Spring naar inhoud

- - - - -

vervolg van leveringen zooplus

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 28 juli 2009 - 13:23

heb juist een mailtje gehad van zooplus
voor mijn vorige bestelling had ik de levering van gls gevraagd
deze keer koos ik voor dhl (omdat deze firma bij het dichtstbijzijnde postpunt de goederen aflevert als je 2 maal na elkaar niet thuisbent ipv ze terug te sturen naar verzender
nu blijkt uit het mailtje van zooplus : dat dhl het pakje levert tot aan de grens in duitsland en dat nadien tnt het overneemt. tnt levert dus niet af aan het kortstbijzijnde postpunt
dus mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar gsl, hier kan je, indien je eerste keer niet thuis bent, en de vooropgestelde datum ben je er ook niet, telefoneren naar hen om een andere datum af te spreken
Dit effe ter info
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 28 juli 2009 - 13:31

tash zei:

heb juist een mailtje gehad van zooplus
voor mijn vorige bestelling had ik de levering van gls gevraagd
deze keer koos ik voor dhl (omdat deze firma bij het dichtstbijzijnde postpunt de goederen aflevert als je 2 maal na elkaar niet thuisbent ipv ze terug te sturen naar verzender
nu blijkt uit het mailtje van zooplus : dat dhl het pakje levert tot aan de grens in duitsland en dat nadien tnt het overneemt. tnt levert dus niet af aan het kortstbijzijnde postpunt
dus mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar gsl, hier kan je, indien je eerste keer niet thuis bent, en de vooropgestelde datum ben je er ook niet, telefoneren naar hen om een andere datum af te spreken
Dit effe ter info

Ik had DHL voor mijn pakketjes. Zij brengen inderdaad tot aan de grens, vanaf dan neemt TNT post het over. Vrijdag zijn ze komen aanmelden, maar er was niemand thuis. Ze wouden de pakketjes in de gang afzetten, maar de concierge heeft ze weer weggestuurd (ja, ik ben er nog altijd lastig om :p ). Dan hebben we gebeld voor een tweede aanmelding.

Wij wonen aan Gent Zuid, en ons postkantoor is dus op het Zuid.. Ongeveer 250 m van ons. Maandag zijn de pakketten naar dat postkantoor gebracht, om twee van de drie pakketten dinsdag weer op te halen, naar het sorteer/verdeelcentrum te brengen, en dan terug naar hier te leveren. Een beetje belachelijk, maar kom.

Die postman belt hier daarjuist aan, ik ga naar beneden en hij zegt tegen mij "Wete gij wel wa gij allemaal besteld hebt???" :p Ik mag toch wel zeker bestellen wat ik wil zeker? Met hunne commentaar dan ook altijd :censored: .

Wat ik compleet idioot vind, is dat ze dus een pakket "over het hoofd gezien hebben", en dat staat daar dus nog in het kantoor van Gent Zuid. Moeten ze dus donderdag terugkomen met dat pakket :censored: . En het weegt allemaal teveel voor mij om zelf te gaan halen. :(

Pff, die leveringsdiensten verlopen allemaal perfect, tot het moment dat je niet thuis bent als ze het komen brengen.

Die postkantoren zijn alleen maar open op de werkuren (tot 17u). En met een beetje geluk zaterdagvoormiddag. Dus dan heb je het ook niet direct. Op mijn briefje stond dat het tot drie augustus af te halen was. Wat doen ze er dan mee? Terugsturen?

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 28 juli 2009 - 13:37

Ik heb ook weer een farce voor. Had ook al een week geleden bij zooplus.de besteld. Maar kreeg nog altijd niks. Ben dan eens gaan kijken naar mijn pakket op de site van GLS. "Kan niet geleverd worden, fout leveringsadres". Allée hoe kan dat nu? Ikke gaan zien op site van zooplus. Hebben ze als straat CATTERY MAGIC COONIE ingevuld, stoemerikken. Ik heb gebeld naar GLS en idd dat is het probleem. Ik ga nu om mijn pakket in Vilvoorde.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 28 juli 2009 - 13:39

Magic Coonie zei:

Ik heb ook weer een farce voor. Had ook al een week geleden bij zooplus.de besteld. Maar kreeg nog altijd niks. Ben dan eens gaan kijken naar mijn pakket op de site van GLS. "Kan niet geleverd worden, fout leveringsadres". Allée hoe kan dat nu? Ikke gaan zien op site van zooplus. Hebben ze als straat CATTERY MAGIC COONIE ingevuld, stoemerikken. Ik heb gebeld naar GLS en idd dat is het probleem. Ik ga nu om mijn pakket in Vilvoorde.

:ha :ha Kiekens! Het is toch niet de eerste keer dat je daar bestelt?

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 28 juli 2009 - 13:56

Ik vind het heel gemakkelijk dat ze je spullen aan huis brengen, en dat zooplus ook nog eens zo voordelig is. Maar inderdaad als je zelf niet thuis bent als ze leveren vind ik het toch maar een heel gedoe hoor :trance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:00

Magic Coonie zei:

das idd straf!!!!

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:02

Ik heb het nu al twee keer door GLS laten doen en telkens bellen ze aan bij de onderbuur. Heb ik geluk dat het een oud vrouwtje is die praktisch altijd thuis is en mooi alles laat zetten in de gang :LOL:
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:14

Magic Coonie zei:

de kiekens inderdaad! :wall: :wall: :wall:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 28 juli 2009 - 14:20

mobius zei:

de kiekens inderdaad! :wall: :wall: :wall:

amaai, ja ik kan het gelukkig bij mijn moeder laten leveren en dan ga ik het 's avonds daar halen
Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#10 Geplaatst 28 juli 2009 - 15:10

Tot hiertoe heb ik nog geen problemen gehad met zooplus of de leveringsdiensten , gelukkig

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 28 juli 2009 - 15:49

Ik heb zelf ook nog geen problemen gehad juist nu. Maar alles was in orde behalve dat er veel gedeukte blikken in zaten en dit kan niet met het vervoer gebeurd zijn want aan de doos was niets te zien dus zij gooien volgens mij die blikken daar zo maar in met als gevolg ....

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 28 juli 2009 - 17:20

Magic Coonie zei:

Ik heb zelf ook nog geen problemen gehad juist nu. Maar alles was in orde behalve dat er veel gedeukte blikken in zaten en dit kan niet met het vervoer gebeurd zijn want aan de doos was niets te zien dus zij gooien volgens mij die blikken daar zo maar in met als gevolg ....

Martine, als ik jou was zou ik dat mailen naar zooplus. in een ander topic, ik dacht dat het lies was (ben ni echt zeker) was er ook iets met de verpakking en zij heeft een kortingsbon gehad voor de volgende aankoop.
het was geen immense korting hoor maar wat je krijgt ...

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#13 Geplaatst 28 juli 2009 - 17:29

tash zei:

Martine, als ik jou was zou ik dat mailen naar zooplus. in een ander topic, ik dacht dat het lies was (ben ni echt zeker) was er ook iets met de verpakking en zij heeft een kortingsbon gehad voor de volgende aankoop.
het was geen immense korting hoor maar wat je krijgt ...

Dat ging ik ook doen, en ook het vermelden van het foutieve adres. Ik had de catterykorting aangevraagd en daar hebben ze waarschijnlijk de fout gemaakt met mijn catterynaam in te vullen. En .... hebben ze mijn korting er nog niet afgetrokken. Heb daarvoor ook gereclameerd, ze zouden het rechtzetten maar kan het maar pas zien bij de volgende afrekening van de visakaart, eind augustus.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 28 juli 2009 - 17:51

dat zijn idd kiekens, ze zien toch dat het geen adres is :LOL:
Geplaatste afbeelding

Rebucci
Rebucci
  • 367 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 28 juli 2009 - 19:43

Dus... welke is nu de beste dienst om de levering te laten doen?? Heb nog niks besteld via internet, maar overweeg dat nu wel.
Geplaatste afbeelding
      :paw Pootjes van mijn 2 schatten en mij! :paw