Spring naar inhoud

- - - - -

De nieuwe krabpaal: Petfun

• Log in om te reageren
64 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#61 Geplaatst 04 november 2009 - 22:37

Hier ook grote fan van Petfun. We hebben een 1,5 jaar terug 1 grote paal ervan gekocht die ons zodanig is bevallen dat ik net nog 3 grote Petfunpalen heb bestel :LOL:
En niet alleen ik ben fan, onze katten zijn er ook echt gek van! Zowel de grote als de kleintjes vinden de Petfunpalen super! En het is dan ook omdat de kleintjes de Petfunpalen zo leuk vinden dat ik er nog een paar heb bij besteld. Onze grote katten liggen namelijk zo graag in het bovenste mandje van de Petfun en ze delen die niet graag met de kittens. Nu we wat meer palen zullen hebben, hebben ze toch wat meer kans dat ze een plaatsje bovenin de krabpaal kunnen bemachtigen ;)

Ik bestel zelf wel het liefst bij Petfun en niet via zooplus omdat ik altijd wel een paar dingen heb die ik aangepast wil zien en bij Petfun zijn ze echt superbehulpzaam en passen ze het hele ontwerp aan aan je wensen.

Nu enkel nog wachten tot begin november, de bestelling zou een 4tal tijd nodig hebben...

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 05 november 2009 - 16:30

Mooie paal, als ik er teveel naar kijk krijg ik ook zin om een nieuwe te kopen.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#63 Geplaatst 05 november 2009 - 16:52

past mooi bij die chocoladekleurige muur!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 07 november 2009 - 22:03

Nahs zei:

Ben gaan kijken ........ :)
Het is hier serieus aan het kriebelen hoor :LOL:
Nu nog ene overtuigen .....
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#65 Geplaatst 17 november 2009 - 18:17

De post eh :censored: Echt, eens dat die niet meer alleen staan om post te bezorgen, kies ik voor een andere verdeler, dit kan gewoonweg niet zeg!

Mooie paal, though ;)