Spring naar inhoud

- - - - -

Stoffen transportbox van Zooplus

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 28 juli 2009 - 12:06

De transportbox van Zooplus is ook aangekomen. Het is de stoffen versie, want die neemt minder plaats in bij het opbergen. Direct goedgekeurd door onze poezel :) . Hier de fotootjes:

Boris is er vrijwillig ingekropen, geen poezels werden gekwetst bij het nemen van de foto's :mrgreen:
Geplaatste afbeelding

Je kan ook hun halsbandje vastmaken aan het mandje, dat vind ik persoonlijk wel heel handig :thumb: . Je kan nooit zeker genoeg zijn hé!

Vooraanzicht:
Geplaatste afbeelding

Totaalbeeld:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#2 Geplaatst 28 juli 2009 - 12:34

ziet er mooi uit! :)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 28 juli 2009 - 12:36

Ziet er heel goed uit.

Sjalot
Sjalot
  • 128 berichten
  • 8 katten

#4 Geplaatst 28 juli 2009 - 12:58

Die heb ik ook. Ik heb er een keer een pup mee opgehaald uit Finland en het was de enige die onder de voorstoel van de passagier voor mij paste. Dat was het vereiste om een pup te mogen vervoeren in de cabine.
Nu gebruik ik hem als extra vervoermiddel in geval van nood. Ik wil namelijk voor elke kat een reismand hebben, want ik woon in een gebied met veel industrie en gevaarlijke stoffen. Ik hoop een evacuatie nooit mee te maken, maar ik ga liever voor zeker.
Deze mand kan je makkelijk opvouwen en opbergen.
Groetjes van Charlotte

6 Maine Coons & 2 Heilige Birmanen

Guest_Elien_*
Guest_Elien_*

#5 Geplaatst 28 juli 2009 - 13:02

ziet er goed uit, idd handig dat het niet veel plaats in beslag neemt

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 28 juli 2009 - 13:07

We hebben nog een andere reismand ook, van plastic.. Maar ik wou ook voor iedere poezel een aparte reismand, je weet nooit dat ze eens allebei samen ziek vallen, of samen ergens naartoe moeten.. En twee van die grote plastieken bakken was teveel om in de kast op te bergen :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:06

ziet er in orde uit eh :LOL:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#8 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:13

Ik heb ook zoiets gehad maar Mona deed dat gewoon open dus toch maar niet meer durven gebruiken. Misschien is deze wel beter beveiligd dan die wat ik had natuurlijk :)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:15

En ze vind het nog leuk ook om er in te zitten !
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:28

MissKitty zei:

Ik heb ook zoiets gehad maar Mona deed dat gewoon open dus toch maar niet meer durven gebruiken. Misschien is deze wel beter beveiligd dan die wat ik had natuurlijk :)

Ik moet eerlijk zijn dat op de moment dat ik hem zou gebruiken, ik de poezie toch ook een tuigje zou aandoen. Je weet immers nooit hé. En zie je die Ragdolls daar al wegsjoeven eenmaal je op straat bent? Ik zou een hartaanval krijgen denk ik.. :trance:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 28 juli 2009 - 16:17

Ik heb die ook onlangs gekocht bij zooplus, vond hem er toch stevig genoeg uit zien :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 30 juli 2009 - 18:37

Ik heb zo'n stoffen draagzak gekocht voor Yumi indertijd (ook eentje waar je haar bandje moet aan vastmaken), maar ze is daarvoor nu veel te zwaar en te groot geworden :ha misschien dat ik Santos wel vervoer in dat draagzakje, want dat reismandje is zo zielig. Met zo'n zak kan ik hem nog wat knuffelen op mijn schoot :loveshower:
Die van jou ziet er wel mooi en groot uit, wat een gelukzakken zijn het daar. Ge kunt ni geloven hoeveel plezier het ons doet dat hij bij jullie mag gaan wonen :love:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 30 juli 2009 - 19:16

Spanishke zei:

Ik heb zo'n stoffen draagzak gekocht voor Yumi indertijd (ook eentje waar je haar bandje moet aan vastmaken), maar ze is daarvoor nu veel te zwaar en te groot geworden :ha misschien dat ik Santos wel vervoer in dat draagzakje, want dat reismandje is zo zielig. Met zo'n zak kan ik hem nog wat knuffelen op mijn schoot :loveshower:
Die van jou ziet er wel mooi en groot uit, wat een gelukzakken zijn het daar. Ge kunt ni geloven hoeveel plezier het ons doet dat hij bij jullie mag gaan wonen :love:

Oooh, knuffel hem nog maar veel de komende dagen! :hug: We zijn heel blij dat jullie ons het vertrouwen gunnen om dat mooie bollewolletje hier in huis te mogen nemen. :loveshower:

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 02 augustus 2009 - 17:23

ziet er goed uit :LOL: