Spring naar inhoud

- - - - -

Welke shows zeker te doen in september?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Roos* en Minousch
Roos* en Minousch
  • 1.288 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 23 juni 2012 - 10:45

Neocat in Nijmegen is een leuke show, en is op 30 September.
Groetjes van Linda, Lisa, Chico, Vlinder en Kira
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 23 juni 2012 - 10:55

Ik doe:

2 september Arendonk

9 september Wieze

15 september Rotterdam van NKU/SARA

En dan weet ik het eigenlijk niet zo goed. Ik zou tegen dan een nestje kunnen hebben en ben dan liever thuis maar dit kan ik maar pas met zekerheid half augustus zeggen als ik de roze lampionnekes zie branden. Poes zou half juli op dek gaan als de natuur mee wil natuurlijk.

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 23 juni 2012 - 11:01

Solotje zei:

Er zijn genoeg onafhankelijke shows en je hebt tijd.
Ook zijn er niet zoveel fifé shows in België dus dan is deze wel het moment. ;)
Ik ga ook naar Sint Job in 't Goor.

JA daar heb je wel een punt hoor. Naar ik meen kan je er wel niet met de sturdi terecht? Of heb ik dat verkeerd voor?
Wat heb ik dan nog extra nodig? Ik dacht aan een dekentje voor bodem, gordijntjes en plastiek voor vooraan en zijkant van de kooi? Casper maakt wel gebruik van zijn kattenbakje tijdens de show. Heb ik dan genoeg ruimte als ik 1 kooi vraag?

biekevs zei:

ik doe enkel de onafhankelijke. maar een tica wil ik zeker ook eens doen, dus die in oktober of november zou ik graag inschrijven. St-job schrijf ik ook in, maar das augustus. Voor Casper lijkt een fifé wel leuk te zijn! mss neem je die best eens mee, voor de ervaring ;)

Ja voor de ervaring zou ik die wel eens willen meenemen. En allemaal keurmeesters die ik nog maar weinig op lijsten heb zien staan bij de onafhankelijke keuringen. En nog de special erbij ik denk dat je dan echt wel te weten komt wat je kat waard is.
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel. Als mama van huis is dansen de poezen...

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 23 juni 2012 - 11:02

Ozy zei:

JA daar heb je wel een punt hoor. Naar ik meen kan je er wel niet met de sturdi terecht? Of heb ik dat verkeerd voor?
Wat heb ik dan nog extra nodig? Ik dacht aan een dekentje voor bodem, gordijntjes en plastiek voor vooraan en zijkant van de kooi? Casper maakt wel gebruik van zijn kattenbakje tijdens de show. Heb ik dan genoeg ruimte als ik 1 kooi vraag?

De kooien op Fifé zijn groter dan op traditionele shows, dus zelfs voor een coon heb je plaats hoor.