Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Zaydan (nieuwe foto's p.33)

• Log in om te reageren
493 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#166 Geplaatst 28 oktober 2012 - 14:15

Ik heb geen ervaring met die luiers. Meestal koop ik mijn luiers in webshops uit UK, omdat dat iets goedkoper is.
Ik hou niet van velcro maar heb liever drukknopjes. Die luiers sluiten ook aan de achterzijde, dat lijkt me niet zo handig voor een klein kindje? Het systeem doet me wat denken aan een bumgenius flip.

Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 29 oktober 2012 - 11:30

Je hebt gelijk ivm dat achteraan sluiten, ik heb nog wat opzoekingswerk gedaan en geef toch ook voorkeur aan drukknoppen, en liefst meegroei-luiers. Zodanig dat de kost niet ge groot is bij aankoop en telkens andere luiers moet aankopen.
Ondertussen nog 3 interessante site's gevonden:
http://klein-spook.b...-in-one-organic
http://www.mistermir...teoverzicht.htm

http://www.mama-i.co...luiers-aio.html

Ik geef voorkeur van Belgische bedrijven omwille van het 'ecologisch houden' van verplaatsing van de luiers, hoewel ik natuurlijk niet weet vanwaar de materialen komen en waar ze gemaakt worden ;)

Bewerkt door TinekeM, 29 oktober 2012 - 11:34.

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#168 Geplaatst 29 oktober 2012 - 11:39

Die bumgenius organics zijn idd goed. Dat is de enige AIO luier die me kan bekoren. Lekker slank en doet z'n werk goed. Een nadeel is dat het eeuwen duurt eer die droog is. (Over het algemeen wel een nadeel aan AIO's)  Zelfs voor een meegroeiluier vind ik ze nog steeds slank!
Ik gebruik ze nu voor een tweede kindje en ik merk wel dat ze tamelijk snel slijten. Er zitten al wat gaten in de binnenkant van sommige luiers. :(