Spring naar inhoud

- - - - -

kattenmishandeling

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#46 Geplaatst 01 maart 2009 - 23:19

komt er in die link van je een beeld van die poezels met dat aas? want zelfs als't een hoax is durf ik niet zien ze ;)

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#47 Geplaatst 01 maart 2009 - 23:29

Kijk dan maar niet.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 02 maart 2009 - 11:49

Brrrr. Toch ook blij dat het niet blijkt te zijn

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 02 maart 2009 - 18:27

Vosse zei:

komt er in die link van je een beeld van die poezels met dat aas? want zelfs als't een hoax is durf ik niet zien ze ;)

De dader heeft inderdaad gefilmd hoe hij de beestjes aan de haak doet en hoe ze in het water bewegen. Absoluut te walgelijk.

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 02 maart 2009 - 18:31

maar als het inderdaad een hoax is zoals op de link wordt beweerd dan ben ik daar heel blij om. Het zou volgens de link gaan om een sneu verhaal waarmee geld verdiend wordt door t-shirts te verkopen. Het originele verhaal was met hondjes als aas staat er ook nog bij.

Guest_Nessa2201_*
Guest_Nessa2201_*

#51 Geplaatst 10 maart 2009 - 18:55

Schandalig gewoon!!!  Zou die gewoon kapotmaken die mense... Hoe ze zo tegen een weerloos dier kunnen doen... Kwordt daar echt superhysterisch-kwaad van :catcurs :catcurs :catcurs :catcurs :censored: :trance:

Guest_Lamb845_*
Guest_Lamb845_*

#52 Geplaatst 10 maart 2009 - 20:37

:knuppel: :knuppel: :r

Guest_Senna_*
Guest_Senna_*

#53 Geplaatst 29 maart 2009 - 12:30

Belachelijk voor woorden gewoon! Laten we hopen dat die jongen een goede straf heeft gekregen!

Ik snap sowieso niet waarom mensen zo harteloos kunnen zijn, net zoals mijn katten, Liesel en Cattee. Ik heb ze samen met mijn huisgenoot, 4 a 5 maanden geleden geadopteerd. Ze waren gelukkig opgevangen bij een ontzettende lieve familie, Frida en haar man, die heleboel katten opvangt die zomaar op straat zijn gezet etc. Liesel was hoogzwanger toen ze op straat was gezet en Cattee was voor haar oude familie niet meer nodig aangezien ze gingen verhuizen en ze daar geen kat konden gebruiken, belachelijk vind ik dat!

Dat van katjes gebruiken als aas, daar heb ik nog nooit van gehoord, wat afschuwelijk! Daar kan ik echt niet bij komen, netzoals die chinezen die leedvermaak en twisted stuff helemaal het einde vinden, zij eten gewoon katten of nog erger stoppen kittens in potjes en voeden ze via buisjes! Echt hoor waar gaat het heen met de wereld?!

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#54 Geplaatst 29 maart 2009 - 12:37

Senna zei:

zij eten gewoon katten of nog erger stoppen kittens in potjes en voeden ze via buisjes! Echt hoor waar gaat het heen met de wereld?!
daar heb ik wel goed nieuws over ;) De zogenaamde bonsai-kittens (dus de katjes die zogezegd een spierverlammend middel kregen en zo in flesjes werden gehouden en zo eten kregen dat ze dan aan toeristen zouden verkopen) is een fabeltje ;) Enkele studenten hebben het over het internet verspreid voor aandacht of weet ik veel wat, ze hebben dit uiteindelijk ook toegegeven :) Een heel domme grap, maar ik was wel ongelooflijk blij toen het maar een grap bleek te zijn!
Natuurlijk wilt et niet zeggen dat er niet veel te veel dierenmishandeling en veel te veel onmenselijke praktijken op dieren gebeuren :evil: :evil: :evil: Er zijn gewoon geen woorden voor :evil: :evil: Zo'n mensen zou ik liefst eigenhandig martelen! :evil:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 29 maart 2009 - 12:58

Ik heb de beelden wel gezien van kenny. Dat joch is niet goed wijs.. Er zijn twee filmpjes. Bij de ander pakt hij het arme dier bij de kop en ramt dat herhaaldelijk tegen de tegelvloer. T mag een wonder heten dat die arme kat nog leeft. En maar lachen dat zieke joch, en wat te zeggen van zijn broertje die alles filmde!

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#56 Geplaatst 29 maart 2009 - 13:25

Ginger-en-Noortje zei:

Ik heb de beelden wel gezien van kenny. Dat joch is niet goed wijs.. Er zijn twee filmpjes. Bij de ander pakt hij het arme dier bij de kop en ramt dat herhaaldelijk tegen de tegelvloer. T mag een wonder heten dat die arme kat nog leeft. En maar lachen dat zieke joch, en wat te zeggen van zijn broertje die alles filmde!

Dat moet later toch zeker een psychopaat worden :s ! Versta da ni. Als normale mens kunt ge toch geen leedvermaak hebben me dierenleed. Moest ik da jonk in mijn handen krijgen he :evil: :zweep: :knuppel:

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#57 Geplaatst 29 maart 2009 - 13:31

Iemand trouwens een idee wat er met die kat gebeurd is? Ze hebben die toch weggehaald van da psychopatisch jonk :s ? Da dutske ocharm. Ma ik ga alleszins ni naar de beelden kijken of voel mij weer een ganse dag mottig.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 29 maart 2009 - 14:36

AnnDB zei:

Iemand trouwens een idee wat er met die kat gebeurd is? Ze hebben die toch weggehaald van da psychopatisch jonk :s ? Da dutske ocharm. Ma ik ga alleszins ni naar de beelden kijken of voel mij weer een ganse dag mottig.

Ja, kijk maar naar deze beelden:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#59 Geplaatst 29 maart 2009 - 14:42

ik ben blij dat het zo goed met hen gaat!!!
Ik hoop dat ze heel rap een echt gouden mandje krijgen, ze verdienen het dubbel en dik!!!

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#60 Geplaatst 29 maart 2009 - 16:28

:( weet ik kga daar zelfsgewoon niet naar kijken, hoe ist mogelijk dat zo'n gedachtengang bij mensen opkomt, zo jong of oude ze maar zijn. Tis echt erg hoeveel dierenhaters er eigenlijk rondlopen. Vreeslijk noemt ik het, mensen die geen dieren graag zien zijn doordendraad echte harteloze en egoistische mensen die alleen maar hunzelf en hun belangen graag zien.
Mensen zouden veel meer bezig moeten zijn met liefdevol met elkaar om te gaan en respect te hebben ipv altijd maar dat haatgedrag die naar boven komt. Kinderen zien niets anders op school en tv en onderling via youtube op het net en zo. De ouders zijn veel te vaak afwezig en hebben geen controle op wat hun kids uitspoken en zo krijg je dat soort dingen. En kind van 14 die zoiets post op you tube, op me veertien, internetten zonder toestemming en toezicht van ouders, dat alleen al vind ik onverantwoord!