Spring naar inhoud

- - - - -

Extreme classic kattenbakvulling

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 03 juli 2012 - 11:39

Ik zie dat jij in Berchem woont, is niet zo ver van Merksem, als je interesse hebt, ik koop soms een pallet kattenzand en dat drukt de prijs enorm hard.
Het is niet de extreme classic maar lijkt er wel hard op, de naam ontgaat mij nu en ik kan ook niet kijken want ik ben op mijn werk. ;)
Laat maar iets weten of je interesse hebt.
Even nog bij zeggen dat het nog niet voor direct is omdat ik nog toe kom maar misschien wil je wel mee doen in de toekomst. ;)

kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#17 Geplaatst 03 juli 2012 - 15:44

Solotje zei:

Ik zie dat jij in Berchem woont, is niet zo ver van Merksem, als je interesse hebt, ik koop soms een pallet kattenzand en dat drukt de prijs enorm hard.
Het is niet de extreme classic maar lijkt er wel hard op, de naam ontgaat mij nu en ik kan ook niet kijken want ik ben op mijn werk. ;)
Laat maar iets weten of je interesse hebt.
Even nog bij zeggen dat het nog niet voor direct is omdat ik nog toe kom maar misschien wil je wel mee doen in de toekomst. ;)

Dank je wel Solotje, voor je voorstel. Maar ik heb maar 1 poes dus dat is echt de moeite niet.
Heb nu donderdag een doos van Delhaize meegenomen en ze gaat heel goed op de kattenbak, dus ik denk dat ik het stillekes zo ga laten en met dat van Delhaize verder doen. Het is heel goed, woon zo goed als recht over Delhaize en zij gebruikt het goed. Alleen voor mezelf is er 1 nadeel, als ze de kattenbak gebruikt heeft, dan geven die korrels een heel rare geur af. Maar na een paar dagen stoort het al niet meer.
Toch bedankt hoof. :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 03 juli 2012 - 15:54

Graag gedaan :) , als je één kat hebt is het inderdaad de moeite niet. :)

kattekwaad
kattekwaad
  • 151 berichten

#19 Geplaatst 03 juli 2012 - 17:05

Hartelijk dank aan iedereen die me heeft geholpen en tips gegeven.
Heb een adressen gekregen van de groothandel Nagels.
In Berchem Aqua Service op de Grote Steenweg en in Kontich Groeninghe. Dat weet ik waar het is en daar sta je voor de deur, is ook niet ver, dus zal ik daar morgen eens een zak halen om te proberen.
Dank je wel iedereen. :d