hoe dat eindigd.

zo wie zo, nooit je hond bij een winkel even alleen achter laten, dat is het stomste wat je kan doen!