Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Zaydan (nieuwe foto's p.33)

• Log in om te reageren
493 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#166 Geplaatst 28 oktober 2012 - 14:15

Ik heb geen ervaring met die luiers. Meestal koop ik mijn luiers in webshops uit UK, omdat dat iets goedkoper is.
Ik hou niet van velcro maar heb liever drukknopjes. Die luiers sluiten ook aan de achterzijde, dat lijkt me niet zo handig voor een klein kindje? Het systeem doet me wat denken aan een bumgenius flip.

Geplaatste afbeelding

TinekeM
TinekeM
  • 1.748 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 29 oktober 2012 - 11:30

Je hebt gelijk ivm dat achteraan sluiten, ik heb nog wat opzoekingswerk gedaan en geef toch ook voorkeur aan drukknoppen, en liefst meegroei-luiers. Zodanig dat de kost niet ge groot is bij aankoop en telkens andere luiers moet aankopen.
Ondertussen nog 3 interessante site's gevonden:
http://klein-spook.b...-in-one-organic
http://www.mistermir...teoverzicht.htm

http://www.mama-i.co...luiers-aio.html

Ik geef voorkeur van Belgische bedrijven omwille van het 'ecologisch houden' van verplaatsing van de luiers, hoewel ik natuurlijk niet weet vanwaar de materialen komen en waar ze gemaakt worden ;)

Bewerkt door TinekeM, 29 oktober 2012 - 11:34.

Mens'dom', dieren'rijk' :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#168 Geplaatst 29 oktober 2012 - 11:39

Die bumgenius organics zijn idd goed. Dat is de enige AIO luier die me kan bekoren. Lekker slank en doet z'n werk goed. Een nadeel is dat het eeuwen duurt eer die droog is. (Over het algemeen wel een nadeel aan AIO's)  Zelfs voor een meegroeiluier vind ik ze nog steeds slank!
Ik gebruik ze nu voor een tweede kindje en ik merk wel dat ze tamelijk snel slijten. Er zitten al wat gaten in de binnenkant van sommige luiers. :(
Bij Mister Mirko hebben ze Itti Bitti's, één van mijn meest favo luiertjes. De meegroeiluiers van itti bitti (de tutto), daar heb ik geen ervaring mee. Ik hou minder van meegroeiluiers omdat ze dikker zijn dan luiers per maat.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#169 Geplaatst 23 november 2012 - 18:35

Hoe gaat het ermee ondertussen?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#170 Geplaatst 25 november 2012 - 07:27

Goed, ondertussen al bijna aan de eindstreep hé. Ik zie wel op tegen de bevalling. :louche:  Het enige waar ik echt weer vreselijke last van heb is mijn rug. Aylinn is helaas een slecht slapertje dus hou ik ze vaak bij me in bed en de enige manier dat ze dan nog wat wil slapen is op mij of in mijn armen, wat ook niet zo bevorderlijk is voor mijn rug daar ik me continue moet draaien om wat goed te liggen. :ha
En brandend maagzuur, maar ook dat is niets nieuws hé.
Ik voel hem erg goed, vooral 's nachts wat soms wel irritant is want dan kan ik niet slapen. Vaak harde buiken maar de vv zegt dat dit geen kwaad kan zolang ze niet vaak achter elkaar komen en enorm lang aanhouden. Rusten is sowieso wat moeilijk met 2 kleine kindjes in huis. Ik geniet wel van de zwangerschap, ondanks al het gepuf en gezucht dat erbij gepaard gaat. Mijn buik is goed aan het groeien. Ik zou eigenlijk nog eens een buikfoto moeten maken.
In december heb ik nog eens een echo bij de gyn. Ben benieuwd!

De naam staat nog steeds niet vast, maar we komen er wel. Er zijn er nog een paar in de running. Ik ben zelf benieuwd welke het uiteindelijk zal worden. :wink:

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#171 Geplaatst 25 november 2012 - 14:54

Ja, die rug. Pijnlijke zaak hè. Wordt dat elke zwangerschap erger? Ik heb er nu veel meer last van dan bij Tibe. En volgens de gyn. was dat normaal. Ik loop hier soms nogal rond hoor, waggel waggel van de zeer. Zeker tegen de avond aan. En je hebt ook een nachtbrakertje in je buik zitten dus. Hier ook altijd heel actief als ik in bed lig. :mrgreen:
Maak maar werk van die foto. ;) En de naam: ik wil wel mee helpen kiezen hoor. O:)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#172 Geplaatst 26 november 2012 - 10:19

Mijn rug deed bij Aylinn ook meer pijn dan bij Nayra. Of het nu nog meer pijn doet, ik denk het niet eigenlijk. Volgens mij zit het verschil vooral in dat je bij een eerste meer kan rusten en niet zoveel moet heffen. Ik draag Aylinn ook nog in een doek of voorgevormde drager, wel minder dan vroeger door de rugpijn. Dat was destijds bij Nayra net hetzelfde.
Aylinn kan nog niet zelfstandig stappen, dus draag ik haar wel vaak in de armen en een lichtgewicht is ze zeker niet. Geplaatste afbeelding

Als het namenlijstje nog korter geworden is, plaats ik het misschien wel online. ;)

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#173 Geplaatst 26 november 2012 - 11:10

Bekijk berichtelixeryen, op 26 november 2012 - 10:19, zei:

Als het namenlijstje nog korter geworden is, plaats ik het misschien wel online. ;)
Spannend :ha Hier is de naam beslist sinds vorige week, dus ik heb tijd om mij met iemand anders zijn naam bezig te houden. :lachen:  Voor kaartje en suikerbonen hebben we ook al idee, nog niet 100% zeker.
Ik hoop voor jou dat Aylinn snel alleen stapt. Toch veel gemakkelijker voor je rug.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#174 Geplaatst 26 november 2012 - 14:25

Amaaai dat gaat snel !!! Weer nog eventjes en het is zover.
Ik moet je toch bewonderen hoor, 3 zo snel na mekaar.
Pffffff, eerlijk waar hoe gemakkelijk onze meid ook is, ik mag er nog niet aan denken die aandacht nu al te moeten verdelen met nog een baby'ke.
Puur respect hoor en alvast veel succes met de bevalling.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#175 Geplaatst 08 januari 2013 - 11:32

Ik heb precies al lang geen update meer gegeven. Ik voel me echt zoooo hoogzwanger. De kleine eindjes die ik met de bakfiets doe om Nayra naar en van school te brengen vind ik al lastig. En dat is nog geen kilometer! :ha :ha Mijn rugpijn is verschrikkelijk en brandend maagzuur blijft ook erg vervelend.
Gisteren kreeg ik mijn uitslag van de bloedafname en ik zit weer met een zwaar ijzertekort. Ik had het destijds bij Nayra ook en bij Aylinn was het ook een enorm ijzer tekort. Ik neem al ijzer bij, maar ik vergeet het meer dan dat ik het neem. :roll:  (Ja, mijn geheugen blijft ook een ramp :p )
Mijn afspraak met de gynaecoloog werd een weekje uitgesteld daar ze een spoed bevalling had. Ik heb een half uurtje aan de monitor gelegen en alles was prima met ukje3. :)
Ik heb nog geen ontlsuiting, al dacht ik dus echt van wel en weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet. Daarom is het thuisbezoek van de vroedvrouwen verplaatst naar deze vrijdag ipv vorige week woensdag. Omdat ik graag opnieuw wil thuisbevallen ben ik een kuur gestart om meer kans te hebben dat ik streptokokken negatief test.

De echo, waar je z'n gezichtje duidelijk op ziet:

ukje3.JPG

En eindelijk nog eens een buikfoto - 36,5 weken.
P1090498.jpg

Ik vind dat het echt zooooo snel gaat en kan eigenlijk niet geloven dat ik binnen een kleine maand weer een klein hummeltje in mijn armen heb. Desondanks ik de bevalling van Aylinn als positief heb ervaren heb ik nu toch schrik. Een schrik die ik bij Aylinn niet had. Ik zie zo op tegen de pijn van de weeën en de bevalling zelf. :louche:
Niet zozeer om het thuisbevallen want ik wil niks liever dan in mijn eigen huis bevallen, met al mijn eigen spullen en dieren om me heen, maar wel om de pijn die ermee gepaard gaat.

Bewerkt door elixeryen, 08 januari 2013 - 11:33.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#176 Geplaatst 08 januari 2013 - 14:18

Mooie buik al, het kort af voor jou. Die rugpijn zal er nog niet op beteren denk ik. Dat is hier toch niet het geval.

Over welke kuur heb je het? Vind dat wel interessant.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#177 Geplaatst 08 januari 2013 - 14:49

Symbiolact.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#178 Geplaatst 08 januari 2013 - 16:26

:lol2: :thumb: :thumb: Leuke fotootjes
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#179 Geplaatst 09 januari 2013 - 10:45

Nog een paar weekjes maar, alvast een goeie bevalling gewenst :) leuke foto's :onzeker:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#180 Geplaatst 09 januari 2013 - 19:59

prachtige foto... nog eventjes.... spannend!!!!!
Geplaatste afbeelding