Spring naar inhoud

- - - - -

Zwemmende poes

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 02 juli 2012 - 13:23

Ze bestaan: poezen die echte waterratten zijn - Het Nieuwsblad

:LOL: katten kunnen ook waterratten zijn :LOL:

(al vind ik de poes haar oren toch wel heel plat liggen om het graag te hebben)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 02 juli 2012 - 13:26

:) maar er is geen paniek te bespeuren bij het uit het water komen, dus ik denk niet dat ze het zo erg vindt!

Leuk!
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#3 Geplaatst 02 juli 2012 - 13:52

Volgens mij vindt ze het ook heel leuk, want als je kijkt naar haar wasbeurtje achteraf, ze geniet er overduidelijk van. :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 02 juli 2012 - 14:03

Ze kan ook niet anders he :LOL: leuk daar durf ik niet over te oordelen maar ze zal het zeker niet erg vinden.
Als Angel mee ging naar de camping was het echt bloed heet, hij koelde echt af via de mond, ik heb hem toen ook in de rivier gezet en amai dat deed goed voor hem, het hijgen was direct gedaan en nadien wandelde hij mooi aan de les naar de tent.
Dus misschien is het daar echt bloed heet, ze zet hem een eind verder in het water dus dan moet ze wel naar de kant zwemmen, mijne Angel zou exact hetzelfde doen!
Je ziet de kat ook niet hysterisch doen dus erg vindt ze het zeker niet maar denk nooit dat ze uit haar eigen in dat water gaat.
Hij heeft er geen plezier aan maar deed wel heel goed voor dat ventje. :love4:

Bewerkt door Solotje, 02 juli 2012 - 14:05.

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#5 Geplaatst 02 juli 2012 - 14:05

Ja Anja, maar als je goed kijkt staat die mevr er vlak naast. Dus als dat katje echt uit het water zou willen zou die toch op haar klauteren? Het katje deed er geen enkele poging toe, ook bij het wassen achteraf zag je die gewoon genieten.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 02 juli 2012 - 14:10

Ja en doet ze niet want dan zou ze hysterisch zijn en dan zou ze het zeker niet leuk vinden.
Ik vind leuk toch net iets anders dan het niet erg vinden. ;)

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 02 juli 2012 - 14:48

Het katje blijft er rustig onder, mooi om te zien. :LOL:

Zijn Vankatjes ook geen waterratjes? Springen die niet bij je in bad enzo?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 02 juli 2012 - 15:05

:LOL: :LOL: , ik deel de mening van Anja. Mij lijkt de poes het ook niet erg te vinden, maar of ze het nu echt leuk vindt, daar heb ik toch mijn twijfels bij  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fien C_*
Guest_Fien C_*

#9 Geplaatst 02 juli 2012 - 15:06

Haha wat leuk! :LOL:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#10 Geplaatst 02 juli 2012 - 15:33

Naar het water toelopen gaat al ontspannen ook voor de poes. Wanneer de mens in het water is, ook dan is er geen spoortje angst te bespeuren.
Zogauw ik ze hier in het water zet voor de wasbeurt dan knijpen ze ook de oogjes wat toe en de oortjes opzij, de reden dat ze dit doen is om te voorkomen dat er water in de oren komt.  

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#11 Geplaatst 02 juli 2012 - 18:48

oorstand is inderdaad normaal voor bij het zwemmen, maar of deze kat het leuk vind waag ik te betwijfelen.
De kat is het gewend, maar leuk, dat durf ik niet te zeggen. Als de kat het water uit komt is hij niet ontspannen volgend mij, zijn oren staan nog steeds naar opzij.
Het badje is hij ook gewend, maar hij geniet er niet van hoor. Zijn oren blijven naar opzij staan, hij blijft rondkijken en als je goed kijkt zie je dat hij met zijn tongetje over zijn neus gaat. Een teken van stress.
Hij is het gewend, maar leuk.... ik denk het niet

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 02 juli 2012 - 22:30

Ik deel de mening van Ginnie, de poes is het gewoon, ik heb de indruk dat het van te moeten is en de poes heeft zich aangepast, maar ik heb ook niet de indruk dat ze het leuk vind.  Ik dacht ook dat men een kat niet hoefde te wassen, dus vind het gedoe met de shampoo ook overbodig en daar zie ik het beestje ook niet genieten
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.150 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 03 juli 2012 - 11:10

Ik kan het filmpje niet bekijken (werk...), dus of het katje het echt leuk vindt of niet... daar kan ik niet over oordelen.
Maar wij hebben thuis een echt waterkatje rondlopen. Er zijn wel katjes die water niet erg vinden. Wij moeten 's ochtends heel goed uitkijken of Shiva springt mee onder de douche. Mijn ouders hebben op hun terras een waterpartij waarbij water opborrelt uit stenen. Vaak gaat Shiva tussen en op die stenen liggen.
De kitty lake is ook populair, daar ligt hij heel graag langs met 1 of 2 poten er in.
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 03 juli 2012 - 11:35

:ha :ha super, een echte "waterrat" :p ;) :LOL:
banner

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#15 Geplaatst 03 juli 2012 - 18:51

Fieke zei:

Ik kan het filmpje niet bekijken (werk...), dus of het katje het echt leuk vindt of niet... daar kan ik niet over oordelen.
Maar wij hebben thuis een echt waterkatje rondlopen. Er zijn wel katjes die water niet erg vinden. Wij moeten 's ochtends heel goed uitkijken of Shiva springt mee onder de douche. Mijn ouders hebben op hun terras een waterpartij waarbij water opborrelt uit stenen. Vaak gaat Shiva tussen en op die stenen liggen.
De kitty lake is ook populair, daar ligt hij heel graag langs met 1 of 2 poten er in.

Maar dit vind ik een ander verhaal. Dan heb je het over een kat die het zelf opzoekt en er zelf voor kiest om mee te gaan onder de douche/ in bed/ zwemmen. Niet over een kat die naar het water wordt gedragen, los wordt gelaten in het water en die dan naar de kant zwemt.
Als deze kat nou nog een paar rondjes was gaan zwemmen voordat hij naar de kant zwom was ik het ermee eens, maar nu ........
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende