Spring naar inhoud

- - - - -

Dodentocht editie 2018

• Log in om te reageren
1123 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#1111 Geplaatst 11 augustus 2018 - 06:24

Ik ga ne keer mijn stappertjes gaan goeiendag zeggen :)

De volgende stop is Merchtem.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#1112 Geplaatst 12 augustus 2018 - 15:29

Chapeau voor wie meegedaan heeft.  Vindt het fantastisch dat mensen dit doen en kunnen doen. :duim:

Pootje
  Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Account mag gewist worden.  Kom niet meer terug naar het forum.

George&Charly
George&Charly
  • 2.844 berichten

#1113 Geplaatst 12 augustus 2018 - 16:20

Hoe is't geweest Sabine ?

Alvast proficiat en chapeau dat jullie hieraan deelnemen.

Heb aan jullie gedacht toen we zelf aan het wandelen waren ... :catwalk2 :catwalk !

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#1114 Geplaatst 13 augustus 2018 - 08:08

Van de 5 stappers zijn er 4 aan de finish geraakt.
Sabine heeft meer dan 1400 € bij elkaar gewandeld voor den opvang :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Ida
Ida
  • 460 berichten
  • 4 katten

#1115 Geplaatst 13 augustus 2018 - 08:43

Amai, Proficiat !!!
Knap gedaan !
En zoveel centjes ... super !

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#1116 Geplaatst 13 augustus 2018 - 15:27

Dikke proficiat, wat een prestatie
Geplaatste afbeelding

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#1117 Geplaatst 13 augustus 2018 - 15:56

Fantastisch :cheer:   Mooi resultaat.  

Pootje
  Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Sabine2
Sabine2
  • 8.648 berichten
  • 5 katten

#1118 Geplaatst 21 augustus 2018 - 01:58

Bekijk berichtGeorge&Charly, op 12 augustus 2018 - 16:20, zei:

Hoe is't geweest Sabine ?

Alvast proficiat en chapeau dat jullie hieraan deelnemen.

Heb aan jullie gedacht toen we zelf aan het wandelen waren ... :catwalk2 :catwalk !

Het was een heel zware editie. ‘s Avonds is het beginnen regenen en terwijl er maar ‘een lokaal buitje’ voorspeld was, heeft,het een aantal keer ferm doorgeregend. Resultaat: mijn licht regenjasje was daarvoor te licht, waardoor mijn pull nat werd en dit naar de morgen toe wel fris was.
Maar het grootste probleem was dat mijn darmen op nog geen 50km in de knoop lagen. Dus werd het op een bepaald moment een sprint van Dixi naar maisveld naar Dixi...
Op 50km stonden opvangmama’s Annelies en Tessa te wachten (en verkleumen) met warme koffie en iets om te knabbelen. Die koffie kikkerde enorm op.
Evy heb ik niet gezien, ze was niet rap genoeg :lachen: :p
In Buggenhout stonden Cinn, Jessica en Sandra met koffie, cola, tomattekes en nog veel meer. Maar door die krampen durfde ik niet zoveel eten :( Gelukkig hadden ze ook hun gevoel voor humor mee, we hebben wel wat afgelachen terwijl ik wat lag te bekomen.
Lichamelijk had ik na een goeie 70km eigenlijk moeten opgeven, maar ‘k heb op mijn tanden gebeten, gebleit, iedereen vervloekt die een open kater of kattin met oepsnestje had, mijn eten kruimeltje voor kruimeltje (en heeeeel lange tanden) opgegeten, nog meer gebleit, tot bij Wendy (Wea) gestrompeld en er naar een proper toilet kon en een opkikkerende cola dronk en dan weer verder gestrompeld en gesprint, afhankelijk hoe hoog de nood was. In Branst stonden opvangmama Debby en Valerie met hun partners en kroost ons op te wachten en broodnodige moed in te spreken, want die zat op dat moment in mijn schoenen, samen met een paar doortrapte voeten :NoWhy: Debby had haar vijf maand oude zoontje ook mee en ik heb een tijdje de kinderkoets als rollator gebruikt :lachen:  Ze zijn meegestapt tot 3km van de finish en die laatste km telden voor 10. Maar nafijn, ik ben er geraakt. Het was mijn vijfde keer dat ik die voor de opvang uitstapte en tegelijkertijd mijn laatste keer.
Het heeft tot de woensdag geduurd vooraleer ik weer drie maaltijden per dag kon binnenhouden. Hoog tijd dat de jongere generatie het overneemt dus... I’m too old for this sh.. ;)

Evy, daar komen nog bijdrages bij die op voorhand nog niet bevestigd waren. Het eindbedrag zal.een dikke 1600€ zijn. Een heel mooi bedrag om mee af te sluiten :)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Ida
Ida
  • 460 berichten
  • 4 katten

#1119 Geplaatst 21 augustus 2018 - 03:39

Dat is karakter hebben! Knap gedaan.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#1120 Geplaatst 21 augustus 2018 - 07:46

Proficiat, knap gedaan!
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#1121 Geplaatst 21 augustus 2018 - 07:55

Proficiat, ferme prestatie
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#1122 Geplaatst 21 augustus 2018 - 08:14

Bekijk berichtSabine2, op 21 augustus 2018 - 01:58, zei:

Evy, daar komen nog bijdrages bij die op voorhand nog niet bevestigd waren. Het eindbedrag zal.een dikke 1600€ zijn. Een heel mooi bedrag om mee af te sluiten :)

Nee, heel mijn rugzak volgeladen, stoelekes bij en heel den bazaar.
En er dan niet geraken zeg... was om te ontploffen.

Plus nog eens te laat op mijn werk.
Zal sebiet de betalingen nog eens nazien ze :d
Ge hebt gij da supergoe gedaan :loveshower:

Geplaatste afbeelding

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#1123 Geplaatst 21 augustus 2018 - 15:26

Bekijk berichtSabine2, op 21 augustus 2018 - 01:58, zei:

Het was een heel zware editie. ‘s Avonds is het beginnen regenen en terwijl er maar ‘een lokaal buitje’ voorspeld was, heeft,het een aantal keer ferm doorgeregend. Resultaat: mijn licht regenjasje was daarvoor te licht, waardoor mijn pull nat werd en dit naar de morgen toe wel fris was.
Maar het grootste probleem was dat mijn darmen op nog geen 50km in de knoop lagen. Dus werd het op een bepaald moment een sprint van Dixi naar maisveld naar Dixi...
Op 50km stonden opvangmama’s Annelies en Tessa te wachten (en verkleumen) met warme koffie en iets om te knabbelen. Die koffie kikkerde enorm op.
In Buggenhout stonden Cinn, Jessica en Sandra met koffie, cola, tomattekes en nog veel meer. Maar door die krampen durfde ik niet zoveel eten :( Gelukkig hadden ze ook hun gevoel voor humor mee, we hebben wel wat afgelachen terwijl ik wat lag te bekomen.
Lichamelijk had ik na een goeie 70km eigenlijk moeten opgeven, maar ‘k heb op mijn tanden gebeten, gebleit, iedereen vervloekt die een open kater of kattin met oepsnestje had, mijn eten kruimeltje voor kruimeltje (en heeeeel lange tanden) opgegeten, nog meer gebleit, tot bij Wendy (Wea) gestrompeld en er naar een proper toilet kon en een opkikkerende cola dronk en dan weer verder gestrompeld en gesprint, afhankelijk hoe hoog de nood was. In Branst stonden opvangmama Debby en Valerie met hun partners en kroost ons op te wachten en broodnodige moed in te spreken, want die zat op dat moment in mijn schoenen, samen met een paar doortrapte voeten :NoWhy: Debby had haar vijf maand oude zoontje ook mee en ik heb een tijdje de kinderkoets als rollator gebruikt :lachen:  Ze zijn meegestapt tot 3km van de finish en die laatste km telden voor 10. Maar nafijn, ik ben er geraakt. Het was mijn vijfde keer dat ik die voor de opvang uitstapte en tegelijkertijd mijn laatste keer.
Het heeft tot de woensdag geduurd vooraleer ik weer drie maaltijden per dag kon binnenhouden. Hoog tijd dat de jongere generatie het overneemt dus... I’m too old for this sh.. ;)

Tof om te lezen hoe er zoveel je toch ook zijn komen steunen.  Zal zeker wel geholpen hebben om de moed er dan toch in te houden (tesamen met het vloeken en zo :) )  Je mag trots zijn op jezelf :duim:

En ook een duim voor hen die iemand zijn gaan ondersteunen :duim:   Dat heb je nodig bij zo'n editie.

Pootje
  Gillian

Sabine2
Sabine2
  • 8.648 berichten
  • 5 katten

#1124 Geplaatst 21 augustus 2018 - 23:11

Inderdaad, medestappers zijn altijd welkom. Vorig jaar heb ik dat ook gedaan en volgend jaar ga ik het ook doen.
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org