Spring naar inhoud

- - - - -

Biologische spot on druppels tegen vlooien en teken

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.936 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 19 juni 2012 - 18:31

Iemand ervaring met de biologische druppels voor in de nek tegen vlooien , teken en luizen van het merk EDIALUX, spot on.
Ik gebruikte altijd Frontline combo van de apotheek, maar één van mijn poezen is allergisch ervoor! :(
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 20 juni 2012 - 14:29

Onze Snoopy zijn haar viel er van uit op de plaats waar het gedruppeld was. Bovendien zou dit product zogezegd onschadelijk zijn voor de kat, maar of dat waar is? Naast Frontline bestaat er ook Stronghold en Advantage.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Nivo
Nivo
  • 5.738 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 20 juni 2012 - 14:50

Heb hier ook pas een puur natuurlijk (?!!!) product uitgeprobeerd, op basis van cocosolie, zero puce pipeten voor in de nek, merk Hery

Dit was de eerste die ook echt aangenaam rook en de poezen leken dit ook te vinden. Die pipetten zijn 4 keer zo groot als van frontline en de haren zagen er een week vettig samengekleeft uit :s

Oscar kreeg er huidschilfers van en zijn nek werd bijna kaal. Zo natuurlijk en onschadelijk is het dus niet :louche: hier ook voortaan maar weer frontline.
sorry laatste keer

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 20 juni 2012 - 14:54

Ik lees er geen goede ervaringen over:

Kattenforum De Kattensite • Toon onderwerp - Edialux: irritatie aan huid en luchtwegen

Moet zielig zijn als je kat helemaal dol wordt van die hevige citroengeur.

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.936 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 20 juni 2012 - 15:02

:) Goed om te horen dat de biologische spot -on toch niet beter is ,dank jullie voor de reacties , ik ga het zeker niet kopen .
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#6 Geplaatst 21 juni 2012 - 23:29

Mijn zus gebruikte dat en het hielp voor geen reet.