Spring naar inhoud

- - - - -

zooplus besteling 1ste keer

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#1 Geplaatst 25 juni 2012 - 21:11

hey,
ik ben voor de eerste maal aan het bestellen op zooplus, daar vragen ze of de factuur via mail moet komen of bij de besteling. Wat nemen jullie?

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#2 Geplaatst 25 juni 2012 - 21:18

hier steekt die altijd bij de bestelling, maar als je die niet nodig hebt maakt dat eigenlijk niks uit.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#3 Geplaatst 25 juni 2012 - 21:20

Heeft er daar nog nooit iemand raar mee gevaren? Ik zou mijn visa gebruiken. Maar mijn mama heeft eens veel geld kwijt gespeeld door een nederlander (geen verwijten hé naar mensen uit nederland, hier in belgie kun je dat ook tegenkomen) maar doordat het in nederland was, heeft ze er nooit iets aan kunnen doen...

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 25 juni 2012 - 21:26

Ik doe de factuur altijd via de mail, briefpapier raak ik toch altijd kwijt!! Ik betaal bij Zooplus ook altijd achteraf!!
Geplaatste afbeelding

Guest_nathalie.v_*
Guest_nathalie.v_*

#5 Geplaatst 25 juni 2012 - 21:27

chanatas zei:

Ik doe de factuur altijd via de mail, briefpapier raak ik toch altijd kwijt!! Ik betaal bij Zooplus ook altijd achteraf!!

Hoe doe je dat dan? om achteraf te betalen??? ik heb ook net mijn eerste bestelling geplaatst en wel via mastercard.... hopelijk geen problemen? :(  
wie heeft er ervaring mee?

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#6 Geplaatst 25 juni 2012 - 21:27

Hoe doe je dat dan achteraf? Ik zou dat ook zo willen doen :p

Heb infeite nog nooit op een site besteld :s

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 25 juni 2012 - 21:28

nathalie.v zei:

Hoe doe je dat dan? om achteraf te betalen??? ik heb ook net mijn eerste bestelling geplaatst en wel via mastercard.... hopelijk geen problemen? :(  
wie heeft er ervaring mee?

Achter betalen kan niet de eerste keer, pas na de eerste keer kan het...kun je gewoon aanvinken dat je achteraf wilt betalen...weet alleen niet of je dat ook kunt als je in België woont.
Geplaatste afbeelding

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#8 Geplaatst 25 juni 2012 - 21:49

Heb besteld, ben benieuwd :p heb wat minder besteld dan dat de bedoeling was, eerst eens uittesten :p

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#9 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:02

Ga allesinds proberen thuis te blijven vanaf overmorgen, lees juist op het forum dat ze het durven af te zetten bij de gebeuren, mag dan al zeker zijn dat ik het paketje nooit ga krijgen van de meeste gebuuren :s
Hoelang duurd het +- bij jullie tussen besteling en levering?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:02

Ik betaal altijd via Visa en nog nooit geen problemen gehad met betalingen. Nooit! Zooplus is een veilige manier van bestellen. Enkel niet te veel blikken in één keer bestellen :louche: .

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#11 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:14

héhé, heb geen blikken besteld. Heb nu enkel droogvoer besteld voor mijn honden, voor mijn poezen heb ik nog het een en andere staan, en ga eerst eens kijken hoe het verloopt. En blikken vlees kan ik niet bestellen voor mijn hondjes :( mijn oudste is dan heel de nacht slecht (bedag nooit) zit dan heel de nacht met kotsneigingen en blazen, en soms moet ze dan ook kotsen, weet niet hoe dit komt, vroeger had ze dit niet :s al van gepraat met da en ze weet ook niet juist hoe dit komt :s
En raad je grote hoeveelheid blikken af voor de houdbaarheid datum? Of is er een andere reden?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:17

lientj zei:

héhé, heb geen blikken besteld. Heb nu enkel droogvoer besteld voor mijn honden, voor mijn poezen heb ik nog het een en andere staan, en ga eerst eens kijken hoe het verloopt. En blikken vlees kan ik niet bestellen voor mijn hondjes :( mijn oudste is dan heel de nacht slecht (bedag nooit) zit dan heel de nacht met kotsneigingen en blazen, en soms moet ze dan ook kotsen, weet niet hoe dit komt, vroeger had ze dit niet :s al van gepraat met da en ze weet ook niet juist hoe dit komt :s
En raad je grote hoeveelheid blikken af voor de houdbaarheid datum? Of is er een andere reden?

Ik spreek wel over hoeveelheden van meer dan 20 ofzo.

De dozen wegen dan te zwaar en vallen dan al eens bij transport. Deuken komen dan wel eens voor. Ik probeer (bij grotere hoeveelheden) ook altijd per eenheidsaantal te nemen (bv. 24 --> zie je op de site). Dan zitten ze normaal wel netjes verpakt. Losse blikken deuken wel eens snel.
Ik had eens een hele grote bestelling gedaan van blikken.... En ja, als ze dat dan in 1 doos inpakken :trance: :trance: .

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:22

Achteraf betalen gaat niet voor België. Ik laat altijd mijn factuur bij de bestelling bij leveren, en ik bewaar het ook altijd in een map als er dan iets is kan je nog altijd reclameren, zoals toen mijn waterfontein stuk was, toen had ik dat factuur nodig.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#14 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:32

Ik heb allesinds al mijn besteling afgedrukt, omdat mijn bestelingsnummer en zo daar op staat. Mijn facturen zitten allemaal in een map :p

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#15 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:37

dolfjeweerwolfje zei:

Ik spreek wel over hoeveelheden van meer dan 20 ofzo.

De dozen wegen dan te zwaar en vallen dan al eens bij transport. Deuken komen dan wel eens voor. Ik probeer (bij grotere hoeveelheden) ook altijd per eenheidsaantal te nemen (bv. 24 --> zie je op de site). Dan zitten ze normaal wel netjes verpakt. Losse blikken deuken wel eens snel.
Ik had eens een hele grote bestelling gedaan van blikken.... En ja, als ze dat dan in 1 doos inpakken :trance: :trance: .

Goed om te weten, ga daar rekening mee houden ;)