Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Zaydan (nieuwe foto's p.33)

• Log in om te reageren
493 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#151 Geplaatst 27 september 2012 - 11:11

Proficiat met je jongen . :flower: :flower: :flower:
Dit zorgt voor afwisseling als je al twee meisjes hebt . ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#152 Geplaatst 27 september 2012 - 11:22

Oh tof, een manneke. :cheer:
Die zal zich mogen weren tegen z'n zusjes, hij is tevens nog eens de jongste. ;)
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#153 Geplaatst 03 oktober 2012 - 01:33

:d Proficiat!
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#154 Geplaatst 03 oktober 2012 - 18:01

Leuk hoor een jongetje na twee meisjes..

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#155 Geplaatst 05 oktober 2012 - 12:12

heel leuk een jongentje dikke proficiat
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#156 Geplaatst 05 oktober 2012 - 12:24

Wat superleuk, een jongetje! Van harte!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#157 Geplaatst 05 oktober 2012 - 14:57

Thx.

Ik voel me soms echt al hoogzwanger. :lachen:
Onlangs werd ik wakker door een verschrikkelijke kuitkramp die maar niet wou overgaan. Bij Aylinn had ik daar destijds ook zo'n last van. Ik ga weer starten met magnesium denk ik. Mijn geheugen en vergeetachtigheid wordt alsmaar erger.
Gisterennacht wou ik mijn laptop opladen en ik heb gewoon de frietpot ingestoken ipv mijn laptop! Zo gevaarlijk zeg.. Die heeft dus de hele nacht staan branden. Het hele huis stonk verschrikkelijk.
Dit was juist eens een nacht waar Aylinn eens niet wou drinken 's nachts. Voor één keer dat ze me mocht wakker maken, liet ze me liggen. :lachen:

Mijn buik wordt echt dik vind ik. Straks bel ik nog eens naar de gyn om te vragen of ik achter mijn echo's mag gaan. Vanavond ga ik naar mijn ouders en zij wonen niet ver van elkaar.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#158 Geplaatst 06 oktober 2012 - 13:50

Oei ja dat is gevaarlijk voor hetzelfde stond je huis in brand. Buren hebben dat ook gehad frietketel 's nachts laten insteken en midden in de nacht brand in de keuken we hebben ze toen allemaal bijéén gedaan.
Magnesium helpt tegen spierkrampen maar helpt het ook het geheugen?

Ik denk dat dat kleine ventje rotverwend gaat worden tss zijn zusjes. :thumb:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#159 Geplaatst 08 oktober 2012 - 09:06

Er zit toch een thermostaat op een frietketel?

Aan mij hebben ze destijds gezegd dat magnesium ook goed is voor het geheugen.  Maar zoveel heb ik daar niet van gemerkt. :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 25 oktober 2012 - 17:02

Jij gebrijkt ook herbruikbare luiers he? Ben je er tevreden van?
Welk merk gebruik je?
Ik ben nu 7,5 weken zwanger en zou dat later voor mijn kinje(s) ook willen gebruiken maar wil eerst wat ervaringen van anderen horen.

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#161 Geplaatst 25 oktober 2012 - 17:55

Wat fijn voor je, een zoontje! Proficiat hoor! :flower:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#162 Geplaatst 25 oktober 2012 - 17:58

Ik gebruik een aantal merken.
Eerst zou je moeten kijken of je een tweedelig systeem of een ééndelig systeem wil gebruiken. Ik gebruik voor overdag ééndelig (die hebben geen overbroekje nodig) en 's nachts tweedelig.
Merken waar ik tevreden over ben van het ééndelig systeem: weenotions, itti bitti, blueberry, swaddlebees, bumgenius.
2delig: weenotions, holden's landing, owe whoa when. Ik gebruik quasi altijd een wolbroek boven de inleggers omdat ik dat het fijnst vind.

1 delig heb je nog variaties in: pockets (je schijft de inlegger erin) AIO (all in one, daar moet je niks aan doen), SIO of AI2 (snap in one of all in two) Dat is vb die van Itti Bitti SIO 'snap in one dus ;) ) je hebt ook AIO (all in one) itti bitti's, maar ik heb liever de SIO's.
Van de all in one's zijn de enige luiers die me kunnen bekoren de bumgenius organics. Ik gebruik over het algemeen SIO's en pockets.

Vlug uitgelegd, indien je nog vragen hebt, shoot. ;)

En ja ik ben erg tevreden. :mrgreen:  Je moet wel wat vaker verschonen dan met een wegwerp luier.

Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#163 Geplaatst 27 oktober 2012 - 09:47

Dat maakt mij niet uit, want ik ben thuis tot m'n kindje 7 maand zal zijn dus ja :)  nu nog hopen dat de creche het zal zien zitten, maar dat vraag ik daar binnen twee weken eens.
Ik vond op de site van Kudzu het merk Gpant http://www.kudzu.be/...tegorie/i/49748 .
Van welke winkels haal jij ze?

Bedankt al voor de info!
Dus als ik het goed begrijp, bij een 2 delig systeem heb je nodig: inleggers, een broekje en een bovenbroek? Dus in feite een 3 delig systeem?

Net eens gekeken op de site van mijn gemeente, en we krijgen subsidies bij aankoop van herbruikare luiers :)

Bewerkt door TinekeM, 27 oktober 2012 - 10:08.

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#164 Geplaatst 27 oktober 2012 - 11:09

Bekijk berichtelixeryen, op 08 oktober 2012 - 09:06, zei:

Er zit toch een thermostaat op een frietketel?

Aan mij hebben ze destijds gezegd dat magnesium ook goed is voor het geheugen.  Maar zoveel heb ik daar niet van gemerkt. :mrgreen:

Ja er zit idd een thermostaat op, maar als die hoog genoeg staat om bv frietjes of zo te bakken en je vergeet hem uit te doen. Kan het gebeuren dat het toch op den duur oververhit wordt en er vuur van komt. Onze buren hebben het voor gehad met als resultaat keuken uitgebrand en een hoop rook en waterschade over heel het huis. En wij allemaal met de poepers gezeten.

Mijn overbuur hebben ze dood gevonden lag daar al 4 à 5 dagen, (ik heb de zoon verwittigd omdat we hem niet meer zagen) en zijn frietketel stond nog aan al die tijd maar op een lagere t°. Daar is het ook nipt geweest want door steeds het terug herop warmen verdwijnt de olie en als die droog komt te staan krijg je kortsluiting en vuur.
Je ziet maar beter niet vergeten uit te doen.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#165 Geplaatst 28 oktober 2012 - 14:03

Bekijk berichtTinekeM, op 27 oktober 2012 - 09:47, zei:

Dat maakt mij niet uit, want ik ben thuis tot m'n kindje 7 maand zal zijn dus ja :)  nu nog hopen dat de creche het zal zien zitten, maar dat vraag ik daar binnen twee weken eens.
Ik vond op de site van Kudzu het merk Gpant http://www.kudzu.be/...tegorie/i/49748 .
Van welke winkels haal jij ze?

Bedankt al voor de info!
Dus als ik het goed begrijp, bij een 2 delig systeem heb je nodig: inleggers, een broekje en een bovenbroek? Dus in feite een 3 delig systeem?

Net eens gekeken op de site van mijn gemeente, en we krijgen subsidies bij aankoop van herbruikare luiers :)

Inleggers heb je altijd nodig. Bij een AIO zitten ze erin of eraan vastgenaaid. Bij een pocket moet je de inleggers nog in de luier schuiven. Bij een AI2 (of SIO) klik je de inleggers er gewoon in. Dit is allemaal een ééndelig systeem. Bij pockets en AI2's maak je de luiers op voorhand en zien ze er dan uit als een AIO. Buiten de luier (inclusief inlegger) heb je dus niks meer nodig.

Bij een tweedelig systeem heb je luier, inlegger en dan nog een overbroekje nodig. Ieder merk is wat anders. Soms klik je de inleggers erin, soms moet je ze er gewoon inleggen en soms beide. Bij de Weenotions nightnotions (dat is de nachtluier van Weenotions) moet je er een inlegger insteken en een inlegger in klikken.
Maar buiten de luier heb je dus ook nog een overbroekje nodig. Die luiers hebben geen laagje dat het water tegenhoudt.
Ik kijk straks eens naar de link.

Geplaatste afbeelding