Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Zaydan (nieuwe foto's p.33)

• Log in om te reageren
493 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#121 Geplaatst 25 september 2012 - 08:52

Ik ga ook voor een jongen.
Puur om het evenwicht in het gezin wat te garanderen :mrgreen:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 25 september 2012 - 10:57

Ik denk ook een jongetje :LOL:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#123 Geplaatst 25 september 2012 - 20:35

Ik ga voor een jongen want statistisch iets meer kans, maar ik denk eigenlijk een meisje :p Al nieuws? :)

Bewerkt door kate2, 25 september 2012 - 20:36.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#124 Geplaatst 26 september 2012 - 05:21

Het is een jongen!
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#125 Geplaatst 26 september 2012 - 09:19

Even iets uitgebreider..

Ons ukje stelt het prima. We hebben het hartje weer gehoord. Alle metingen waren goed en we zitten mooi op schema. Hoe groot en hoeveel hij weegt ben ik weer vergeten (mijn geheugen is rampzalig en zeker als ik zwanger ben :roll: ). Maar ik denk dat het in de 400g was en dat hij nu 22cm (of 25cm?) meet. Mijn vriend weet het vast nog wel.

Die pijn dat ik heb daar is niks aan te doen, gewoon afwachten tot het overgaat.

Ik wou deze nacht/ochtend (miss Aylinn wou om 5u al opstaan :o ) mijn echo's bekijken die de gyn op mijn cd gebrand heeft en de CD is gewoon leeg!! Aaargh, ik vind dit echt niet fijn. Volgens mij waren het eindelijk eens mooie echo's. Tijdens de echo hebben we alles toch mooi en duidelijk gezien en ik was zo benieuwd naar de foto's.
Ik bel haar straks toch even op en hopelijk heeft ze die foto's nog? (Ik heb daar geen idee van, maar ze zullen die echo's toch bewaren neem ik aan? Of is dat idyllische hoop?)

Het wordt dus een jongen, echt gek. Dat wordt wat aanpassen want ik ben mijn meisjes nu al zo gewoon. De verzorging alleen al wordt anders (dat piemeltje :ha ). Ben benieuwd!
Nu nog op zoek gaan naar een leuke naam.
De grootvaders zijn erg blij want voor mijn papa is het de eerste mannelijke nakomeling (wij zijn met 4 meisjes thuis :lachen: ). En mijn schoonvader heeft 4 kleindochters en wou graag eens een kleinzoon.
Dat wordt een hele nieuwe garderobe aanschaffen. :lachen:

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#126 Geplaatst 26 september 2012 - 09:36

:dancer: :dancer: :dancer: :flower: :flower: :flower: Dikke proficiat met je zoon!!! :LOL: Dat zal inderdaad wel een aanpassing worden :lachen:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#127 Geplaatst 26 september 2012 - 13:45

Oh, een zoon? Had ik niet verwacht. :mrgreen: Wel leuk, eens iets anders. En veel kleren shoppen! 8) Wendy was dus juist. Hmmm... dat ze bij mij dan ook maar juist is. :knuppel:

Weet je al of ze de foto's nog heeft? Wij krijgen altijd gewoon er een paar mee op papier. Nooit DVD.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#128 Geplaatst 26 september 2012 - 14:07

Neen, ze zit pas vanaf 17u. :8
Als wij een cd meenemen, krijgen we geen foto's afgedrukt. De vorige keer waren we onze cd vergeten en hebben we dus wel afgedrukte foto's.

Mijn hele familie dacht dat het opnieuw een meisje ging zijn, allemaal mis. :p
Ja, dat wordt shoppen. Al ga ik toch behoorlijk wat kledij van Nayra & Aylinn aandoen. Ik vind niet snel iets te vrouwelijk. En nieuwe luiers koop ik daar nu niet speciaal voor. Af en toe een vrouwelijke luier is vast niet zo erg. :lachen:

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#129 Geplaatst 26 september 2012 - 14:12

een zoon :LOL: :LOL: dikke proficiat aan jullie en de reactie van Nayra nu ze een broertje erbij krijgt ?? :d :d

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#130 Geplaatst 26 september 2012 - 14:12

elixeryen zei:

En nieuwe luiers koop ik daar nu niet speciaal voor. Af en toe een vrouwelijke luier is vast niet zo erg. :lachen:

En dat met je luierverslaving? :mrgreen:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#131 Geplaatst 26 september 2012 - 14:14

Pixel zei:

En dat met je luierverslaving? :mrgreen:

Ik weet het, maar ik heb er echt genoeg. :x
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#132 Geplaatst 26 september 2012 - 14:16

anne58 zei:

een zoon :LOL: :LOL: dikke proficiat aan jullie en de reactie van Nayra nu ze een broertje erbij krijgt ?? :d :d

Nayra is content. Hoewel ze eerst zei dat ze een zusje wou. Toen ze hoorde dat het een broertje was, vond ze dat oké.
Ze gaat hem zeker verwennen met kusjes en knuffels (dat zegt ze de hele tijd "als de baby geboren is, ga ik kusjes geven en knuffels") :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#133 Geplaatst 26 september 2012 - 14:17

elixeryen zei:

(dat zegt ze de hele tijd "als de baby geboren is, ga ik kusjes geven en knuffels") :mrgreen:

Oh, zo schattig. :love3: Tibe snapt nog niets van het baby-in-de-buik-gebeuren.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#134 Geplaatst 26 september 2012 - 14:17

Leuk, een jongetje, zal inderdaad wel even wennen zijn, maar zo'n stoere bink tussen de meisjes zal ook wel genieten zijn. ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#135 Geplaatst 26 september 2012 - 14:22

Pixel zei:

Oh, zo schattig. :love3: Tibe snapt nog niets van het baby-in-de-buik-gebeuren.

Aylinn ook niet. :slach:
Wanneer weet jij het geslacht van je kindje weer?

Geplaatste afbeelding