Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Velvet - weer geopereerd. wanneer houd het nou op?

• Log in om te reageren
259 reacties op dit onderwerp
Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#151 Geplaatst 30 juli 2012 - 11:14

Wat goed dat de operatie goed verlopen is.  Nu hopen dat hij vlug terug naar huis mag en daar helemaal kan herstellen.

Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.898 berichten
  • 4 katten

#152 Geplaatst 30 juli 2012 - 11:37

Ocharme het dutske, hij zal veel pijntjes gehad hebben door die verstopping :( . Geef hem maar veel knuffeltjes en zoentjes :rub: :rub: (maar dat moet ik niet zeggen zeker :) )

Gelukkig is alles nu goed verlopen en kan hij lekker verder herstellen (hopelijk vlug van thuis, bij zijn personeel en zijn vriendjes :) ).

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#153 Geplaatst 30 juli 2012 - 14:19

Fijn dat het achter de rug en goed verlopen is :d heel veel beterschap voor het manneke :hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#154 Geplaatst 30 juli 2012 - 20:18

Hij is weer thuis :)
hij moet nog wel even plassen. Normaal mag de kat pas naar huis als hij geplast heeft, maar ze denken dat hij het daar niet deed omdat hij teveel afgeleid werd. Ze denken dat hij in zijn eigen omgeving eerder zal gaan plassen. Daar duimen we nu dus voor. Hij zal toch een keer weer zelf moeten gaan plassen, daar deden we dit allemaal voor. Als hij niet plast vandaag/vannacht moeten we morgenochtend terug met hem (zucht) als hij wel vandaag/vannacht plast dan gaan we morgenavond op controle.

Hij is wel heel alert en je ziet aan hem dat hij zich veel beter voelt. Oke, hij is het er niet mee eens dat hij nu nog in een kooi zit (sorry vent, maar dat moet nu eenmaal, niks en niemand mag aan die wond zitten), hij is het niet eens met de kap (sorry vent, jij mag er ook niet aanzitten) en hij is het niet eens met zijn 'nieuwe' grit (sorry vent, maar je gewone grit kan voor problemen zorgen dus heb je nu even houtkorrel tot de wond is genezen).

Hij heeft gegeten en hij heeft wat gedronken. Hij moet nog even doorkrijgen hoe hij dat nu allemaal kan doen met die kap op. Arme kerel. Zeker 12 dagen moet hij zo erbij lopen. Heel sneu. Maja, het is wel nodig.

Hij zit nu in de kittenkooi, is hij het ook al niet mee eens. Snap ik. Hij voelt zich beter en mag nog niet eens rondlopen. Als hij geplast heeft en het goed blijft doen zetten we de kittenren voor hem op. Dan heeft hij wat meer ruimte dan nu. Is ook fijn vanwege de kap natuurlijk. Maar goed. Dat is nog niet nu.
Nu wachten we vol spanning op die eerste zelfstandige plas.
Hoe lang kan wachten duren................ :s

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Nivo
Nivo
  • 6.356 berichten
  • 1 katten

#155 Geplaatst 30 juli 2012 - 20:23

Veel succes voor het eerste plasje!!!!!!!!!!!!!!!

Even ongemakkelijk allemaal voor hem maar het zal snel voorbij zijn deze nare tijd, hierna terug volop genieten van een pijnvrij leventje :rub:

Veel sterkte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry laatste keer

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#156 Geplaatst 30 juli 2012 - 20:27

Ik hoop echt dat het deze keer wel goed mag gaan. Volop wachten op een plasje nu. :)

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#157 Geplaatst 30 juli 2012 - 21:23

en nu duimen voor dat plasje :x :x :x :thumb:

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#158 Geplaatst 30 juli 2012 - 23:44

En?al een plasje geweest?
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#159 Geplaatst 30 juli 2012 - 23:47

Ik duim heel hard!!!! Ik begin te begrijpen hoe stresserend wachten op een plasje kan zijn!! heel veel succes gewenst aan jullie beide en komaan Velvet!!!! 1 plasje jongen!!!!! :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#160 Geplaatst 31 juli 2012 - 00:22

Spoedig herstel Velvet en dat dat plasje snel mag komen. We duimen verder. :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#161 Geplaatst 31 juli 2012 - 06:57

normaal heb ik geen tijd om deze tijd (nu ook niet, ik moet zo weg) Maar moet even zeggen:

hij heeft geplast!!!!!!

vanavond meer info, na de controle

hij heeft geplast!!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#162 Geplaatst 31 juli 2012 - 08:06

:thumb: :thumb: Super!!!!!

kiki
kiki