Spring naar inhoud

- - - - -

Mama !!!!!

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#1 Geplaatst 22 juni 2012 - 09:30

was het eerste wat ik hoorde toen ik deze ochtend met nog een halve slaapkop de living binnenkwam.  Mijn jongste dochter is een vroege vogel en zat dus al beneden, ik werd ook begroet door een luid verontwaardigd miauwende gucci.

Wij hebben een hoeksalon, waarvan je twee zetels door middel van een hendel kan platleggen.  Omdat ik nog herstellende ben van mijn nekoperatie, leg ik mijn zetel dus 's avonds altijd plat zodat mijn nekje goed kan rusten.
Katten vinden het altijd super om daar dan in en onder de zetel te kruipen, donker holletje + hun speeltjes die er altijd onder liggen, gaan ze halen.

Ik had dus niet goed opgelet en de zetel weer dichtgeklapt bij het slapen gaan.  Normaal tel ik altijd eens ... maar gisteren dus niet :oops: :oops:

Ja, je raadt het al, Gucci zat er nog onder/in.  Nu is die ruimte wel redelijk hoog dus heel veel kwaad kan dat niet, maar ze zal het wel niet fijn gevonden hebben.  Ik vind het raar dat ik haar niet gehoord heb.
Ik ben laat gaan slapen en vroeg weer op dus zo lang zat ze niet vast maar wel genoeg om flink op mijn donder te krijgen van m'n dochter en Gucci.
Ik vond het wel een heel klein beetje grappig dat m'n dochter zo boos was :oops: en ik vind het fijn dat m'n jongste zo voor haar diertjes opkomt :)  Gucci zal eens extra verwend worden vandaag :)

Bewerkt door Mika, 22 juni 2012 - 09:43.

Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 22 juni 2012 - 09:36

:lachen: :lachen: Gelukkig kan hij héél de dag bijslapen als hij er zin in heeft ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 22 juni 2012 - 09:42

Ooh :ha zo erg...  ik kan het mij al zo voorstellen :lachen: arme Gucci. :rub:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#4 Geplaatst 22 juni 2012 - 09:48

Oepsssssssssssssssssssssssssss
Mama toch dat mag je niet meer doen hoor :)

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 22 juni 2012 - 09:49

:ha :ha arme Gucci :LOL: maar vandaag wordt ze wel lekker verwend, ze zal het wel snel vergeten zijn :p
banner

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#6 Geplaatst 22 juni 2012 - 10:34

:ha :ha ocharme Gucci, maar 'k zit hier wel te lachen :LOL: :LOL:

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 22 juni 2012 - 10:43

:ha 't is alleen wanneer je niet telt, dat zoiets voorvalt he...

De enige keer dat ik niet telde, heeft 't ventje Jacko in de kelder opgesloten en heeft ie daar de hele nacht gezeten. Da's de enige kat die bij ons komt slapen, en nu zat hij zo ver weg... Toen ik hem eindelijk gevonden had (dat klinkt als in een schacht in't midden van het huis: als je beneden bent denk je dat het van boven komt, en boven denk je dat het van beneden komt), was meneer boos op mij!

Ik hoop dat je Gucci schatje niet zo boos is op jou :)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 22 juni 2012 - 17:57

Oeps kan gebeuren. Ik voel me ook altijd zo schuldig als er weer eens eentje in de kast opgesloten werd of op de slaapkamer :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag