Spring naar inhoud

- - - - -

Kattengedrag -> wijziging gedrag

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Kempenkat
Kempenkat
  • 898 berichten

#16 Geplaatst 22 juni 2012 - 00:20

Ik denk, dat hij gewoon zò moe was, dat hij zich overslapen heeft. :d
Liefde is doen wat nodig is, ook als het pijn doet.
www.dierenopdedool.be  Erkend thuisasiel. Specialiteit zwerfkittens.

Jientje
Jientje
  • 1.000 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 22 juni 2012 - 07:37

Vandaag weer hetzelfde... Enige verschil was wel dat toen ik vandaag opstond ze alletwee naa me toekwamen...
Als dat zo doorgaat, ga ik mijn wekker moeten beginnen zetten.
Ik hoop echt dat er niks mis is. Eten doen ze genoeg, 's morgens is al mijn drooogvoer op...
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 22 juni 2012 - 13:41

Ik denk niet dat er iets mis is. Je wekker zetten is een goed idee, want zo te lezen wil Latte zijn wekdienst misschien stopzetten.
Ach, het blijven katten he ;)

Bewerkt door Tinne, 22 juni 2012 - 13:41.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Jientje
Jientje
  • 1.000 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 22 juni 2012 - 19:32

Tinne zei:

Ik denk niet dat er iets mis is. Je wekker zetten is een goed idee, want zo te lezen wil Latte zijn wekdienst misschien stopzetten.
Ach, het blijven katten he ;)

Tja, ik hoop dat er niets mis is:-)
Nooit gedacht dat ik het ging missen dat hij me wakker maakt:-)
Nu ja, ik hou hem(zoals altijd) nauwlettend in het oog:-)
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

Jientje
Jientje
  • 1.000 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 23 juni 2012 - 08:46

Katten, ik zal ze nooit begrijpen.
Om 5 u werd ik wakker(tja, ik word dan wel niet meer gewekt, ik word toch nog wakker uit routine:-)), ik sta op en tataah daar komen ze allbei afgelopen:-)
Eten gegeven, gaan slapen en dan maken ze me normaal om 6 u terug wakker voor een wandeling maar nu werd in spontaan wakker om half8.
Latte lag naast het bed te slapen en stond direct op toen ik wakker werd...raar toch, dat gewoontes van zoveel maanden op 1 dag weg zijn.

ZWERFKAT
ZWERFKAT
  • 164 berichten

#21 Geplaatst 23 juni 2012 - 09:07

onze Moo (net 1jaar) is de laatste dagen ook vrij stil. In plaats van een speels ventje heb ik nu een slapende kat. Eten doet hij wel goed maar is totaal niet meer actief. Toen zijn velletje "vettig" leek te worden en hij warm aanvoelde zij we naar de DA gestapt. 2 uur is dat beestje onderzocht en niets gevonden. Koorts had hij wel 40,20. Ook pijn zowel in de buikstreek als achteraan op de rug. Bloed geprikt in zijn keel en daaruit is enkel gebleken dat zijn witte bloedcellen aan te lage kant zijn. Heeft geen infectie, geen suiker, leverwaarden ok, geen leucose. Het bloed is nu opgestuurd naar het labo om de pancreas waarden en nog wat te onderzoeken. Enkel pijnstillers mee en toch wat antibiotica. Hopelijk is hij snel weer de "oude" want ik blijf ongerust.
Misschien heeft je katje ook zo'n dipje?

Jientje
Jientje
  • 1.000 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 24 juni 2012 - 12:29

Nee, ik denk/hoop het niet:-)
Die van mij is heel actief, heel speels en eet en drinkt goed:-)
Alleen zijn wekfunctie is kapot:-)
Hoewel...vannacht om 5 u was hij er weer:-) joepiedoepie