Spring naar inhoud

- - - - -

Op instorten....

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#16 Geplaatst 28 juni 2012 - 19:35

Lut zei:

Dat gebeurt trouw élke maandag hoor! Maar ik zal zorgen dat er de volgende keer wat wilder mee omgesprongen wordt :a ;)

De vorige keren dat er een paal versleten was, deed ik het zo, en dat werd niet geapprecieerd
Deze keer heb ik er hem dus al op gewezen hoe slecht de paal eraantoe is! Hij zei dat ze inderdaad wel scheef stond, maar dat hij toch nog wat zou wachten...
Ik ga er dus heel goed voor zorgen dat het onding binnen de kortste keren zo scheef staat dat de poezen er écht afvallen, ...... :a !! Snappie ;) :eDance: ???

Desnoods met een beetje hulp van buitenaf.... :knuppel: :knuppel: :)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 28 juni 2012 - 19:56

Als je man niet in de buurt is ,geef je die scheve toren van Pisa ,,een hardhandige stofzuigbeurt Lut . :)
Dan is het wel prioriteit dat je schatjes een nieuwe krijgen mannen toch . :catnoknow

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#18 Geplaatst 28 juni 2012 - 21:15

Gewoon zelf eens op gaan zitten als je aan het uitblazen bent van het stofzuigen ;) Of moeten we een petitie starten op KS? :x

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 28 juni 2012 - 21:51

:slach: :slach: :slach:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 28 juni 2012 - 21:57

Ochaaaaarm die sukkels van jou zeg!
Zo'n paal...dat kan toch echt niet meer hè Lut.
Haal al je troeven maar eens uit de kast als manlief goedgezind is...je weet wel.... ;)
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 29 juni 2012 - 12:05

:ha :ha :ha dringend een nieuwe nodig denk ik :LOL: :thumb: :slach:
banner

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#22 Geplaatst 29 juni 2012 - 12:08

Ja Lutje dat trekt er niet op hé, allé poezels trek dat spel nog wat schever komt er rapper een nieuwe. :LOL:

Kunnen we samen op zoek gaan, ben ook nog altijd op zoek naar de perfecte stevige paal.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 29 juni 2012 - 15:51

Lut zei:

De vorige keren dat er een paal versleten was, deed ik het zo, en dat werd niet geapprecieerd

Daar zou ik me gewoon niets van aantrekken O:) het is toch niet dat een krabpaal zo een kapitaal kost hé. Anders bespaar je maar wat op zijn eten :x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 29 juni 2012 - 22:43

Alhoewel de poezekes er blijkbaar nog enorm van genieten...denk ik inderdaad ook dat een nieuwe krabpaal geen slecht idee is... :oops: ;) :LOL:

Maar zolang de poezekes er geen last van hebben... ;)

(Ik wil ook een nieuwe...en hier staat ze zelfs nog niet "scheef"...ik wil gewoon een grotere !!!! :goofy: :heart: ;) )

Veel succes met het overtuigen van je ventje :heart: :love3:
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.289 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 29 juni 2012 - 23:54

Je pakt het verkeerd aan Lut ;)
Vanaf morgen de krabpaal niet meer stofzuigen tot je man allergisch reageert + hier en daar de schroeven een draaitje naar links geven : begin alvast een nieuwe uit te kiezen :lachen:  :engel:

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 30 juni 2012 - 01:27

De krabpalen van Armar kat zijn echt wel heel stevig en prijselijk !

Alleen een krabpaal met stof blijft een krabpaal met stof, en de sisal is ook iets dat gewoon verslijt met de jaren. Maar beide zijn vervangbaar...Dus als uw constructie stevig is dan gaat die lang mee. Hier heb ik zo een grote Armarkat krabpaal maar ik ben zo lui om die sisal en stof te veranderen(en waar vind ik dat :catscratchhead ) dat ik denk ook gewoon een nieuwe in elkaar te steken (heb er nog 1 reserve staan). Maar vind het dan weer zo een zonde dat ik deze moet wegdoen die best nog heel stabiel is !
Gevolg, hij staat er nog hahaha.

Idd steek gewoon een handje toe...Leun er is extra tegen :x En dan zeg je als hij thuiskomt "nou seg !! Was dat even schrikken...Zazou sprong erop en die paal brak gewoon af :o Ik had nog gezegd he dat we hem eerder moesten vervangen dan was dit niet gebeurd. Gelukkig heeft het katje er niks aan overgehouden, ze had haar pootje kunnen breken en dan beginnen de kosten pas :( " Psychologisch benaderen O:) :catangel

Bewerkt door Serenity, 30 juni 2012 - 01:29.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 30 juni 2012 - 09:14

wOW, bedankt voor de geniale tips :lachen:
Dit krijgt zeker een vervolg :thumb:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 30 juni 2012 - 09:46

Solotje zei:

precies de toren van pisa! :lachen:

hihi, dat was ik ook aan't denken, de krabpaal van pisa :lachen:

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 30 juni 2012 - 10:19

Marina zei:

hihi, dat was ik ook aan't denken, de krabpaal van pisa :lachen:

He he, goeie tip!! Misschien kan ik het onding nog kwijt als "replica" van de échte toren van Pisa he!!