Spring naar inhoud

- - - - -

zooplus besteling 1ste keer

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#31 Geplaatst 27 juni 2012 - 10:18

Merci hopelijk is het niet nodig :p spijtig dat ze geen nummer geven zodat je je pakje kan volgen op de site van gls :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 27 juni 2012 - 10:49

lientj zei:

Merci hopelijk is het niet nodig :p spijtig dat ze geen nummer geven zodat je je pakje kan volgen op de site van gls :(

Volgende keer TNT aanduiden, die geven wel een track en trace nummer ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

StephanieK
StephanieK
  • 29 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 27 juni 2012 - 10:57

Ik kan enkel gls of post nl aanduiden... Geen TNT. :onzeker: Jij bent nochtans ook van België? En via gls kun je inderdaad je pakketje niet volgen.

Nivo
Nivo
  • 5.738 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 27 juni 2012 - 11:07

wij hadden vroeger ook altijd gls en toen kon je het pakje volgen, geen idee waarom dit niet meer mogelijk is. :s

Laatst is het via TNT bezorgd en daar kon je het ook volgen maar de bezorging was sneller dan de track en trace. 2 dagen na het betalen stond dat het pakketje was ingepakt en een uur later stonden ze hier al voor de deur.

Voordeel van TNT is dat ze ook op zaterdag leveren, bij GLS gebeurd dit niet als er een weekend tussen zit dan heb je het op zijn vroegst pas dinsdag.
sorry laatste keer

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 27 juni 2012 - 11:13

StephanieK zei:

Ik kan enkel gls of post nl aanduiden... Geen TNT. :onzeker: Jij bent nochtans ook van België? En via gls kun je inderdaad je pakketje niet volgen.

Post NL aanduiden, dan leverd TNT ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#36 Geplaatst 27 juni 2012 - 11:24

Ah :p ik heb gls aangeduid omdat er stond post nl en ik dacht dat dat voor nederland was :p domme ik :s nuja we gaan zien hé, hopelijk krijg ik het vandaag, anders moet ik nog achter zak droogvoer gaan voor de honden, met niet te durven bestellen is het eten na vnvnd op, dus hopelijk komen ze vandaag :p

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#37 Geplaatst 27 juni 2012 - 13:09

En mijn pakje is toegekomen :d mooi aangebeld, aftekenen :p

Handig dat ze het binnen zetten :p
En de hondjes zitten vollop te ruiken naar hun zakken eten :p Normaal blaffen ze als er hier iemand paseerd of aanbeld :p Dit keer niet. Het was alsof ze het wisten dat het voor hen was :p

Bewerkt door lientj, 27 juni 2012 - 13:14.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 27 juni 2012 - 13:32

StephanieK zei:

hier moet je het bestelnummer ingeven voor de Track en Trace van GLS

Track & Trace: Zendingen traceren binnen GLS
Geplaatste afbeelding

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#39 Geplaatst 27 juni 2012 - 13:49

Minneke zei:

hier moet je het bestelnummer ingeven voor de Track en Trace van GLS

Track & Trace: Zendingen traceren binnen GLS

Had ook al op hun site mijn bestellings nummer ingegeven maar vond niets terug. Of te wel zat ik op het misse. Ik heb het onder mijn favorieten geplaatst voor de volgende keer :p

Mignon-Choco
Mignon-Choco
  • 39 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 04 juli 2012 - 17:45

Een vraagje...is er werkelijk een prijsverschil tov andere dierenwinkels. Momenteel ga ik elke  zondag naar Zowiezoo in Kontich. Bij elke aankoop krijg je 5% korting..Indien je bestelt bij zooplus, hoe lang is de leveringstijd? Alvast bedankt voor jullie medewerking
Geplaatste afbeeldingDe kat is hier de baas - Ik ben hier alleen om de blikjes te openen

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:20

Leveringstijd is afhankelijk van hoe je je betaling doet. Is dit met Visa, dan heb je je bestelling vaak al na 2-3 dagen. Als je met overschrijving betaald, dan duurt het meestal toch wel een weekje voor je je bestelling hebt.
Er zijn dingen die goedkoper zijn, en andere zullen waarschijnlijk overeen komen qua prijs, maar de voeding die ik hier geef, verkopen ze niet in een dierenwinkel in de buurt.
Geplaatste afbeelding

escaflowne
escaflowne
  • 44 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:36

ik heb ook nu voor het eerst via zooplus besteld , vooraf betaald , en laten verzenden door gls nu zit ik met het probleem dat die pippo's van gls de juiste deurbel niet vonden (ook al staat er mijn naam op) wel piepklein maar het staat er op :) nu plakt er een flashy roos stikkertje op gls :onzeker: men zou mij het pakket vandaag normaal terug aan bieden tussen 9 en 10 u maar niemand te zien :( ben ik nu men pakje kwijt????
:catscratchhead

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:40

Nee hoor, gewoon een mailtje sturen naar zooplus en uitleggen dat je je pakket niet ontvangen hebt. Ze controleren dan door wie het pakket in ontvangst werd genomen, laten je dit weten, maar vaak is het iemand van GLS zelf die ondertekend heeft O:) . Als je dan niet kan achterhalen waar je pakket is, vragen  ze om een verklaring te ondertekenen dat je het effectief niet ontvangen hebt en krijgt dan een nieuw pakket toegestuurd.
Geplaatste afbeelding

escaflowne
escaflowne
  • 44 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:48

dank u minneke voor de info inv met track and trace maar als ik dit doe krijg ik te zien dat men pakketje ergens in een magazijn ligt :( sturen ze dat dan gewoon terug naar zooplus?? :catscratchhead

escaflowne
escaflowne
  • 44 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:59

bedankt peggy ik ga dit meteen doen :)
idioten van gls man man man :p
ik weet hoe die in elkaar zitten heb er op men werk ook steeds me te maken :louche: :evil: