Spring naar inhoud

- - - - -

Krabwond

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.828 berichten
  • 13 katten

#16 Geplaatst 22 juni 2012 - 21:47

Littekens geven aan hoe interessant je leven was ;)
Ik wil niet echt weten hoe mijn rug en schouders eruit zien. Wordt leuk komende zomer hihi
met goed bloeden bedoel ik geen bloedbad hoor :ha Maar meer dat als het bloed er uit komt opwellen en dat even doet dat het dan wel schoonbloed. Dat is tenminste het idee. :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 22 juni 2012 - 21:51

ginnie zei:

Littekens geven aan hoe interessant je leven was ;)
Ik wil niet echt weten hoe mijn rug en schouders eruit zien. Wordt leuk komende zomer hihi
met goed bloeden bedoel ik geen bloedbad hoor :ha Maar meer dat als het bloed er uit komt opwellen en dat even doet dat het dan wel schoonbloed. Dat is tenminste het idee. :)

Ik snapte wat je bedoelde met goed bloedde hoor hahaha :d Denk dat als het een bloedbad geweest was, ik toch echt wel even naar de dokter had moeten gaan ;) Ja littekens maken je leven intressant, maar als iemand vraagt hoe ik aan dat litteken kom, kan ik maar beter iets anders verzinnen dan mijn kat heeft me gekrabt whaha, dat is niet echt spectaculer he
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.828 berichten
  • 13 katten

#18 Geplaatst 22 juni 2012 - 22:06

dan zeg je: dit is een permanente herinnering aan het liefste schattigste en poezeligste kattenbeest dat ooit op de aarde is gezet
en dan kijken hoe mensen reageren :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 22 juni 2012 - 22:58

Ik heb zo een leuke krab op mijn linkerborst :x Recht op mijn hartje, zie je wel, liefde voor katten is mij op het lijf geschreven :d
Ik vind het nog eens niet zo erg ^^ Gelukkig ligt het onder de grens van de rand van mijn kleding :p

Nee, ziet er niet erg uit hoor, zo heb ik ook al veel krabjes gehad en die waren ook pijnlijk/gevoelig(huid errond ook). Maar als het ergere pijn gaat doen(en bv je voelt je hartslag erin) en de roodheid breidt uit, dan best even naar laten kijken.

Bewerkt door Serenity, 22 juni 2012 - 23:00.

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 22 juni 2012 - 23:12

Serenity zei:

Ik heb zo een leuke krab op mijn linkerborst :x Recht op mijn hartje, zie je wel, liefde voor katten is mij op het lijf geschreven :d
Ik vind het nog eens niet zo erg ^^ Gelukkig ligt het onder de grens van de rand van mijn kleding :p

Nee, ziet er niet erg uit hoor, zo heb ik ook al veel krabjes gehad en die waren ook pijnlijk/gevoelig(huid errond ook). Maar als het ergere pijn gaat doen(en bv je voelt je hartslag erin) en de roodheid breidt uit, dan best even naar laten kijken.

Nee het viel mee gelukkig, het was meer dat ie zo groot was...normaal heb ik ook altijd kleintjes, en ja het is altijd natuurlijk wel ff pijnlijk, rood en wat dik eromheen...ik voel er op dit moment vrij weinig meer van.
Geplaatste afbeelding

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 23 juni 2012 - 09:50

ik heb fucidin in huis dat ik gebruik als ik een krab heb.
maar of dat nu nog helpt weet ik niet.
zou het ook zo laten hoe het nu is. ;)
Geplaatste afbeelding