Spring naar inhoud

- - - - -

Kleintje Delphi en Elora (vanaf pagina 3)

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 04 november 2012 - 20:33

De nieuweling Elora:
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 04 november 2012 - 21:12

zo'n schattige beestjes! :loveshower:
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 05 november 2012 - 12:38

Dankje :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 05 november 2012 - 13:24

:) :)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 05 november 2012 - 22:52

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 06 november 2012 - 15:08

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#37 Geplaatst 06 november 2012 - 16:39

Wat een mooi kleurtje zeg :heart:

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 06 november 2012 - 19:09

Dankjulliewel :d

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#39 Geplaatst 06 november 2012 - 20:19

Och toch, wat een super schattige beestjes. :love4:
Zijn ze overdag ook wel eens wakker? Mijn Pluisje ( originele naam door m'n dochter bedacht ) sliep de ganse dag in z'n huisje en 's avonds en's nachts begon hij als een gek in z'n wieltje te spurten.
Dus voor mij persoonlijk, ik had er niet zoveel aan.
Toen dacht ik: ik laat Pluis 's nachts in de badkamer vij rondlopen, kwestie van z'n pootjes te strekken.  Maar daar heeft hij zich tegoed gedaan aan de stroomkabel van de verwarming en als laatste had hij een groot gat in m'n dochter haar spiksplinternieuwe en dure laarzen gebeten, dus einde vrijheid.
Maar ik vind ze echt ontzettend schattig.

Geplaatste afbeelding

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 06 november 2012 - 21:28

Ja, Delphi is heel vaak wakker overdag. Ik weet niet of je een goudhamster (Syr) of een Russische dwerghamster had? Delphi is dus een Rusje en die staan er wel om gekend van meer wakker te zijn. Delphi staat ook wel op mijn studio dus ze hoort ons de hele tijd. Elke keer als er iemand in de buurt van haar kooitje staat of zeker als we dan de kast waar haar kooitje opstaat opendoen, wordt ze wakker. We moedigen dat ook wel aan door haar bijna elke keer als ze wakker is een zonnebloempitje of iets anders lekker te geven. Dus als ze ons nu hoort komt ze meteen haar huisje uit om pitjes te vragen.
Elora slaapt wel bijna de hele dag door en is ook niet wakker te krijgen overdag. Zo rond 21 a 22 uur wordt ze wakker en heel soms eens overdag om te drinken. Ik probeer dat overdag ook wat aan te moedigen door haar pitjes te geven op die momenten of door haar uit de kooi te laten. Maar tot nu toe heeft het nog niet veel effect, de slaapkop :lachen: Elora is nu ook wel een Syrtje dus misschien daarom dat ze veel vaster slaapt overdag.

Ik voor hen een rennetje, kan voor Pluisje misschien ook een leuk idee zijn om hem veilig te laten rondlopen ;-) Ik laat hen dus regelmatig in het rennetje lopen. Delphi wordt dat altijd snel beu en wil dan weer in haar kooitje. maar ik heb het idee dat Elora heel graag rondloopt in het rennetje. Delphi laat ik ook wel vaak onder toezicht los rondlopen, maar ik weet dat zij totaal niet bang is, dus ik kan haar op elk moment weer oppakken wanneer ze iets fout doet en ik geraak haar niet kwijt. Bij Elora durf ik dit nog niet goed, omdat ze soms nog schrikt als ik haar van bovenaf wil oppakken en dan schiet ze ineens weg.

Maar buiten dat zijn ze inderdaad ook gewoon ontzettend schattig om naar te kijken en om hen bezig te zien. het leukst vind ik hoe ze wc-rollen kapotscheuren en hoe mijn kleine Delphi reusachtige blaadjes wc-papier haar kooitje probeert door te sleuren :lachen:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#41 Geplaatst 06 november 2012 - 22:47

Inderdaad echt zalig om ze te observeren.
Pluisje was een goudhamster en een dikke patapouf ook. :lachen:
Het is ondertussen weeral 9 jaar geleden dat hij gegaan is, groot verdriet.

Geplaatste afbeelding

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 07 november 2012 - 22:33

Ja, als Pluisje al 9 jaar gelede gestorven is, zal een ren nu idd niet veel meer uithalen xD
Maar ze zijn echt leuk, ja :goofy:

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 18 januari 2013 - 22:04

Delphi:
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Elora:

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 20 januari 2013 - 17:55

Geplaatste afbeelding

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 20 januari 2013 - 18:57

Dankjwel :d