Spring naar inhoud

- - - - -

kattenmishandeling

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#31 Geplaatst 20 februari 2009 - 12:10

Die jongen heeft in ieder geval psychologische begeleiding nodig hé.

Wij hebben in de les gezien dat je een aantal grote factoren hebt die een psychopaat maken op latere leeftijd (type seriemoordenaars e.d.). Een van de belangrijkste is dierenmishandeling tijdens de jeugd.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#32 Geplaatst 20 februari 2009 - 13:30

Vosse zei:

Die jongen heeft in ieder geval psychologische begeleiding nodig hé.

Wij hebben in de les gezien dat je een aantal grote factoren hebt die een psychopaat maken op latere leeftijd (type seriemoordenaars e.d.). Een van de belangrijkste is dierenmishandeling tijdens de jeugd.

Daar verschiet ik niet van..'k vind dat ge toch al wat screwed up moet zijn om zoiets te kunnen doen...

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 20 februari 2009 - 13:50

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand. 't is weer eens bewezen, jammer genoeg

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 20 februari 2009 - 14:52

Ik ga der gewoon niet naar kijken, heb een trauma opgelopen van het vorige filpje dat Pipita's Naked Wonder had gepost van die katjes dat ze gebruikten als aas :trance: :( Ben der nog altijd niet goed van. Ze zouden keer hetzelfde mé die mensen moeten doen!!!

janallem2
janallem2
  • 5.022 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 20 februari 2009 - 19:36

:cry: wat zielig dat katje :( :cry:
Geplaatste afbeelding

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 20 februari 2009 - 23:09

Naar zo iets kan ik niet kijken, daar krijg ik nachtmerries van. Ik haat dieren beulen. Allemaal op een kanon en naar de maan schieten. De :censored:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 22 februari 2009 - 08:54

Ik zeg altijd wie een dier zoiets kan aandoen, is ook in staat om zoiets met de mens te doen. 14jaar goed begin hé zeg.
'k Zou zeggen oudertjes, jullie hebben nog even werk aan dat mormel...
Geplaatste afbeelding

Guest_steffieke95_*
Guest_steffieke95_*

#38 Geplaatst 22 februari 2009 - 08:59

dit kan zomaar niet dit is gewoon afschuwelijk :cry: :( :cry:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#39 Geplaatst 22 februari 2009 - 23:16

er staat zeker nergens wat de ouders zeggen? want wie weet is hij wel zo opgevoed..

Guest_lins_*
Guest_lins_*

#40 Geplaatst 24 februari 2009 - 23:09

niet te doen. Dees is echt niet meer normaal.
Wat een bescheten wereld.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 25 februari 2009 - 10:38

Oh nee! Ik lees het nu pas. Djeezes! Waar gaat dat toch met die jeugd van tegenwoordig naartoe!!??
Allez...eigenlijk was dat vroeger ook al zo. Mijn neefje heeft eens alle eitjes van de vogeltjes uit hun nestje gegooid toen die op uitbroeden stonden. WOEDEND was ik! :evil: :evil: :evil: Het menneke was toen ook nog maar 11 :evil:

Ben al blij dat het filmpje ondertussen van het internet is gehaald. Had het niet kunnen aanzien. Krijg nu al de tranen in mijn ogen als ik lees hoe dat beestje gehuild moet hebben :cry:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 25 februari 2009 - 10:43

echt gruwelijk :cry:
Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 01 maart 2009 - 17:42

ik heb het nieuwbericht gezien en ik krijg er tranen van in mijn ogen. Wat zou ik die jongen graag :censored: .

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 01 maart 2009 - 17:50

M&M zei:

Ik ga der gewoon niet naar kijken, heb een trauma opgelopen van het vorige filpje dat Pipita's Naked Wonder had gepost van die katjes dat ze gebruikten als aas :trance: :( Ben der nog altijd niet goed van. Ze zouden keer hetzelfde mé die mensen moeten doen!!!

Ja dat heb ik ook gezien. Ik kon niet ophouden met huilen toen ik dat zag. Hoe kunnen mensen dat nou doen?

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#45 Geplaatst 01 maart 2009 - 17:58

M&M zei:

twinsisterjoyce zei:

Ja dat heb ik ook gezien. Ik kon niet ophouden met huilen toen ik dat zag. Hoe kunnen mensen dat nou doen?

Dat zou een hoax zijn: Klik