Spring naar inhoud

- - - - -

Tandplak...

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 22 juni 2012 - 09:04

Misschien een gekke vraagn, maar ik vraag me nu wel iets af: zo'n rauwe kippenvleugel, is dat niet heel erg groot voor een kat om zo op te peuzelen?

Of hebben ze daar geen problemen mee :catnoknow ?

Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ga eens kippenbilletjes ofzo kopen en dan aan onze poezen geven, maar ik vraag me af of ze weten wat ze ermee moeten doen :p

Of doen jullie sommige stukken vlees er al zelf af?
banner

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 22 juni 2012 - 13:32

Snoopy eet zo'n vleugeltje zonder problemen volledig op. Hetzelfde voor kippennekjes, boutjes,... Sushi die eet liever dingen zonder botjes in. Eigenwijze meid, want als kitten at ze nochtans zonder problemen vleugeltjes en dergelijke.

Ik zou zeggen, probeer het gewoon uit :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 22 juni 2012 - 16:18

Kippenbilletjes zijn toch groter van bot dan vleugeltjes :catnoknow , hier knagen ze vooral op de vleugels, maar eten het niet helemaal op, maar ze knagen wel, en dat reinigd hun tanden.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 26 juni 2012 - 14:48

Gisteren voor de eerste keer rauwe kippenvleugeltjes gegeven... :) :oops:

Zowel Mauro als Naomi hebben er echt van genoten...maar ze eten er alleen het vlees wat af en laten de rest mooi liggen... :catscratchhead :catnoknow tot ikzelf de moeite doe om het resterende vlees eraf te halen en mooi op een bordje voorschotel... :s

Maar zo zijn ze het eigenlijk wel gewend, krijgen iedere week 2x rauwe kippefilet, maar zonder de botjes en mooi in fijne stukjes gesneden...misschien teveel verwend ??? :oops: :oops: ;)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 26 juni 2012 - 14:49

Dat ze alleen het vlees eraf eten is niet zo erg hoor, doordat ze het af het bot moeten halen poetsen ze hun tandjes ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 26 juni 2012 - 14:51

PeggyJ zei:

Dat ze alleen het vlees eraf eten is niet zo erg hoor, doordat ze het af het bot moeten halen poetsen ze hun tandjes ;)

Bedankt voor de info, PeggyJ... :LOL: ;)

Dan krijgen ze vanaf nu iedere week hun "vleugeltjes"... :goofy: :heart:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 26 juni 2012 - 14:54

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#23 Geplaatst 26 juni 2012 - 16:33

goeie tip, dat ga ik hier ook elke week presenteren. Beter voorkomen dan genezen he :LOL: