Spring naar inhoud

- - - - -

Wat is jouw favoriete reisbestemming?

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 01 juli 2012 - 13:21

Ik zou heel graag eens naar Australië gaan of naar Zweden, geen steden bezoeken daar dat hoeft van mij niet :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Fieke
Fieke
  • 3.140 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 03 juli 2012 - 12:39

Hier ook Griekse eilanden, en dan vooral Oia in Santorini. :)
Thailand en Nepal.
en om de één of andere onverklaarbare reden: Praag! Superstad! Ik versta geen woord van wat ze er spreken maar ik voelde me meteen thuis in die stad, had zelfs geen stadsplan nodig om mijn weg te vinden. Hopelijk binnenkort nog eens naar daar voor enkele dagen :oops:
Geplaatste afbeelding

Muffin12
Muffin12
  • 144 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 03 juli 2012 - 12:49

Scandinavie en dan vooral Zweden en Noorwegen over twee jaar hopen we naar Finland te gaan.

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 03 juli 2012 - 16:41

mijn favoriet land : lsraël maar ik hou ook heel veel van Zuidelijk Afrika en zou dolgraag eens naar Australië gaan
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 03 juli 2012 - 16:52

Dat China geen positief land is weet ik ook wel, zowel met mensen rechten als met dierenrechten. Alsnog wil ik toch nog echt wel eens naar Shangai ;-)
Japan is ook niet zo goed met dierenrechten(lees walvisvangst), toch het land waarnaar ik het liefste toe wil.

Griekenland...gewoon mooi land & geschiedenis.

Afrika wil ik ook wel eens doen, mijn vader is er vroeger geweest, veel ervaringen gehoord van hem(zowel erge als leuke verhalen). Hij is op vele plaatsen geweest. :)
Thailand is echt schrijnend ivm de prostitutie...(hele jonge meisjes) en ook travestieten. ^^ Wel een mooi land op zich, zeer mooi !
Maar ik heb zo een medelijden met die vrouwen.

Bewerkt door Serenity, 03 juli 2012 - 16:53.

Geplaatste afbeelding

Guest_Mignon-Choco_*
Guest_Mignon-Choco_*

#21 Geplaatst 03 juli 2012 - 20:35

Oostenrijk...maar mijn droom is Australie of Zuid - Afrika

Myrre
Myrre
  • 185 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 04 juli 2012 - 12:39

Net enkele dagen terug van drie weken Slovenië en ik vond het een prachtige reis.
Enorm mooie natuur, mooi weer, lekker eten, vriendelijke mensen,..ideaal dus :heart:
Frankrijk blijft voor mij ook een perfecte reisbestemming.

Landen waar ik ooit nog eens naar toe wil gaan zijn Tanzania, Madagascar, Bolivië, Australië, enzoveel meer... :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 04 juli 2012 - 12:49

Waar ik al geweest ben is mijn nummer 1 Kreta is gewoon super gezellig, ik hou van die straatjes in Chania zo mooi! :love4:
Voor de mensen die naar Australie zijn geweest wauw :LOL: zou ik ook wel eens willen doen.
Wat ik nog wil doen is toch eens naar Amerika gaan, eerst dan naar Florida met goed wat centen om te gaan shoppen! :p
Afrika, Ierland, Schotland zou ik ook wel willen doen.

Bewerkt door Solotje, 04 juli 2012 - 12:49.

Fieke
Fieke
  • 3.140 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 04 juli 2012 - 17:25

Solotje zei:

Waar ik al geweest ben is mijn nummer 1 Kreta is gewoon super gezellig, ik hou van die straatjes in Chania zo mooi! :love4:
Voor de mensen die naar Australie zijn geweest wauw :LOL: zou ik ook wel eens willen doen.
Wat ik nog wil doen is toch eens naar Amerika gaan, eerst dan naar Florida met goed wat centen om te gaan shoppen! :p
Afrika, Ierland, Schotland zou ik ook wel willen doen.

Vier jaar geleden hadden mijn man en ik een shoptrip naar Milaan gepland. Flink gespaard om ons eens echt te laten gaan... Maar 2 maanden voor onze trip kreeg ik een zwaar ongeluk en hebben we moeten annuleren. Ondertussen zijn de gespaarde centjes 'verdwenen' in de bouw :oops: . Maar ooit wil ik dat wel doen!
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:00

Ik ben al op een paar mooie plaatsen geweest (o.a. Griekse eilanden ;) ), maar mijn favoriete bestemming blijft Schotland/Ierland.
Hoewel ik Italië ook een fantastisch land vind... oh, 't is moeilijk! :)

escaflowne
escaflowne
  • 44 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:09

:) siesta key florida (sarasota) foto's vind je op gooogle :)
mijn 2de thuis aaaaaah :oops: :d

escaflowne
escaflowne
  • 44 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:13

een echte aanrader is in orlando schoppen in het schoppingcenter of red barn :)
neem maar flink wat centen mee :p je komt er met tientallen zakken buiten aan te gekke prijzen :) zeker voor kindjes baby's echt de moeite levis enz :) ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:19

Fieke zei:

Vier jaar geleden hadden mijn man en ik een shoptrip naar Milaan gepland. Flink gespaard om ons eens echt te laten gaan... Maar 2 maanden voor onze trip kreeg ik een zwaar ongeluk en hebben we moeten annuleren. Ondertussen zijn de gespaarde centjes 'verdwenen' in de bouw :oops: . Maar ooit wil ik dat wel doen!

Tommy Hilfiger moet daar spot goedkoop zijn. :goofy:

Adsagsona zei:

Ik ben al op een paar mooie plaatsen geweest (o.a. Griekse eilanden ;) ), maar mijn favoriete bestemming blijft Schotland/Ierland.
Hoewel ik Italië ook een fantastisch land vind... oh, 't is moeilijk! :)

Dus als ik ooit naar Schotland/Ierland ga moet ik bij jouw zijn voor tips? :LOL:

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#29 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:30

Randa zei:

mijn favoriet land : lsraël maar ik hou ook heel veel van Zuidelijk Afrika en zou dolgraag eens naar Australië gaan

Israël, daar ben ik geboren, is een schitterend mooi land (ben wel een beetje bevooroordeeld :oops: ), Zuid-Afrika en Australië ben ik ook al geweest en zijn echt een aanrader voor mensen die van de natuur houden!

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 05 juli 2012 - 10:34

Solotje zei:

Dus als ik ooit naar Schotland/Ierland ga moet ik bij jouw zijn voor tips? :LOL:

Daar kan ik al wel iets over vertellen ja ;) .
Hopelijk volgend jaar een rondrit door Ierland, dan kan ik massa's tips geven!