Spring naar inhoud

- - - - -

zooplus besteling 1ste keer

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
jadzia
jadzia
  • 88 berichten

#16 Geplaatst 25 juni 2012 - 22:38

Ik betaal altijd vooruit, nooit problemen mee.
Ann

nathalie.v
nathalie.v
  • 104 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 25 juni 2012 - 23:21

catherine zei:

Achteraf betalen gaat niet voor België. Ik laat altijd mijn factuur bij de bestelling bij leveren, en ik bewaar het ook altijd in een map als er dan iets is kan je nog altijd reclameren, zoals toen mijn waterfontein stuk was, toen had ik dat factuur nodig.

bedankt voor de tip ivm bewaren voor ingeval er iets is! alvast benieuwd wanneer het aankomt! :)

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#18 Geplaatst 26 juni 2012 - 00:26

Ik betaal altijd vooruit. Krijg een bestelbevestiging per mail en de faktuur bij de bestelling. Tot nu toe ook geen problemen.

Lientje, je kan de bestelling min of meer opvolgen via Mijn Zooplus. Bij mij komt de bestelling over het algemeen aan de dag nadat op de site staat "bestelling verzonden".

Veel succes!

shanah
shanah
  • 59 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 26 juni 2012 - 00:50

Altijd al betaald met visa, altijd netjes binnen de levertijd bezorgd, altijd al heeltevreden geweest over wat ik heb besteld en nog nooooooit problemen gehad :) en het grote prijsverschil met de lokale winkels is een groot pluspunt :)
Katten zijn zoals chocolaatjes, je kan het moeilijk laten bij eentje :)

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 26 juni 2012 - 08:17

wij betalen ook altijd op voorhand, geen problemen gehad met zooplus, ze zijn wel betrouwbaar hoor :)
banner

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 26 juni 2012 - 09:22

hier via visa en altijd factuur bij de bestelling.
nog nooit problemen gehad. ;)
Geplaatste afbeelding

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#22 Geplaatst 26 juni 2012 - 10:39

steld me al veel geruster om te horen dat er nog niemand problemen mee gehad heeft, ook goed dat je de site in de gaten kan houden. Ja het scheeld inderdaad wel een pakje, en nu kan ik teminste in grote hoeveelheid bestelen, heb nu 2 x 13kg droogvoer besteld. Maar als ik naar de winkel ga kan ik dit niet meenemen, ik kan en mag dat niet dragen, en hier aan de deur een duwtj en het licht binnen :p

Zojuist eens gekeken op hun site en mijn paketje word klaar gemaakt voor verzending :p

Bewerkt door lientj, 26 juni 2012 - 10:48.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#23 Geplaatst 26 juni 2012 - 10:57

Ik bestel ook altijd daar, kattebak vulling en zo
(vind de man van GLS wss niet leuk, maar kom :x )

1 keer iets voor gehad.  GLS geleverd 2 huizen verder.  Man was het voor de deur komen zetten de dag dat het oud papier was.  Dus alles foetsie.

Ze hebben alles opnieuw terug opgestuurd (was 115 € aan gerief of zo)
Ik ben dus een tevreden klantje :)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#24 Geplaatst 26 juni 2012 - 11:10

Ja ik had dat gelezen, daarmee dat ik helemaal begon te twijfelen :p ik woon hier wel al eventjes en ken al paar mensen, maar van somige mag ik zeker zijn dat ik het nooit ga krijgen. Spijtig dat ze niet werken met de post deze plaatsen het altijd aan de achterdeur, niemand ziet het daar :p

Ja ze mogen wel een nieuw sturen, spijtig genoeg moeten zij opdraaien voor de personen die leveren. Ze zouden beter een andere firma zoeken om te leveren :s

hilleke
hilleke
  • 19.505 berichten

#25 Geplaatst 26 juni 2012 - 11:11

lientj zei:

Ja ik had dat gelezen, daarmee dat ik helemaal begon te twijfelen :p ik woon hier wel al eventjes en ken al paar mensen, maar van somige mag ik zeker zijn dat ik het nooit ga krijgen. Spijtig dat ze niet werken met de post deze plaatsen het altijd aan de achterdeur, niemand ziet het daar :p

Ja ze mogen wel een nieuw sturen, spijtig genoeg moeten zij opdraaien voor de personen die leveren. Ze zouden beter een andere firma zoeken om te leveren :s

Wanneer je niet thuis bent kan je steeds een briefje op de deur hangen dat ze het achteraan mogen leveren. Best wel ook in t frans of Engels want de meeste van die chauffeurs spreken geen nederlands. :oops:

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#26 Geplaatst 26 juni 2012 - 11:15

Ik ga proberen thuis te blijven vanaf morgen, ga vandaag nog vlug naar mijn moeder. Alle afspraken zijn ook voor volgende week gepland dus normaal ben ik thuis :p

Maar wel goeie tip ga ik zeker doen :p ga wel een vertaal site moeten opzoeken :p ik en mijn talen dat gaat niet samen :p

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 26 juni 2012 - 14:42

lientj zei:

Ik ga proberen thuis te blijven vanaf morgen

Je krijgt een mailtje wanneer het pakket verzonden is hoor ;) , hoef je jezelf geen hele week op te sluiten omdat het zou geleverd kunnen worden. Hier is het altijd de dag nadat zooplus het mailtje stuurt dat het pakket verzonden is, wordt het geleverd.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#28 Geplaatst 26 juni 2012 - 17:52

Ah dan ga ik morgen geluk hebben. Heb vanachtermiddag mailtje gekregen :p

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 26 juni 2012 - 18:46

ik betaal ook steeds via paypal en soms is de dag later het pakketje er al  

Loes
Loes
  • 407 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 26 juni 2012 - 18:51

lientj zei:

Heeft er daar nog nooit iemand raar mee gevaren? Ik zou mijn visa gebruiken. Maar mijn mama heeft eens veel geld kwijt gespeeld door een nederlander (geen verwijten hé naar mensen uit nederland, hier in belgie kun je dat ook tegenkomen) maar doordat het in nederland was, heeft ze er nooit iets aan kunnen doen...

lientj...indien dit is gebeurd via het internet (via een Nederlandse site) kan je klacht indienen in Nederland voor informaticafraude (daar de inbreuk eigenlijk in Nederland is gebeurd).  In België (ik ga hier geen bedragen noemen om :censored: niet op ideeën te brengen) kan de klacht ook ingediend worden maar indien er geen persoonsgegevens gekend zijn inderdaad zo goed als geen onderzoek ingesteld door het parket ... dit wilde ik toch even meegeven...