Spring naar inhoud

- - - - -

kattenmishandeling

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#16 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:46

Oh my god..we zullen hem eens met z'n stomme kop tegen de muur slaan!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#17 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:47

Ik kijk niet zenne..ik kan daar niet tegen..

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 19 februari 2009 - 18:53

Ik kan en durf niet eens te kijken zonder dat ik me de rest van de avond mottig en woedend voel. Aan jullie reacties te zien is het ook weer een staaltje van de verloedering van de MENS. Hoewel het altijd bestaan heeft...helaas!
En dan nog zoiets op internet durven plaatsen, waar zijn mama & papa?

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#19 Geplaatst 19 februari 2009 - 19:21

verschrikkelijk

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 19 februari 2009 - 19:43

Hoe is het toch mogelijk ze moesten hem mishandelen met de ergste dingen die er bestaan. En die ouders zien die niks aan die arme poes? Ik ga in elk geval niet naar het filmpje kijken want ik voel me er nu al niet goed van. Hopelijk dient daar iemand een klacht tegen hem zodat ze hem kunnen opsluiten in een vergeetput. :evil: :censored: :r

Guest_melonir_*
Guest_melonir_*

#21 Geplaatst 19 februari 2009 - 19:51

Dat valt toch niet te snappen dat iemand zoiets kan doen. Heb ook wel niet naar het filmpje gekeken want kan daar echt niet tegen, ben al verdrietig van het gewoon te lezen. Arm katje.... :cry: . Er zou iemand hetzelfde met die jongen moeten doen :r

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#22 Geplaatst 19 februari 2009 - 20:07

Verschrikkelijk!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 19 februari 2009 - 21:44

Ik heb het bekeken... en moet zeggen dat ik hier met tranen in mijn ogen zit. Er wordt inderdaad niet teveel getoond hoe het arme weerloze diertje mishandeld wordt, maar de geluiden, het zielige gemiauw, de doodangstige blik en het doordringende gekrijs, zegt meer dan genoeg.

Hoe bestaat het toch. Deze vuile ongeloofelijke immorele laffe zielige onmenselijke haatdragende klootz*k is er inderdaad in geslaagd om aandacht te krijgen. Ze moesten hem niet alleen met zijne achterlijke stomme kop tegen de muur slaan, maar nen fusée in zijn gat steken da hij naar een planeet vliegt waar geen dieren bestaan alsook geen andere levendige wezens en hij kan wegrotten van eenzaamheid :evil: :misselijk: dan pas zal hij misschien beseffen wat een levend wezen werkelijk is en welke impact het kan hebben.

Als zijn excuus is dat hij 14 jaar is en zich doodverveelde + niet beter wist, dan is hij zelfs nog zieliger dan hij voor heel de wereld al heeft laten overkomen!

Sorry als dit te grof overkomt, maar ik moest het kwijt :(

Bewerkt door Spanishke, 19 februari 2009 - 21:49.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#24 Geplaatst 19 februari 2009 - 22:01

Ik ga niet kijken maar hoe is het toch mogenlijk! :evil:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 20 februari 2009 - 01:42

Ik durf niet te kijken, ben niet zo goed in dat soort dingen! Maar als je 14 bent, dan weet je toch echt wel dat zo'n diertje pijn doen NIET goed is hé.

Hier heeft er ooit eens een jongetje Zwartje expres pijn gedaan (opgepakt bij zijn nekvel en ermee beginnen zwieren in de lucht) op een verjaardagsfeestje van mij (was toen 10 ofzo denk ik). 't is dat mijn pa mij gezien had, of het jongetje was nu een meisje :evil: Hij had toen wel een bloedneus, geloof ik :x

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#26 Geplaatst 20 februari 2009 - 09:32

Ik durf niet kijken naar zo'n dingen, want als ik de reactie's hier leest wordt ik al niet goed.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#27 Geplaatst 20 februari 2009 - 10:31

Ik snap gewoon ni hoe iemand zo'n schatje kan pijndoen... dan kan je toch echt geen hart of geweten hebben? Zo'n stuk krapul zou er bij mij echt ni goe vanaf komen :r
ze kunnen dan al direct een plaats op IC reserveren, da kan er bij mij echt ni in...
en ik hoop dat die ouder tenminste iets deftig ondernemen om hem te straffen en laten ze hem niet gewoon doen...
Grrr... voor mij zou er een zware martelstraf voor zo'n kindere mogen komen, dat hij dan maar eens doormaakt wat zen kat heeft doorgemaakt :r
zoiets breekt echt men hart :(

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:20

garnet zei:

afschuwlijk dat iemand zoiets kan doen

jij niet alleen denk ik... kzou die ne kleine zelf es paar keer tegen muur slaan zodat hij voelt wat het dier voelt. :censored:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:54

:( :( :evil: :evil: , waar gaat dat toch naartoe met deze wereld :censored:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 20 februari 2009 - 12:05

poezemannen zei:

Oh my god..we zullen hem eens met z'n stomme kop tegen de muur slaan!

Groot gelijk, dat ze hem opsluiten en hem 6 maanden lang verplichten kattenbakken te verschonen in een asiel (onder bewaking natuurlijk)
Geplaatste afbeelding