Spring naar inhoud

- - - - -

Wat doet een mens als ze niet kan slapen?

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 29 juli 2009 - 07:08

Superdepupper :evil:
Ik ben vannacht pas rond 00u à 1u gaan slapen. Deze nacht is mijn vriend pas thuisgekomen om 5u (hij heeft de woensdag altijd verlof). Sinds hij bij mij in bed is gekropen, heb ik niet anders gedaan dan liggen woelen.
Heel de tijd door moeten niezen, neus snuiten, geen adem, lopende neus,...
Hoe komt dat? I've no idea! Misschien plotse allergie tegen mijn vriend? Hmm, misschien heeft hij een andere geur dan anders? Heeft hij mij bedrogen? :d
Neen grapje hoor!

Dus wat doet een mens dan? Eerst naar de living gaan om in de zetel wat te liggen en misschien daar nog wat te slapen --> PUUT helpt niet! Dan maar in het midden van de nacht (ondertussen eigenlijk al vroege morgen) een warm bad nemen --> Pff, is ook maar saai op dit moment van de dag!
Laatste optie; uiteraard op KS bezig zijn --> Ping ping ping en we zullen weeral moe zijn voor we vertrekken naar het werk.

Dan had ik eens de late vandaag en moest ik maar om 9u beginnen :(
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#2 Geplaatst 29 juli 2009 - 07:19

:LOL: :LOL: :LOL: Ik ken dat...Ik ga niet uit werken (ben huisvrouw) maar sta wel op als mijn man opstaat om te gaan werken. Het valt ook meermaals voor dat ik de slaap niet goed kan vatten en eigenlijk een uur of 2 voor de wekker terug afloopt, eindelijk in slaap val... :s

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 29 juli 2009 - 07:33

ik heb ook slecht geslapen vannacht woelen en draaien en ben dan maar opgestaan als mijn zoon vertok naar zijn werk om vijf uur eigenlijk veel te vroeg
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 29 juli 2009 - 07:36

Afgelopen nacht heb ik eindelijk nog eens goed doorgeslapen, maar heb het ook regelmatig voor dat ik lig te woelen in bed... Bij mij helpt het meestal wel als ik een boek neem om te lezen of nog even een filmpje kijk op mn ipod ofzo...

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 29 juli 2009 - 07:39

Het was vooral door het niezen dat ik niet meer in slaap raakte :( .
Om de twee minuten niezen en nuis moeten snuiten.
Ik haat mijn neus. Wat moet een mens doen om een gezonde neus te hebben?
Al poliepen laten uithalen, sinussen doorprikt, meerdere malen naar een neusdokter geweest en steeds keert de verstopte neus terug.
Nu is het wat beter door bepaalde pilletjes dat ik de afgelopen maand heb moeten nemen, maar het is al heel de week dat ik merk dat ik regelmatig moet niezen. Vannacht was het gewoon opeens veel te erg :s !
Ik weet het niet meer, maar ik weet wel dat ik die dokterbezoeken beu ben :p
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 29 juli 2009 - 07:41

Dat kan ik me voorstellen... Niks zo ambetant als een verstopte neus trouwens! Ik kan dan ook absoluut niet slapen. Al is niezen ook heel ambetant, vooral als je zo vaak na mekaar blijft niezen. Hopelijk geraak je er toch binnenkort van verlost!

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 29 juli 2009 - 07:44

Helaas ben ik ook een woeler.
Niet veel aan te doen vrees ik :( , ik lees altijd nog een boekje als ik de slaap niet kan vatten.

Vorige nacht hadden we het superidee om enkele druppeltjes citronella op een watje te doen om naast ons bed te leggen tegen de muggen. Ik heb heel die nacht geen oog toegedaan want er waren constant muggen rond mijn hoofd aan het sjeesen. Word ik natuurlijk wakker met maar liefst 9 muggebeten :p . Mijn vriend wilt nooit meer citronella gebruiken, hij is er nu rotsvast van overtuigd dat dat die beestjes aantrekt. Die ochtend hebben we dan nog maar snel onze muggestekker in het stopcontact gestoken, en na twee uur ben ik dan 11 muggen gaan opstofzuigen. :x

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 29 juli 2009 - 12:05

Ik drink dan altijd een kop warme melk, met een flinke lepel honing; dat helpt meestal wel

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 29 juli 2009 - 12:05

je had natuurlijk ook op ks kunnen gaan lezen hé ;)
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 29 juli 2009 - 12:37

ocharme :)

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#11 Geplaatst 29 juli 2009 - 12:43

nu dat mijn vriend in het ziekenhuis heeft gelegen en ik dus soms ganse nachten wakker lag van het piekeren, pas in slaap vallen tegen 3u, half 4
smorgens wakker worden om 9u, half 10 stikkapot zijn met gevolg weer in slaap vallen tot de middag, weer stikop zijn savonds, niet kunnen slapen
tja dan kijk je maar tv en probeer je maar die stomme dubbelzinnige quiz op te lossen op vtm

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 29 juli 2009 - 15:45

geen slaapproblemen hier, als mijn ogen toezijn slaap ik :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 30 juli 2009 - 00:45

e wat vervelend als je zo steeds moet niezen. dan is slapen natuurlijk geen gemakkelijke opgave :cry:
Maar moet je dan niet niezen als je in de living bent of ergens anders? Ligt het dan misschien aan je beddegoed? Zal wel niet anders had je al die vervelende doktersbezoeken niet nodig gehad :cry:

Ks is dan wel een leuk alternatief he :d
Ik zit hier momenteel in de zetel (alleen :catscratchhead :catscratchhead zou ik toch niet eens gaan kijken waar iedereen is? :catscratchhead ) met een wijntje en een sigaretje :d

he...er kriebelt iets aan mijn tenen! :LOL: Lig toch niet helemaal alleen :LOL:

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 30 juli 2009 - 01:02

Hier ook een slechte "inslaapvaller" of slaper(wordt ook heel snel wakker,wat ik nu wel niet erg vind voor mijn dochtertje,maar voor mijn rust :( )
Lekker op de pc, boekje lezen,of een beetje op mijn mp3 muziek luisteren in bed.Dit laatste helpt meestal goed.Naargelang ik suf aan het worden ben,vind ik de muziek steeds luider klinken,waardoor hij op het laatste bijna af staat.En daartegen ben ik vaak zo kalm dat ik goed slaap.Als het echt niet lukt ga ik beneden bij mijn poezen om troost zoeken en knuffels/ aandacht geven.Ze komen met 4 te gelijk steeds,dus werk genoeg. Hihi :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_rietje_*
Guest_rietje_*

#15 Geplaatst 30 juli 2009 - 19:02

sc

Mieke zei:

Het was vooral door het niezen dat ik niet meer in slaap raakte :( .
Om de twee minuten niezen en nuis moeten snuiten.
Ik haat mijn neus. Wat moet een mens doen om een gezonde neus te hebben?
Al poliepen laten uithalen, sinussen doorprikt, meerdere malen naar een neusdokter geweest en steeds keert de verstopte neus terug.
Nu is het wat beter door bepaalde pilletjes dat ik de afgelopen maand heb moeten nemen, maar het is al heel de week dat ik merk dat ik regelmatig moet niezen. Vannacht was het gewoon opeens veel te erg :s !
Ik weet het niet meer, maar ik weet wel dat ik die dokterbezoeken beu ben :p