Spring naar inhoud

- - - - -

Wat met de vuile kattenbak?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 02 juli 2012 - 22:20

Nele zei:

het voordeel aan de cat's best oko plus, is dat het niets weegt in de vuilniszakken! alé, toch niet veel ;) en veel minder last van geurtjes sinds ik die gebruik!

Bij ons niets :-). Wij doen niets meer in de vuilnisbak van kattenbakgrind. En heb geen last van geurtjes en uitloop!

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#17 Geplaatst 02 juli 2012 - 22:29

ik heb soms last van geurtjes omdat cooper zijn grote boodschap niet ondergraaft :misselijk: maar anders ruik je idd echt bijna niets met die cat's best!!
composthoop heb ik niet, dusja, vuilniszakken dan maar!  maar kom nu toe met 1 per week, terwijl ik er anders wel 3 moest zetten om het gewicht te verdelen!
Geplaatste afbeelding

Tijgertje99
Tijgertje99
  • 82 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 02 juli 2012 - 23:37

Ja idd, da weegt snel door hé, en die zakken scheuren zo makkelijk. Ik denk dat we het gewoon gaan ingraven eigenlijk, zodat de hond het er niet allemaal uithaalt en opeet :misselijk:
:catyawn

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 03 juli 2012 - 00:19

Tijgertje99 zei:

Ja idd, da weegt snel door hé, en die zakken scheuren zo makkelijk. Ik denk dat we het gewoon gaan ingraven eigenlijk, zodat de hond het er niet allemaal uithaalt en opeet :misselijk:

Manlief doet dit ook hoor (een stuk van de composthoop gebruikt hij).
Dit omdat de kippen er ook rondlopen. Ze hebben een grote ren met hierin de composthoop.
Nog nooit geen last gehad.
Het ontrekt wel bepaalde stoffen uit de grond. Dus als je er plantjes/groenten op wil zetten, zal je moeten bijstrooien :lachen: .