Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn zoektocht naar een knappe kater voor Chanel...Update 17/08/09

• Log in om te reageren
232 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#136 Geplaatst 24 juli 2009 - 14:33

Anja nu duimen he :duim:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#137 Geplaatst 01 augustus 2009 - 14:19

Pffft.... slecht nieuws :( Chanel moet terug naar den Bjorn, ze staat terug krols...... :cry:
Moet ik haar weer achter laten.....
Deze namiddag vertrekt ze terug, haar koffer staat klaar :) .

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#138 Geplaatst 01 augustus 2009 - 14:20

Oei, dat is minder leuk natuurlijk.
Hopelijk lukt het deze keer wel. Ik duim alvast voor je. :geluk:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#139 Geplaatst 01 augustus 2009 - 14:50

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#140 Geplaatst 01 augustus 2009 - 14:51

Ocharme het schaapje ..
En nu moet je haar weer missen.

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#141 Geplaatst 01 augustus 2009 - 17:06

veel succes voor men allerschattigste buurmeisje ;) :thumb:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 01 augustus 2009 - 18:38

Ben je wel zeker dat het niet gelukt is? Yumi is nog meer dan een week ontzettend krols geweest na dat ze ontelbaar keren gedekt was...

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#143 Geplaatst 01 augustus 2009 - 18:52

veel succes!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_bianca7607_*
Guest_bianca7607_*

#144 Geplaatst 01 augustus 2009 - 19:05

:katnap: :katnap:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#145 Geplaatst 01 augustus 2009 - 21:35

Spanishke zei:

Ben je wel zeker dat het niet gelukt is? Yumi is nog meer dan een week ontzettend krols geweest na dat ze ontelbaar keren gedekt was...

Ja, ik heb het opgezocht in een boek, ze kan nog een paar dagen krols zijn na dat ze terug is van de dekkater, maar nu is het 2 weken er na...
Heb ook naar verschillende fokkers met ervaring gebeld en zij zeiden ook om terug te gaan.
Spijtig, ik had het ook liever anders gehad :( .

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#146 Geplaatst 01 augustus 2009 - 22:07

Veel succes voor Chanel! :thumb:

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#147 Geplaatst 01 augustus 2009 - 22:22

Ik wil niet vervelend doen, maar onze Tipi was drie weken nadat ze gedekt werd terug krols. We hebben haar niet nog eens gebracht, maar hebben afgewacht. Achteraf maar goed ook. Ze was echt wel zwanger! Met 4 weken liet ze het ons pas zien, toen pas verkleurden haar tepels en daarna werd ze heel rap dikker.

Het schijnt vaker voor te komen, dus misschien toch aan te raden om nog even te wachten? Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, het kan heel goed dat ze 'gewoon' niet opgenomen heeft, maar zelf zou ik toch liever nog een paar weekjes wachten. Tot je het heel, heel, heel zeker weet....... ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#148 Geplaatst 01 augustus 2009 - 22:32

ginnie zei:

Ik wil niet vervelend doen, maar onze Tipi was drie weken nadat ze gedekt werd terug krols. We hebben haar niet nog eens gebracht, maar hebben afgewacht. Achteraf maar goed ook. Ze was echt wel zwanger! Met 4 weken liet ze het ons pas zien, toen pas verkleurden haar tepels en daarna werd ze heel rap dikker.

Het schijnt vaker voor te komen, dus misschien toch aan te raden om nog even te wachten? Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, het kan heel goed dat ze 'gewoon' niet opgenomen heeft, maar zelf zou ik toch liever nog een paar weekjes wachten. Tot je het heel, heel, heel zeker weet....... ;)

Oh nee.... nu weet ik het ook niet meer :( , ze is nu al weg, verdorie.... had ik maar eventjes gewacht...
Ik weet het niet meer.....
Toch bedankt voor je reactie.

Guest_Billy_*
Guest_Billy_*

#149 Geplaatst 01 augustus 2009 - 22:36

Komt wel goed joh! De mensen waar de dekkater zit weten ook wel waar ze mee bezig zijn, en als ze echt krols staat zal ze er toch ook niet zo erg mee inzitten om nog eens langs zo'n knappe kerel te gaan. Misschien vond ze hem wel zo leuk dat ze net deed of ze nog niet zwanger was :louche:
Don't worry be happy! :d Komt allemaal dik in orde, zorgen maken is voor niks goed.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#150 Geplaatst 01 augustus 2009 - 22:43

Billy zei:

Komt wel goed joh! De mensen waar de dekkater zit weten ook wel waar ze mee bezig zijn, en als ze echt krols staat zal ze er toch ook niet zo erg mee inzitten om nog eens langs zo'n knappe kerel te gaan. Misschien vond ze hem wel zo leuk dat ze net deed of ze nog niet zwanger was :louche:
Don't worry be happy! :d Komt allemaal dik in orde, zorgen maken is voor niks goed.

Oh bedankt dat je mij zo geruststelt maar toch het is allemaal toch extra stress he :( voor Chanel :love3: en zelfs ik :oops: .