Spring naar inhoud

- - - - -

Rapporten!!!!

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
seonimtje
seonimtje
  • 807 berichten
  • 5 katten

#31 Geplaatst 29 juni 2012 - 11:09

het is nie altijd makkelijk om te weten of je kind meer aankan of niet.
Als kind heb ik altijd de steun gehad van mijn ouders bij het studeren. Latijnse woordjes opvragen en nog zoveel meer. Zelfs laatste jaar architect assistent heeft moederlief meegeholpen met de laatste details van mijn maquette.
Nu ben ik er ook voor mijn zoon. Hij heeft alleen niet dezelfde motivatie als zijn mama, maar moest ik gewoon hem laten doen, dan komt hij ook met lagere cijfers naar huis. Hij vindt computerspelletjes nu eenmaal veeeeel interessanter dan lessen leren he

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#32 Geplaatst 29 juni 2012 - 12:13

ik werk al jaren in de fabriek , heb toffe collegas , maar graag doen , t'is werk he en het verdient niet slecht
maar ik weet dat ik verder kon , en nog 30 jaar in de hitte werken , sleuren gelijk een beest
terwijl had ik me ingezet ik nu dierenarts assistent kon geweest zijn , met dieren rondom me misschien nog meer verdienen voor een minder belastende job met iets wat ik doodgraag zie , beestjes
zie ik dat als minderwaardig , be nee gij
we hebben inderdaad stielmannen nodig , mijne vent is schrijnwerker , ikke parttime fabrieksarbeidster
ik hoop toch voor mijn kinderen het leven wat minder belastend te kunnen maken met een droomjob en veel geld :d

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#33 Geplaatst 29 juni 2012 - 12:21

seonimtje zei:

het is nie altijd makkelijk om te weten of je kind meer aankan of niet.
Als kind heb ik altijd de steun gehad van mijn ouders bij het studeren. Latijnse woordjes opvragen en nog zoveel meer. Zelfs laatste jaar architect assistent heeft moederlief meegeholpen met de laatste details van mijn maquette.