Spring naar inhoud

- - - - -

Extreme classic kattenbakvulling

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#1 Geplaatst 02 juli 2012 - 16:59

Hallo, ik zou willen overstappen op klontvormige kattenbakvulling, heb nu die van de Delhaize gekocht om eens te proberen, maar die ruikt heel raar vind ik.
Heb al van velen gelezen en gehoord, dat Extreme classic heel goed is.
Maar nu is mijn vraag, zijn er hier mensen die het gebruiken en dus ook weten in welke winkels je het kan kopen? Ik woon in Berchem-Antwerpen dus graag in die buurt. Bij Maxi Zoo niet die heb ik een mail gestuurd en een negatief antwoord gekregen. Bij AVEVE ook niet daar ben ik geweest.
Bij Zooplus.nl kan je het bestellen, maar zou het eens graag gewoon uittesten en niet ineens een groot pak kopen.
Hartelijk dank voor tips. ;)

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#2 Geplaatst 02 juli 2012 - 17:41

Ik gebruik dit niet.. maar ik koop Spinner (het huismerk van Colruyt).. en dit is ook klontervormend. Ik ben daar zeer tevreden over. En iedereen heeft wel een Colruyt in de buurt.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 3.201 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 02 juli 2012 - 18:17

Als je van regio Antwerpen bent, denk ik dat Duffel niet ver rijden is voor je?
Daar zit dierenshop/drankhandel Theys.
Ze verkopen daar de flamingo Pet Plus.
Deze is nog ietsie fijner dan de Extreme classic, ook ietsjes goedkoper maar minstens zo goed.

Wij (ik met 3 volwassenen en 3 kittens, zus met 14 katten + 9 kittens) gaan daar altijd het kattengrit halen :)

kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#4 Geplaatst 02 juli 2012 - 18:22

Ja een Colruyt heb ik in de buurt en kom er regelmatig.
Hartelijk dank voor de tip!

Maylun zei:

Ik gebruik dit niet.. maar ik koop Spinner (het huismerk van Colruyt).. en dit is ook klontervormend. Ik ben daar zeer tevreden over. En iedereen heeft wel een Colruyt in de buurt.

kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#5 Geplaatst 02 juli 2012 - 18:23

Tripkippiej zei:

Als je van regio Antwerpen bent, denk ik dat Duffel niet ver rijden is voor je?
Daar zit dierenshop/drankhandel Theys.
Ze verkopen daar de flamingo Pet Plus.
Deze is nog ietsie fijner dan de Extreme classic, ook ietsjes goedkoper maar minstens zo goed.

Wij (ik met 3 volwassenen en 3 kittens, zus met 14 katten + 9 kittens) gaan daar altijd het kattengrit halen :)

Duffel is een kleine 20 minuutjes rijden, omdat ik Mortsel door moet geraken. Maar de Pet Plus hebben ze die bij Tom & Co ook niet?
Hartelijk dank voor je tip.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#6 Geplaatst 02 juli 2012 - 21:02

in edegem verkopen ze extreme classic.op de prins boudewijn laan.

kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#7 Geplaatst 02 juli 2012 - 22:11

desorayo zei:

in edegem verkopen ze extreme classic.op de prins boudewijn laan.

Waar is die winkel dan??? Weet in Edegem geen dierenspeciaal op de Prins Boudewijnlaan. Kent U de naam???
Dank U.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#8 Geplaatst 03 juli 2012 - 05:27

ik dacht dat de naam was benche.be maar ben niet zeker.als je van berchem komt.via elisabethlaan.dan kom je op de prins boudewijnlaan.is op een gegeven moment op de rechterkant.daarnaast op de hoek is een hondenkapsalon.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#9 Geplaatst 03 juli 2012 - 05:30

heb ff gegoogeld :d
hondenbenche.be
Openingsuren:

Wij zijn elke weekdag geopend van 9.30u tot 18.30u.
Zaterdag van 10u tot 18u.
Zondag van 10u tot 16u
OPGELET MAANDEN JULI EN AUGUSTUS ZIJN WIJ OP ZONDAG GESLOTEN

Prins Boudewijnlaan 120
2610 Wilrijk

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 03 juli 2012 - 07:45

Op de grote steenweg in Berchem bij aqua service heb je ook de flamingo pet plus als ik mij niet vergis.
Het kan ook extreme classic zijn. Haal die 2 soms door elkaar want ik gebruik alle 2, naargelang wat ze verkopen in welke winkel ik dan ben :d

Bewerkt door Elfje, 03 juli 2012 - 07:48.

Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#11 Geplaatst 03 juli 2012 - 09:18

Je kan het ook bestellen bij Zooplus... via het internet dus...
Die zijn meestal goedkoop, maar ik kan wat dit betreft niet vergelijken met een winkel...

kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#12 Geplaatst 03 juli 2012 - 10:37

desorayo zei:

heb ff gegoogeld :d
hondenbenche.be
Openingsuren:

Wij zijn elke weekdag geopend van 9.30u tot 18.30u.
Zaterdag van 10u tot 18u.
Zondag van 10u tot 16u
OPGELET MAANDEN JULI EN AUGUSTUS ZIJN WIJ OP ZONDAG GESLOTEN

Prins Boudewijnlaan 120
2610 Wilrijk

Ja die ken ik, ga daar wel eens, heb een mail gestuurd, maar die hebben het niet. Wel gelijkwaardig merk.
Dank je wel voor de moeite.

kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#13 Geplaatst 03 juli 2012 - 10:39

Nadine zei:

Je kan het ook bestellen bij Zooplus... via het internet dus...
Die zijn meestal goedkoop, maar ik kan wat dit betreft niet vergelijken met een winkel...

Ja dat is waar, heb ik gezien, maar als je dan weer niet thuis bent als ze het brengen, zou heel graag een winkel in de buurt hebben.
Anders zal het een ander merk worden.
Dan ga ik naar de dierenspeciaalzaak waar ik normaal ga en koop wat ze aanraden. Ga naar Zowizoo in Kontich.
Bedankt!

kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#14 Geplaatst 03 juli 2012 - 10:40

Elfje zei:

Op de grote steenweg in Berchem bij aqua service heb je ook de flamingo pet plus als ik mij niet vergis.
Het kan ook extreme classic zijn. Haal die 2 soms door elkaar want ik gebruik alle 2, naargelang wat ze verkopen in welke winkel ik dan ben :d

Hebben ze daar kattenbakvulling????? Kan gaan kijken, dat is dicht in de buurt, alleen spijtig dat je de auto daar niet in de buurt kwijt geraakt.
Dank je wel.

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 03 juli 2012 - 11:15

kattekwaad zei:

Hebben ze daar kattenbakvulling????? Kan gaan kijken, dat is dicht in de buurt, alleen spijtig dat je de auto daar niet in de buurt kwijt geraakt.
Dank je wel.

ja, ze hebben daar zelfs Sanabelle brokjes, wat je in vele andere winkels toch ook niet vindt..
Met wat geluk heb je een plaatsje aan de overkant van de straat en anders moet je idd al ver zeulen met je zakken. Daarom koop ik daar ook meestal alleen eten.

Geplaatste afbeelding