Spring naar inhoud

- - - - -

Welke shows zeker te doen in september?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 22 juni 2012 - 10:34

Ai ai ai. Het word moeilijk om te kiezen.
Ik wilde 2 shows doen in september. Met name de show in de oktoberhallen en St. Niklaas.
Nu komt Anja afdraven met de special in Zedelgem voor de Pers. :wall: :wall: :wall:

Ik ga hier echt wel moeten kiezen.
Met andere woorden als je 2 shows zou doen in september welke 2 zouden jullie dan doen?
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel. Als mama van huis is dansen de poezen...

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 22 juni 2012 - 10:40

:x Sorry he :a :lachen:

Ik zou zeggen kies eens voor de fifé show omdat daar dan juist een special is voor de pers en het showen is dan ook weer iets anders, je krijgt ook veel meer uitleg wat de min en plus punten zijn en wat nog belangrijk is ik ga ook dus dat is ook weer een pluspunt. :x

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#3 Geplaatst 22 juni 2012 - 10:42

Telt fifé mee voor het behalen van de kampioenstitel? Wat denk ik voor Casper en Ozy wel belangrijk is vermoed ik.

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 22 juni 2012 - 10:48

hilleke zei:

Telt fifé mee voor het behalen van de kampioenstitel? Wat denk ik voor Casper en Ozy wel belangrijk is vermoed ik.

Oh Hilde,

Die kampioenstitel komt er wel hoor als we zien hoe hij nu al bezig is. Als ik nog 2 gewone shows doe zou hij toch minstens zijn CAP moeten halen ook al komt hij niet in de prijzen op het podium. Dus daar ben ik ondertussen al gerust in.
Ik ben toch juist he Anja? :catscratchhead Naar ik meen zijn die podiumprijzen toch bovenop de goedkeuring?
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel. Als mama van huis is dansen de poezen...

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 22 juni 2012 - 10:50

oh ja ik mag me eigenlijk ook niet teveel haasten anders kan ik volgend jaar geen shows meer doen met hem.
Nog een vraagje aan de ervaren ratten in shows.
Kan je eigenlijk nog verder showen met een kat die alle titels heeft behaald?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 22 juni 2012 - 11:11

Je hebt de onafhankelijke, fifé, tica en cfa shows, die puntentelling zijn allemaal afzonderlijk.
Misschien zijn er nog andere dat weet ik nu niet...
Die 3 laatste hebben eigenlijk meer waarde, ze keuren daar strenger, zijn meer met je kat bezig... tica en cfa heb je ±5 verschillende keurmeersters, de meeste mensen vinden dat eerlijker omdat elke keurmeester toch een eigen voorkeur heeft.

Hilde, ik doe ook al die shows, dus ook aparte tellingen, maakt toch niet uit, het is gewoon wat je zelf wilt. ;)
En dan kan ze nog langer en meer showen. :)

Ik zou zeggen probeer het eens en ook de tica zeker eens proberen, is echt de moeite, je bent heel de dag bezig met je kat, echt heel leuk.

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.156 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 22 juni 2012 - 11:16

Erg lastig kiezen om er enkel 2 te doen.
Zowiezo St Niklaas; dat is hier een kleien 20min verderop.

Daarnaast vind ik de shows van de NKU Sara ook altijd erg leuk om te doen.

Maarja, Westerlo vond ik toen ook erg leuk.
De show van BCF (ons eigen club) zullen we waarschijnlijk overslaan; daar lijkt altijd veel vriendjespolitiek te zijn

De show van neocat lijtk me ook erg leuk,
maar dat zal waarschijnlijk eerder de wereldshow in het nieuwe jaar worden

Bewerkt door Tripkippiej, 22 juni 2012 - 11:17.

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 22 juni 2012 - 11:23

Solotje zei:

Je hebt de onafhankelijke, fifé, tica en cfa shows, die puntentelling zijn allemaal afzonderlijk.
Misschien zijn er nog andere dat weet ik nu niet...
Die 3 laatste hebben eigenlijk meer waarde, ze keuren daar strenger, zijn meer met je kat bezig... tica en cfa heb je ±5 verschillende keurmeersters, de meeste mensen vinden dat eerlijker omdat elke keurmeester toch een eigen voorkeur heeft.

Hilde, ik doe ook al die shows, dus ook aparte tellingen, maakt toch niet uit, het is gewoon wat je zelf wilt. ;)
En dan kan ze nog langer en meer showen. :)

Ik zou zeggen probeer het eens en ook de tica zeker eens proberen, is echt de moeite, je bent heel de dag bezig met je kat, echt heel leuk.

Langer en meer showen dat zou super welkom zijn. Daarvoor kunnen we het doen :eDance:
Ik ga waarschijnlijk ook ST Job in 't Goor ook doen. 5ook een perzenspecial) Als ik er dan nog een gewone show in september bijneem heeft hij als alles goed gaat dan al zijn kampioenstitel.

Bewerkt door Ozy, 22 juni 2012 - 11:26.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 22 juni 2012 - 11:28

Er zijn genoeg onafhankelijke shows en je hebt tijd.
Ook zijn er niet zoveel fifé shows in België dus dan is deze wel het moment. ;)
Ik ga ook naar Sint Job in 't Goor.

Bewerkt door Solotje, 22 juni 2012 - 11:28.

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#10 Geplaatst 22 juni 2012 - 11:32

Tja, ik wist niet of ze veel wou showen natuurlijk. Voor mij zal het eerder beperkt blijven maar dat moet natuurlijk ieder voor zich uitmaken. :)

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#11 Geplaatst 22 juni 2012 - 11:38

Tripkippiej zei:

Daarnaast vind ik de shows van de NKU Sara ook altijd erg leuk om te doen.

die vind ik ook steeds leuk!

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 22 juni 2012 - 11:40

ik doe enkel de onafhankelijke. maar een tica wil ik zeker ook eens doen, dus die in oktober of november zou ik graag inschrijven. St-job schrijf ik ook in, maar das augustus. Voor Casper lijkt een fifé wel leuk te zijn! mss neem je die best eens mee, voor de ervaring ;)

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 22 juni 2012 - 11:42

hilleke zei:

Tja, ik wist niet of ze veel wou showen natuurlijk. Voor mij zal het eerder beperkt blijven maar dat moet natuurlijk ieder voor zich uitmaken. :)

Hier was het eigenlijk de bedoeling om de 6 weken een show te doen. Maar in September zijn er meer die niet te ver van Gent liggen. Ik kijk ook een beetje uit dat ik max een uurtje moet rijden.

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.156 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 22 juni 2012 - 12:17

nisha zei:

die vind ik ook steeds leuk!

Vind ide voornamelijk zo leuk doordat de sfeer goed is en omdat je zowiezo iets van een vaandel oid krijgt; of je nu op het podium hebt gestaan of enkel een U gehad hebt :)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 22 juni 2012 - 20:07

Als je kat alle titels behaald heeft, kan je hem gewoon nog inschrijven in Ereklasse.