Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Zaydan (nieuwe foto's p.33)

• Log in om te reageren
493 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#316 Geplaatst 06 februari 2013 - 10:49

't Zal dan toch voor de vrijdag worden zeker.... Ukje zit daar precies ferm op zijn gemak ;)
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#317 Geplaatst 07 februari 2013 - 07:15

En??????? :jump: :jump: :jump:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#318 Geplaatst 07 februari 2013 - 07:17

Ja ik ben ook wel benieuwd  :goofy:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#319 Geplaatst 07 februari 2013 - 08:40

Ja ben eigenlijk ook wel benieuwd. :jump:

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#320 Geplaatst 07 februari 2013 - 08:42

moest elixeryen zo staan springen als jullie was haar ventje er mss al uitgefloept :d

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#321 Geplaatst 07 februari 2013 - 08:56

Nog niks.

Gisteren ben ik naar de gynaecoloog geweest. Ze zei dat alles goed soepel zat (maar dat wist ik al ;) ) en ik heb 2 à 3 cm ontsluiting. Mijn vroedvrouwen zeiden wel dat dat bij een derde er niet veel toe doet als je er met 0 of 3 aan begint, maar ik vind dit toch positief nieuws. Ik heb nu het gevoel dat mijn ongemakjes toch iets opleveren. :p
Ik ben gestript geweest en heb dan nog even aan de monitor gelegen. Ze zei dat de baby precies wel reageerde op het strippen, maar zelf voelde ik het niet anders aan dan de voorbije dagen. Eenmaal thuis kreeg ik af en toe erge steken die soms toch iets pittiger waren dan voorheen. Ik heb snel nog een wasmachine ingestoken - zodat ik niet met een berg was zit als de baby geboren is - met in mijn hoofd "straks, sta ik weeën op te vangen als ik de was ophang". Maar helaas er schoot verder niks in gang en ook 's nachts bleef het tamelijk rustig.

We hebben zelfs geen gesprek gehad over inleiden, omdat ze helemaal niet denkt dat dit nodig is. Daar ben ik wel blij om, voor mij zou dit toch een extra stressfactor zijn die ik nu wel kan missen.
Blijkbaar heeft ons kindje een klein hoofdje maar weegt hij wel 3,6 à 3,7kg. Dat laatste had ik misschien liever niet willen weten, maar mijn gyn. zei dat ik me écht geen zorgen hoefde maken. Het is al een 3de en het is maar een schatting. Zij denkt dat alles erg vlot zal gaan en dat het voor ieder moment zal zijn omdat alles er zo gunstig uitziet.
Indien ik tegen dit weekend nog niet bevallen ben, moet ik een afspraak maken met mijn vroedvrouw zodat ik nog eens gestript kan worden. Tegen maandag heb ik dan een baby in de armen zei ze. :cheer:

Ik hoopte dat het deze nacht zou doorzetten. 7 vind ik een mooi getal en ik was graag 's nachts bevallen maar de baby dacht daar anders over. Nuja de 7de is nog niet om dus, komaan baby-boy!!

Bewerkt door elixeryen, 07 februari 2013 - 08:56.

Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#322 Geplaatst 07 februari 2013 - 08:59

Morgen .... Go Go Go, dan had ik gelijk :p ;)
Je krijgt het wel voor elkaar dat zelfs ik nu de zenuwen heb :)

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#323 Geplaatst 07 februari 2013 - 09:12

Bekijk berichtgrumpje, op 07 februari 2013 - 08:59, zei:

Je krijgt het wel voor elkaar dat zelfs ik nu de zenuwen heb :)

:slach:

Aynoa is trouwens krols,  ik vind het nu niet bepaald zo'n super moment... Straks sta ik hier weeën weg te puffen en mevrouw kan me dan een serenade brengen. Ik weet nog van bij Aylinn dat ik gewoon rust wou, de muziek moest super rustig zijn en hoe heviger de weeën hoe rustiger het moest.
Ze is wel erg lief voor me, ze loopt al een week continue achter mij (en ik maar denken dat ze aanvoelde dat ik ging bevallen! :mrgreen: )

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#324 Geplaatst 07 februari 2013 - 09:18

Goh hoe doe je het, 3 kindjes en 5 poezen, echt chapeau!!!!

Ik heb nog geen kinderen, begin er dit jaar aan, heb 4 poezen en zit nu al te piekeren hoe ik dat allemaal ga regelen :s

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#325 Geplaatst 07 februari 2013 - 09:24

:) geloof me heb gewoon de kriebels in mijn buik... :gek:
Nog even, en wie weet gaat het als een storm voorbij :)

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#326 Geplaatst 07 februari 2013 - 09:34

Je moet nogal geduld hebben deze keer. Hopelijk vandaag dan. :) En paar cm opening is al goed hè. Alé, ik vind dat ook positief klinken, ondanks wat je vroedvrouw zei. :ha Ik weet nog dat ik bij Tibe al 6u weeën had en gefrustreerd was toen ik te horen kreeg dat het nog maar 3 cm was. :p

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#327 Geplaatst 07 februari 2013 - 10:41

Mss geeft dit je wat moed.
Bij mijn tweede zwangerschap had ik 4 cm opening al een paar dagen, toen de weeën ferm opkwamen ziekenhuis ingegaan en nog geen 2u later lag onze Michiel in mijn armen.
Hopelijk gaat het ook zo vlot bij u. :duim:

#328 Geplaatst 07 februari 2013 - 11:16

Bij mij waren ze er ook allemaal uit op een uur of 2. Ik had nooit harde buiken of zo gehad, of al opening ervoor.
Dat begon héél plots, héél hevig, en huppekee ze waren er.  Dus het kan wel ineens heel rap gaan.

Ze wogen alle 4 tussen de 4,2 en de 4,5 kg, dus het gewicht speelt ook niet echt een grote rol. Allee bij mij toch niet.

Ik wens je in ieder geval een leuke, toffe, vlotte bevalling! (liefst vandaag nog) en een droom van een zoontje toe.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#329 Geplaatst 07 februari 2013 - 14:37

Ik lees graag vlotte beval-verhalen.   Ik hoop ook op een vlotte bevalling, maar wie niet hé. :mrgreen:
@ Sara: Kijken hoeveel ontlsuiting je hebt is wat dubbel hé. Het kan je een enorme boost geven als je te horen krijgt dat het opschiet, maar aan de andere kant kan het zo demotiverend werken als het niet opschiet.

Ik was daarnet met wat vermaak bezig, ik kijk op en zie deze 2 naar mij loeren :ha:
Geplaatste afbeelding
't Lijkt wel alsof de katten ook aan't wachten zijn (Aynoa niet want zij heeft het te druk met iedereen te verleiden :p ).

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#330 Geplaatst 07 februari 2013 - 14:39

Waw zo mooi!!! :loveshower: Ze kijken echt wel intens hé?