Spring naar inhoud

- - - - -

wikken en wegen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
20 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.703 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 22 juni 2012 - 20:13

Sihirci zei:

Alweer mee eens!!!!!

:b
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

chriske
chriske
  • 1.714 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 22 juni 2012 - 20:50

Goh , dat is een moeilijke :x Ik heb het daar soms ook moeilijk mee , maar er zijn nu éenmaal mensen die bewust willen kwetsen . Andere zeggen gewoon hun mening ( dat moet kunnen ) en toch schiet het soms in het verkeerde keelgat . En dan heb je de meelopers , degenen die het met alles eens zijn ( zogezegd) :evil:

Ik probeer dan niet of niet onmiddellijk te reageren , ik ken mezelf flapuit en dat word ook niet in dank afgenomen .

Maar vele hebben me al steun gegeven en dat is dan weer leuk , dus feitelijk zouden we meer moeten antwoorden met de vraag : Wat bedoel je daar nu juist mee , veel misverstanden zouden vermeden kunnen        worden denk ik :thumb:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#18 Geplaatst 22 juni 2012 - 21:10

chriske zei:

Goh , dat is een moeilijke :x Ik heb het daar soms ook moeilijk mee , maar er zijn nu éenmaal mensen die bewust willen kwetsen . Andere zeggen gewoon hun mening ( dat moet kunnen ) en toch schiet het soms in het verkeerde keelgat . En dan heb je de meelopers , degenen die het met alles eens zijn ( zogezegd) :evil:

Ik probeer dan niet of niet onmiddellijk te reageren , ik ken mezelf flapuit en dat word ook niet in dank afgenomen .

Maar vele hebben me al steun gegeven en dat is dan weer leuk , dus feitelijk zouden we meer moeten antwoorden met de vraag : Wat bedoel je daar nu juist mee , veel misverstanden zouden vermeden kunnen        worden denk ik :thumb:

Om het dan maar eens heel duidelijk zonder een woord Frans te zeggen... Ik schijt peuken van al die verkeerde keelgaten die ieder bericht in cadeauverpakking eisen te ontvangen

chriske
chriske
  • 1.714 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 22 juni 2012 - 21:13

Sihirci zei:

Om het dan maar eens heel duidelijk zonder een woord Frans te zeggen... Ik schijt peuken van al die verkeerde keelgaten die ieder bericht in cadeauverpakking eisen te ontvangen

Heel grappig :ha liefst met een strikje rond dan :jump:

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#20 Geplaatst 23 juni 2012 - 11:48

chriske zei:

zou ik ook beter eens doen denk ik :a :a

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 24 juni 2012 - 17:17

nisha zei:

dat duurt te lang voor maggi :LOL: :LOL:

tja je kent me... :hug: hug :hug: hug