Spring naar inhoud

- - - - -

Alleen op reis?

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 01 juli 2012 - 15:48

Als ik vrijgezel zou zijn, zou ik het zeker doen! Ik ben twee keer in Turkije geweest (rondgezeild met een flottielje) en het is daar prachtig! Echt genieten... :)

Maar het hangt ook een beetje van je persoonlijkheid af natuurlijk. Ben je iemand die makkelijk vrienden maakt? Volgens mij is dat op zo'n cruise helemaal niet zo moeilijk trouwens. Er zullen vast niet alleen oude koppeltjes op zo'n cruise rondlopen. En anders is er nog zat personeel aan boord, waarmee je je kunt vermaken. :catangel

Welke maatschappij is het eigenlijk?

meitepeit
meitepeit

Grootste wildebras 2016

• 1.697 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 01 juli 2012 - 15:59

nu snap ik het :LOL:

tja, goeie raad kan ik je niet geven, maar als het zo is,
het is toch wel spannend, alleen naar Australië geweest, de reis was ver, en gezellig.
hele leuke mensen ontmoet,
maar de aankomst in Sydney?
ze hebben mijn hele koffer uitgepluist, omdat ze dachten dat ik drugs bij me had.
in dezelfde week hebben ze drugs gevonden, van een vlucht uit Nederland.
daarom de controle.
niet te geloven, ik ben een gezondheidsfreak, niet roker, niet drinker,
altijd aan de spa bruis :LOL:

dan overkomt je dit... :x .GR....

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 01 juli 2012 - 16:28

de mensen die er het minst schuldig uitzien nemen ze er uit he ;)

en B&B het is een MSC cruise...

Bewerkt door blubje, 01 juli 2012 - 16:28.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#19 Geplaatst 01 juli 2012 - 17:09

Zou het ook niet doen, ik zal nooit zonder mijne man op reis gaan. Daar komen vodden van vroeg of laat.
Ben ook niet iemand die naar vreemden toe gaat om kennis te maken, dus nee dan blijf ik thuis.

animal
animal
  • 129 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 01 juli 2012 - 17:39

Als het echt een buitenkansje is en je hebt verder geen verplichtingen. En je kunt het je veroorloven... zou ik het gewoon doen!
Alleen op vacantie is zo ontzettend leuk!
Je ontmoet onverwacht zoveel leuke mensen!
Sterkte met je beslissing.
Ik denk altijd heel goed na
voordat ik iets stoms zeg.

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 01 juli 2012 - 17:48

waarom niet :d

als zo'n vakantie je zint, dan zou ik dat doen!

je zal aan tafel toch alvast gezelschap hebben.

waarschijnlijk zijn er georganiseerde uitstappen waar je bij kan aansluiten? (want dat lijkt me wel fijner dan zo alleen door een vreemde stad te dweilen als jullie ergens aanleggen.)

dan zou ik het doen hoor :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 01 juli 2012 - 18:07

Ik reis niet graag, maar zou ook al zeker nooit zonder mijn man op reis gaan. Maar als je geen verplichtingen hebt en het is echt voordelig, dan kan je best je kans grijpen hé.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

MiekeV
MiekeV
  • 787 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 01 juli 2012 - 18:23

Goh, ik zou dat zelf nooit doen denk ik.
Ik ben niet iemand die snel mensen zal aanspreken. Eens ik mensen wat beter ken, ben ik wel sociaal, maar ik heb altijd wat tijd nodig om los te komen.
Maar ik denk als je wel gemakkelijk contacten legt, dat dat zeker wel de moeite waard is om te doen.

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 01 juli 2012 - 22:03

blubje zei:

de mensen die er het minst schuldig uitzien nemen ze er uit he ;)

en B&B het is een MSC cruise...

Oh? Daar werkt mijn vriend ook... Toch eens informeren naar die aanbiedingen... :LOL:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 01 juli 2012 - 22:11

Ik zou het niet graag doen, maar dat is afhankelijk van persoon tot persoon, ik ben gewoon niet zo avontuurlijk aangelegd en ben graag in vertrouwde omgeving ;)
banner

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 01 juli 2012 - 22:34

Ik ben al enkele keren alleen op reis geweest.  Je leert sowieso andere mensen kennen als je een beetje sociaal bent ingesteld.  Ik zorg dat ik mijn mp3 mee heb met een heel uitgebreide muzieklijst, kruiswoordraadsels en veel boeken in de vorm van dwarsliggers. (http://www.dwarsligger.com/dwarsligger.html)
De laatste keer had ik mijn netbook bij, een kleine laptop, zodat ik kon skypen als ik wilde.
Ik heb er geen probleem mee om alleen op reis te gaan.  Eén reis had ik het wat moeilijker met het alleen zijn, maar dat was omdat ik me toen niet lekker in mijn vel voelde.  Dit jaar reis ik met vrienden maar alleen reizen heeft ook z'n charmes.  Je doet lekker waar je zin in hebt, hoeft met niks of niemand rekening te houden en ik vind het wel relaxed, alleen reizen.
Dus als ze het mij vroeger...  Ab-so-luut !
Het hangt gewoon van je persoonlijkheid af, sommige mensen verwelken als ze alleen reizen, anderen bloeien open...
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Sabine2
Sabine2
  • 8.351 berichten
  • 5 katten

#27 Geplaatst 02 juli 2012 - 00:42

Gewoon doen! :thumb:
Aan boord leer je sowieso mensen kennen.