Spring naar inhoud

- - - - -

Ons Witje de zwerfkat

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#16 Geplaatst 22 juni 2012 - 00:10

ja geraardsbergen heeft een zwerfkattenproject maar en dat is een zeer grote maar deze trekt op niks!
Ze brengen wel een vangkooi, komen ze ophalen, brengen ze naar de dierenarts en dumpen ze weer voor je deur zal ik maar zeggen.
een maand ongeveer geleden heb ik er 8 kunnen vangen, ze zijn met 7 teruggebracht en 1 ervan lag hier dood in de straat een week of 3 geleden.
Nu heb ik vorge week weer gebeld wou ze laten nakijken op fiv en felv en ook laten castreren via het project maar degene die zich ermee bezig houdt is langdurig ziek, ik vind dat is mijn mening dan moet er maar een vervanger zijn.

Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#17 Geplaatst 22 juni 2012 - 00:11

akira zei:

geraardsbergen doet alsof ze een zwerfkattenbeleid heeft maar heeft het dus niet, moest het nog nodig zijn ik ken iemand in geraardsbergen die opvang doet van poezen en zich ook bezig houd met zwervers.

ik stuur je morgen een mailtje, wordt tijd dat ik mijn bedje in duik, maar vind het een gerustellend idee dat er toch iemand is in gerardsbergen die ons witje misschien kan helpen!
Mercikes alvast!
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 23 juni 2012 - 15:25

Als ze geen actie ondernemen in Geraardsbergen kan je dit altijd melden bij Gaia. Vermits ze op de lijst staan moeten ze er wel iets voor doen. Ikzelf heb ook een melding gedaan voor onze stad en ze hebben toen een brief gestuurd. ;)
De meeste vangen de zwerfkatjes en maken die steriel. Het is wel de bedoeling dat de mensen ze eten blijven geven want in een asiel hebben ze geen schijn van kans.
Hopelijk komt er hulp voor witje. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk