Spring naar inhoud

- - - - -

grrrrrrr muggenbeten

• Log in om te reageren
51 reacties op dit onderwerp
Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#31 Geplaatst 31 juli 2009 - 10:27

Ik heb eens gehoord dat het meer te maken heeft met lichaamsgeur... wat niet betekent dat we stinken hoor, maar sommige lichaamsgeuren zouden muggen meer aantrekken.  

Een klamboe boven je bed helpt ook uitstekend!  Dan mag je zus al de ramen en deuren openzetten die ze wil, je zal er geen last van hebben.

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#32 Geplaatst 06 juni 2010 - 13:34

en het is weer zover zenne

1 zelfs op de onderkanrt van mijn voet :trance:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 06 juni 2010 - 13:43

Ik heb er ook twee zitten, beide op m'n voeten. En ik vind dat ze dit jaar extra hard jeuken. :trance:

Auryn
Auryn
  • 1.217 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 06 juni 2010 - 13:49

Ik heb er ook enorm last van en heb al het een en ander geprobeerd. Maar wat bij een werkt, werkt niet altijd bij een ander.

Hieronder een paar links met wat tips:
Planten die muggen wegjagen

Tips tegen wespen en muggen

Wat kan je doen om muggen te bestrijden

Bewerkt door Auryn, 06 juni 2010 - 13:51.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#35 Geplaatst 06 juni 2010 - 14:18

Ik heb er nog geen gehad! Normaalgezien kan er geen ene enkele mug in huis zijn of ik heb het zitten. En ik ben er dan nog allergisch aan. Maar nu heb ik al verschillende muggen in huis gezien en ik heb nog niets :dancer: Mijn bloed is niet meer lekker met de baby erbij zeker :mrgreen:

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 06 juni 2010 - 14:21

blah nou ik zit er alweer onder hoor. Had met pinksteren in luxemburg al een feestmaal voorgeschoteld aan grasvlooien (mijn arme voeten!!!) en nu zit er alweer een grote pok op mijn arm. Ik denk een steekvlieg gisteravond toen ik op een terras zat.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#37 Geplaatst 06 juni 2010 - 14:22

Ik ben gisterenavond buiten ook gestoken geweest door een mug. We zaten buiten te barbequen. Ik vind dat ze ook dikker zijn en feller jeuken. Ik haat muggen. :evil:
Ik heb er kalmerende gel voor insectenbeten op gedaan, van een tube uit de aldi en ik moet zeggen het werkt zeer goed. Weg jeuk, alé voorlopig toch. :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#38 Geplaatst 06 juni 2010 - 15:19

Nog geen muggen gezien :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 06 juni 2010 - 15:23

Ik dep altijd met azijn!!! Werkt prima bij mij!!

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#40 Geplaatst 06 juni 2010 - 16:48

Ik heb er (denk ik) 5. Komt vooral omdat mijn zus enkel de ramen open zet die geen vliegenraam hebben. :evil:

Auryn
Auryn
  • 1.217 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 06 juni 2010 - 17:13

is er iets mis met de ramen die wel vliegenraam hebben? :trance:

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#42 Geplaatst 06 juni 2010 - 18:44

Muggen worden aangetrokken door zweet

dan heb ik blijkbaar zweetvoeten :lachen:

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#43 Geplaatst 09 juni 2010 - 12:01

Pixel zei:

Ik heb er nog geen gehad! Normaalgezien kan er geen ene enkele mug in huis zijn of ik heb het zitten. En ik ben er dan nog allergisch aan. Maar nu heb ik al verschillende muggen in huis gezien en ik heb nog niets :dancer: Mijn bloed is niet meer lekker met de baby erbij zeker :mrgreen:

Ik heb mijn eerste muggebeet sinds vannacht. :louche: Op mijn buik :ha Pfff... het jeukt. Maar gelukkig blijft het een gewone, nog geen allergische reactie erop. Andy staat helemaal vol muggebeten :s Normaalgezien heeft hij er niet zo veel en sta ik vol :ha

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#44 Geplaatst 09 juni 2010 - 12:03

De mijne is nog altijd niet genezen, ze steken feller dan de vorige jaren precies.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 09 juni 2010 - 12:59

catherine zei:

De mijne is nog altijd niet genezen, ze steken feller dan de vorige jaren precies.

rescue crème aan doen ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag