Spring naar inhoud

- - - - -

Dit forum maakt dierenartsen rijk

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
7 reacties op dit onderwerp
Guest_Gust1977_*
Guest_Gust1977_*

#1 Geplaatst 04 juli 2012 - 23:39

Merk het iedere keer: de topicstarter biedt een kat of hond aan, en nog voor hij/zij alles gezegd heeft schreeuwen sommigen al meteen moord en brand en trekken eigen conclusies. Bijvoorbeeld: "je hebt niet eens een dierenarts bezocht", terwijl je niet kunt weten of dat wel zo is.

Volgens mij zitten hier veel dierenartsen, familie van,...

Jullie moeten wel veel geld hebben en goed gekend zijn bij je dierenarts, als jullie zo graag regelmatig een bezoekje aan hen brengen. Ze zien jullie graag komen. Weeral zoveel euro erbij.

Jullie bezoeken toch ook geen dokter als er met jou niets aan de hand is?

Zolang er niets aan de hand is zal ik ook geen dierenarts raadplegen. Laat de natuur zijn gang gaan en bezoek alleen een dierenarts als het niet anders kan.  Bijvoorbeeld voor een euthanasie-spuitje (hehe).

Ben eens benieuwd wie er nu weer op zijn tenen getrapt is.

Bewerkt door Gust1977, 04 juli 2012 - 23:53.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 04 juli 2012 - 23:41

Nee, inentingen en ontwormingen horen tot de basisbehoeften.

Ik veronderstel dat jouw kinderen (als je er hebt) dan ook niet zijn ingeent tegen alle kinderziekten, want we laten de natuur zijn gang gaan.

Voor iemand van uwe leeftijd had ik iets meer verstand verwacht hoor.  In elk topic een beetje gaan stoken, proficiat daarvoor
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#3 Geplaatst 04 juli 2012 - 23:44

Man man, als je hier alleen maar boel komt zoeken, gaat dat dan maar ergens anders doen.

Hebt ge kinderen?? Waarschijnlijk niet. Want dan weet ge evengoed dat kinderen, de dag van vandaag ook kunnen sterven aan een virus. Dus je gaat me je kind naar de dokter om het te laten inenten tegen dat virus. Zodat je kind geen kans meer heeft om dat te krijgen en dus doodziek te worden.

Of mag dit niet? En ga je dan enkel met je kind naar de dokter voor een spuitje (euthanasie)???

Dus de natuur zijn gang laten gaan, is volgens jou 2 keer per jaar een nestje krijgen??

Wij gaan naar de Da om onze katten deftig te laten steriliseren/castreren.. En om hen te laten inenten tegen kattenniesziekte. Omdat we niet willen dat ze daaraan sterven of doodziek van worden.
Doe je dit niet dan is dat in menig ogen "dierenmishandeling".

Guest_Gust1977_*
Guest_Gust1977_*

#4 Geplaatst 04 juli 2012 - 23:46

@Evyke en Marlud: jullie staan iedere keer meteen op je strepen. Blijkbaar kunnen jullie de waarheid niet aan?

Had wel verwacht dat jullie meteen zouden reageren, hoe zou dat komen? Fijn om zo iemand rap uit zijn kot te lokken.

Ivm dat castreeren en stereliseren heb je gelijk. Maar voor de rest: enkel als het echt nodig is. Onze katten hebben nooit te klagen gehad.

Wij bellen enkel naar de dierenarts als ie per ongeluk ergens in een vat mazout is gevallen en ie vervolgens op zijn voorpoten gaat staan van de pijn, en vervolgens midden in de winter s nachts buitenblijft en zijn besmeurde haren uittrekt en een tijdje half kaal door het leven gaat. Dat heeft ie overleefd.

Bewerkt door Gust1977, 04 juli 2012 - 23:52.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 3.201 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 04 juli 2012 - 23:48

*edit: Ja mijn dierenarts heeft een extra boterham door mij; maar gelukkig heb ik daardoor wel de zekerheid dat mijn poezels gezond zijn.

verder erg zwakjes dat je een nieuw topic start na een officieel mod-bericht om doodleuk verder te gaan op ieets wat óók naar jou gericht was. Niet alleen voor de mensen die reageerden

Bewerkt door Tripkippiej, 04 juli 2012 - 23:52.

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#6 Geplaatst 04 juli 2012 - 23:55

Gust1977 zei:

@Evyke en Marlud: jullie staan iedere keer meteen op je strepen. Blijkbaar kunnen jullie de waarheid niet aan?

Had wel verwacht dat jullie meteen zouden reageren, hoe zou dat komen? Fijn om zo iemand rap uit zijn kot te lokken.

Ivm dat castreeren en stereliseren heb je gelijk. Maar voor de rest: enkel als het echt nodig is. Onze katten hebben nooit te klagen gehad.

Wij bellen enkel naar de dierenarts als ie per ongeluk ergens in een vat mazout is gevallen en ie vervolgens op zijn voorpoten gaat staan van de pijn, en vervolgens midden in de winter s nachts buitenblijft en zijn besmeurde haren uittrekt en een tijdje half kaal door het leven gaat. Dat heeft ie overleefd.

Ik was tweede. :p
Tellen kan je ook al niet. :o

:bla: :bla: :bla: :bla:

Doe maar voort met stoken, ik blijf je hier toch wegpesten.. want advies aannemen kan jij toch niet. Heb geen zin om me te verlagen tot jouw niveau.

Guest_Gust1977_*
Guest_Gust1977_*

#7 Geplaatst 04 juli 2012 - 23:56

Tripkippiej zei:

verder erg zwakjes dat je een nieuw topic start na een officieel mod-bericht om doodleuk verder te gaan op ieets wat óók naar jou gericht was. Niet alleen voor de mensen die reageerden

Waar heb je het over? Dit is een serieuze discussie. Mogen toch ook gevoelige onderwerpen aan bod komen. Tot nu toe is het nog wachten op mensen die mijn mening delen.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#8 Geplaatst 04 juli 2012 - 23:57

Gust, deze topics hebben totaal geen zin.
Iedere dierenliefhebber zal er alles aan doen om zijn/haar dieren een goede verzorging te geven en daar hoort ook een da bezoek bij.

Ga je topic sluiten.
Open je vervolgens gewoon een nieuw geef ik je een tijdelijke ban!

Bewerkt door Cisca, 04 juli 2012 - 23:57.