Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenmishandeling aangeven in het Antwerpse

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Roxanne Maton
Roxanne Maton
  • 2 berichten

#31 Geplaatst 04 juli 2012 - 20:15

Politie is verplicht te komen wanneer je ze opbeld ook als het om dierenmishandeling gaat. Ze worden hiervoor betaald met ons belastingsgeld.

Als ze niet willen komen als je ze op hun gewoon nummer belt gewoon 101 draaien.

Je kan ook steeds contact opnemen met www.blid.be

Guest_Mignon-Choco_*
Guest_Mignon-Choco_*

#32 Geplaatst 04 juli 2012 - 20:22

Bedankt Roxanne voor de link..ga die website eens bezoeken...ja we betalen belastingsgeld aan de staat...maar aan allen die ervan gebruik maken, doen toch niets...politie , ministers...alleen de mensen nog meer aftroggelen

wea
wea
  • 6.104 berichten
  • 5 katten

#33 Geplaatst 05 juli 2012 - 02:53

Sofie uit antwerpen zei:

Btw vorig jaar hebben mensen hun hond van de 3de verdieping uit hun appartement gegooid. Hondje moest onmiddelijk geopereerd worden, operatie was een 2000euro en wie denk je dat het betaalt heeft?? Niet het baasje maar alle politiemensen uit het Antwerpse korps hebben samengelegd zodat het dier geholpen kon worden en hij is ook nog geadopteerd door een agent. Zo slecht zullen ze dan niet zijn :)

knap van die agenten zeg!!!

maar die mensen.... :knuppel:

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Ventteke
Ventteke
  • 2.254 berichten
  • 5 katten

#34 Geplaatst 05 juli 2012 - 14:17

Roxanne Maton zei:

Politie is verplicht te komen wanneer je ze opbeld ook als het om dierenmishandeling gaat. Ze worden hiervoor betaald met ons belastingsgeld.

Als ze niet willen komen als je ze op hun gewoon nummer belt gewoon 101 draaien.

Je kan ook steeds contact opnemen met www.blid.be

Ik ga die ook doorgeven, bedankt!

De mensen hebben echt een verkeerd beeld van die mensen, weten jullie  wel hoe hard zij werken en dat zij ook maar een platte pree van 1500  euro hebben dit met shiften die soms hun gezin uiteenrukken?? De mensen  die hen uitmaken voor het vuil van het straat nee dat zien ze nooit ze  denken altijd dat die een mooi leventje hebben awel ik kan er van  meespreken als ik zeg dat het een ongewaardeerde job is.
Daar heb je gelijk in. Ik heb mijn vader in mijn jeugdjaren eigenlijk weinig thuis gezien. En diegene die in de seefhoek staan mogen het hebben. Maar ik blijf het zeggen. Je moet geluk hebben wie je voor je krijgt en dat is overal zo. De ene gaat er met hart en ziel voor en ne andere die trekt zijn schouders eens voor op! Maar gelukkig dat ze er zijn ;)
KS2015