Spring naar inhoud

* * * - - 1 stemmen

Gratis voeding voor uw kat

Aangeboden

• Log in om te reageren
159 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#31 Geplaatst 28 juni 2012 - 13:52

Ik begrijp die mensen ook wel enigszins, want anders komen we heel die winkel leegroven en zelf hebben ze er geen cent aan verdiend.  We hebben elk een klein zakje babycat korrels van RC gekocht, het nestje bij Maylun eet dat zowieso nog.

Voor hetzelfde geld deden ze wat er op de bon staat en kregen we elk maar 1 zakje mee.  Vind deze regeling wel aanvaardbaar.  Ik hoop alleen dat ze hunne stock rap bijvullen :)  
Als ze dit weekend flink meewerken, zet ik hun zaak op onze website.  Dan krijgen ze nog een beetje reclame ook :x
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#32 Geplaatst 28 juni 2012 - 13:56

Ik vind het maar logisch dat er beperkingen zijn. Want ga maar eens kijken binnenkort op de zoekertjessites. De zakjes eten zullen wel weer te koop worden aangeboden.
Profiteurs heb je altijd en met deze beperkingen proberen ze dit tegen te gaan.
Anderzijds is het wel overduidelijk dat RC heel wat geld verdient en we dus eigenlijk veel te veel betalen voor hun eten.
als je ziet wat een reclamecampagnes die doen en hoeveel gratis eten die uitdelen, echt niet normaal. (de afgelopen maanden ook al 2x voor honden)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#33 Geplaatst 28 juni 2012 - 14:24

oei, dat meende niet, zijn er echt mensen die dat daarna verkopen?
Dat is proper...
Ik zou niet durven
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#34 Geplaatst 28 juni 2012 - 14:26

Met die purina one actie is me dat opgevallen. En er was toen ook een actie van RC voor honden en veel zakjes van 400 gr hondeneten werd ook aangeboden op de zoekertjessites.
Mensen zijn voor niets meer beschaamd. :(

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#35 Geplaatst 30 juni 2012 - 00:47

Ja die zakjes worden gewoon schaamteloos doorverkocht en dan nog voor de volle prijs die er in de winkel voor gevraagd wordt.

Kate, Evy, ik stuur jullie mijn bon door. Voor O-Vl kan je enkel naar Sint-Gillis bij Dendermonde en daar gaan we echt niet heen rijden voor een zakje van 400gr gratis. Vroeger deed ik dit wel eens, maar ik kreeg maar 1 zakje mee en dat is echt de moeite niet dan. Ze waren daar dan ook al niet heel vriendelijk dus ja, ga ik er al zeker geen geld gaan uitgeven. Komt jullie opvang alleen maar ten goede. ;)

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#36 Geplaatst 02 juli 2012 - 18:23

We hebben toch 15 zakjes kunnen inzamelen :LOL:

Hebben nog een 10-tal bonnen liggen, maar zelf krijg ik er geen meer mee.
Dus ik zal eens een paar mensen op pad moeten sturen denk ik :x
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 03 juli 2012 - 01:33

@Evyke

ook de maxizoo doet mee aan de RC actie voor zakjes gratis voer

Maxi Zoo

dus als je een maxizoo in de buurt hebt ... :d

Ayesha
Ayesha
  • 997 berichten

#38 Geplaatst 11 juli 2012 - 10:32

@ Evy en andere goede zielen die aan opvang doen of asiel werken!

Ik ben lid van een online community die alle 'gratis' spullen signaleert.  Daar zijn 100-en mensen online, ook mensen die geen hond of kat hebben.
Ik kan daar vragen om de bons door te sturen naar jullie!  

Sturen jullie je e-mailadressen in een PB naar me toe?  Ook mensen die vrijwilliger zijn in een asiel en een weg weten met het hondeneten (nu vb. actie bij Tom & Co!).

Gelieve er rekening mee te houden dat je dan wel zelf naar de winkel nog moet om de e-coupons in te wisselen.  Zoals hierboven vermeld aanvaarden ze vaak maar 1x per persoon per bezoek per dag.  

Gezien het wel een grote doelgroep is, hoop ik dat er verschillende mensen zullen reageren.  Weet natuurlijk niet of mijn oproepen veel succes zullen hebben, niet iedereen is een dierenvriend :(

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#39 Geplaatst 11 juli 2012 - 10:41

We hebben met de vorige actie van RC via aveve toch 20 zakjes van 400 gr kunnen afhalen via een paar andere mensen (vrienden en zo)

Van Tom & Co hebben we maar 4 bons gekregen, die zijn ook allemaal ingewisseld :-)

Het zou heel lief zijn als je dat zou willen doen Ayesha.  

Al een dikke merci op voorhand!!! :LOL:
Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#40 Geplaatst 11 juli 2012 - 12:30

Ayesha zei:

@ Evy en andere goede zielen die aan opvang doen of asiel werken!

Ik ben lid van een online community die alle 'gratis' spullen signaleert.  Daar zijn 100-en mensen online, ook mensen die geen hond of kat hebben.
Ik kan daar vragen om de bons door te sturen naar jullie!  

Sturen jullie je e-mailadressen in een PB naar me toe?  Ook mensen die vrijwilliger zijn in een asiel en een weg weten met het hondeneten (nu vb. actie bij Tom & Co!).

Gelieve er rekening mee te houden dat je dan wel zelf naar de winkel nog moet om de e-coupons in te wisselen.  Zoals hierboven vermeld aanvaarden ze vaak maar 1x per persoon per bezoek per dag.  

Gezien het wel een grote doelgroep is, hoop ik dat er verschillende mensen zullen reageren.  Weet natuurlijk niet of mijn oproepen veel succes zullen hebben, niet iedereen is een dierenvriend :(

Ik weet niet of het door jou komt, maar plots sturen er onbekende mensen ;) hun bons door naar ons. :thumb: :thumb:

Dank je wel. :flower:

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#41 Geplaatst 11 juli 2012 - 12:53

Die bonnen van maxizoo is maar tem vandaag.
Dat wordt lastig :catscratchhead

Zal nog een hoop volk moeten optrommelen om er om te gaan :ha

Edit: heb ook een bon gekregen om te gaan afhalen bij een Aveve in Westmalle, maar dat is nu precies niet bij de deur :-(

Bewerkt door Evyke81, 11 juli 2012 - 12:56.

Geplaatste afbeelding

Ayesha
Ayesha
  • 997 berichten

#42 Geplaatst 11 juli 2012 - 13:48

Maylun zei:

Ik weet niet of het door jou komt, maar plots sturen er onbekende mensen ;) hun bons door naar ons. :thumb: :thumb:

Dank je wel. :flower:

Ja, ik heb net voor de middag even reclame gemaakt en de vraag aan een heleboel mensen om hun mail te gebruiken voor een gratis bon en die dan door te sturen naar jullie.  Ik hoop dat jullie nog wat mensen kunnen vinden die kunnen helpen met incasseren van de bons! De bons van MaxiZoo vervallen inderdaad vandaag...

Nog een tip: maak gewoon extra e-mailadressen aan.  Om te voldoen aan de fraude-wetgeving, dienen die mailadressen wel te kloppen met werkelijke adressen/namen.  Ik heb mailadressen voor mijn ouders, grootouders, schoonouders etc... alles voor de diertjes eh. :oops:

Kattenopvang Waasland
Kattenopvang Waasland
  • 905 berichten

#43 Geplaatst 11 juli 2012 - 23:55

Deze avond nog met 4 bonnen naar de Maxi Zoo getrokken, maar ze hadden geen zakjes meer over.

Ammel op :)

Toch nen dikke merci aan al degenen die een bon stuurden

Groetjes
Evy

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 12 juli 2012 - 01:50

We zijn er met z'n drie op afgegaan en kregen 7 zakken ^^
Dat klinkt als iets wat voor herhaling vatbaar is, toch ;)
All you need is love...and a cat! :love3:

Maaiketjen
Maaiketjen
  • 129 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 12 juli 2012 - 13:00

@evyke81 ik heb ook nog een bon voor jou! Als je me je e-mailadres geeft stuur ik hem door. :)

Bewerkt door Maaiketjen, 12 juli 2012 - 13:01.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden