Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Zaydan (nieuwe foto's p.33)

• Log in om te reageren
493 reacties op dit onderwerp
jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#301 Geplaatst 04 februari 2013 - 22:20

Oh woensdag, leuk verjaardagskadootje voor mij.  (mag zeker niet :) )
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#302 Geplaatst 05 februari 2013 - 08:47

Ik dacht gisterenavond dat het zo ver was. Erge steken en ik moest vaak van houding veranderen om minder pijn te hebben.
Zowel mijn vriend als ik zijn langer opgebleven dan normaal omdat we beiden dachten dat het in gang geschoten was maar  weeral mis. Pfffft, ik heb het wel gehad eigenlijk. Naar mijn gevoel is mijn baby nu 'al'  week overtijd omdat ik me had vastgepind op de 29ste.

Ik weet ook wel dat ik me niet mocht vastpinnen op een bepaalde dag maar kan echt aan niks anders denken dan dat de bevalling al achter de rug kon zijn en ik mijn baby al in mijn armen kon hebben.
Gisteren kreeg ik een geboortekaartje van de vriendin van mijn neef - die uitgerekend was voor dezelfde dag als mij (31jan) - en werd nogmaals met mijn neus op de feiten gedrukt dat mijn baby maar niet wil komen. Aaaargh!
Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld. Uiteraard komt hij wel maar ik ben het wachten gewoon beu. :p

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#303 Geplaatst 05 februari 2013 - 08:49

Ik weet niet waarom maar ik was overtuigd dat hij vannacht zou komen. Zal inderdaad nog 6 februari worden :) Veel succes, lijkt mij niet leuk om zo continu te moeten wachten.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#304 Geplaatst 05 februari 2013 - 08:50

Een troost voor je, slechts 5% van de vrouwen krijgen haar kindje op de uitgerekende datum.. Nog eventjes... (blijf bij vrijdag :d)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#305 Geplaatst 05 februari 2013 - 09:09

Hij zal het daar te goed vinden mss. Wie weet waren die pijnen van gisteren geen voorbode voor vandaag. ;)

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#306 Geplaatst 05 februari 2013 - 09:12

Mijn ma is van mijn oudste broer zo maar bevallen de dag nadat ze pannenkoeken had gebakken... mss een ideetje? :d
Wil hij nog snel een pannenkoekje en komt hij dan rond gegeten ter wereld :d

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#307 Geplaatst 05 februari 2013 - 09:16

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 05 februari 2013 - 09:12, zei:

Mijn ma is van mijn oudste broer zo maar bevallen de dag nadat ze pannenkoeken had gebakken... mss een ideetje? :d
Wil hij nog snel een pannenkoekje en komt hij dan rond gegeten ter wereld :d

Mijn zus haar eerste zoon is ook pas gekomen nadat ze overtijd was en een hoop aardbeien confituur had gemaakt. :)
Lekker afwachten, er is nog gene ene blijven zitten. ;)

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#308 Geplaatst 05 februari 2013 - 09:20

Meid, alles wat er in komt, moet er ook weer uitkomen. Hij komt wel, maar ja jongens zijn moederskindjes, althans de meeste jongens. Hoeveel jongens wonen niet tot een hogere leeftijd dan de meiden bij hun moeder ;)
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#309 Geplaatst 05 februari 2013 - 10:00

Hij houd je echt wel in spanning! Nog eventjes op de tanden bijten en je kan hem in je armen sluiten :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#310 Geplaatst 05 februari 2013 - 10:19

Nu nog niet? Ik heb nochtans gedroomd van wel. Alé, ik heb gedroomd dat er iemand moest bevallen, maar ik kon het gezicht niet zien. :ha :gek:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#311 Geplaatst 05 februari 2013 - 13:33

nee nee nee
woensdag! (of vrijdag)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#312 Geplaatst 05 februari 2013 - 13:39

Ja, deze nacht mag wel hoor. 's Avonds weeën die beginnen en 's nachts bevallen. Lijkt me ideaal. Ik hoop echt dat je gelijk hebt Wendy (van de woensdag dan en niet van de vrijdag :p )
Ik weet heus wel dat het einde nu echt in zicht komt maar ik ben het wachten gewoon beu.
Morgenavond een afspraak met mijn gynaecoloog. Ze zal vast info geven over inleiden en daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. Ik ben ervan overtuigd dat hij heus wel op tijd komt, maar heb gewoon geen zin om aan inleiden te denken.

Nuja, keep up the good spirit! Vandaag of morgen komt hij. :goofy:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#313 Geplaatst 05 februari 2013 - 15:10

Je mag toch tot 10 dagen overtijd gaan? Of ben ik mis?
Natuurlijk moet het kindje het goed blijven doen in de buik.
Duimpjes draaien dat het voor vannacht is. :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#314 Geplaatst 06 februari 2013 - 09:01

Ik vraag me af of ukje vannacht beslist heeft om tevoorschijn te komen :)
6 februari lijkt me een heel leuke datum voor een verjaardag :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#315 Geplaatst 06 februari 2013 - 09:19

Helaas nog niks neen!
Deze avond dan maar naar de gynaecoloog en ik ga vragen of ze me wil strippen. Ik kijk er al naar uit *kuch*. :p Bij Aylinn heeft het destijds de boel in gang gezet (na een paar keer) en ik hoop dat het deze keer ook lukt. Mijn vriend stelde het enkele dagen geleden al voor of hij me moest strippen, maar daar heb ik toch vriendelijk voor bedankt. :ha
Ik ben nu 40,6weken zwanger en 't is welletjes. Arme Nayra blijft maar vragen wanneer haar broertje geboren wordt.

@ Catherine: Ik mag tot 42 weken gaan. Ik heb dus nog 1 week en 1 dag. ;)

Geplaatste afbeelding