Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Velvet - weer geopereerd. wanneer houd het nou op?

• Log in om te reageren
259 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#166 Geplaatst 31 juli 2012 - 08:54

Joepie, pipi!! :dancer:

Sabine2
Sabine2
  • 8.900 berichten
  • 4 katten

#167 Geplaatst 31 juli 2012 - 09:45

:thumb: :thumb: :thumb:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#168 Geplaatst 31 juli 2012 - 12:30

Super :d :d :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#169 Geplaatst 31 juli 2012 - 13:09

:dancer: :dancer: :dancer: super !!
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#170 Geplaatst 31 juli 2012 - 14:38

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: dat is goed nieuws!!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#171 Geplaatst 31 juli 2012 - 19:22

Toen we thuiskwamen zagen we dat Velvet een grote plas in de bak had gedaan. Dat hij plast is echt een enorme opluchting. en dat hij dan ook nog de bak uitkiest om op te gaan mag een wonder heten. Plassen doet hem nog zeer :(
Gelukkig moet dat nu wel gaan beteren.

De da was 'niet ontevreden'. De wond is nog erg vers en alles is nog erg opgezet. Logisch. De da gaf aan dat hij vond dat het heel goed gaat nu, gezien waar hij vandaan moest komen. Jaja, Velvet heeft nogal wat meegemaakt in 1 week!
Als alles goed blijft gaan hoeven we 'pas' vrijdag weer op controle :) Als we het niet vertrouwen of als velvet slechter wordt moeten we natuurlijk eerder (duh) maar daar gaan we nu even niet van uit. Vrijdagmiddag dus weer.

Gisteren was Velvet jarig. Hij is 3 jaar geworden. En wat ben ik blij dat hij zijn verjaardag mocht vieren! En dan thuis ook!
Oke, er zijn betere manieren om je verjaardag door te brengen, maar dat halen we wel weer in als hij weer helemaal hersteld is. Dan krijgt hij wel een extra kuikentje :)

Bewerkt door ginnie, 31 juli 2012 - 19:23.
Reden van bewerken: aanvulling

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#172 Geplaatst 31 juli 2012 - 19:29

Wat kan een mens dan toch blij zijn met een flinke plas he.
Dat het piesen nog pijn doet is wel logisch. Het is een verse wond, hier gaat wel zure urine langs. Je zou voor minder............. Mag hij geen tolfedine of metacam?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#173 Geplaatst 31 juli 2012 - 19:29

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#174 Geplaatst 31 juli 2012 - 19:32

jubikelcats zei:

Wat kan een mens dan toch blij zijn met een flinke plas he.
Dat het piesen nog pijn doet is wel logisch. Het is een verse wond, hier gaat wel zure urine langs. Je zou voor minder............. Mag hij geen tolfedine of metacam?

Hij krijgt metacam. Maar dan nog is het gevoelig. Logisch wel, maar toch is het sneu. Het ziet er allemaal verder goed uit voor zijn herstel enzo, maar ik vind het zo zielig.
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#175 Geplaatst 31 juli 2012 - 19:36

ginnie zei:

Hij krijgt metacam. Maar dan nog is het gevoelig. Logisch wel, maar toch is het sneu. Het ziet er allemaal verder goed uit voor zijn herstel enzo, maar ik vind het zo zielig.

Maar het is ook zielig. Zo heb je nog een pikkie, en zo ben je hem kwijt.
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#176 Geplaatst 31 juli 2012 - 19:51

jubikelcats zei:

Maar het is ook zielig. Zo heb je nog een pikkie, en zo ben je hem kwijt.

ja, sneu :ha
Maar hij kan nu wel weer plassen! en 't is het een of 't ander. en aangezien hij niet kon kiezen deden wij dat maar.
Wel fijn om te weten dat we de juiste beslissing hebben genomen hoor, ook al is het heel ingrijpend.
Hij zal hopelijk snel wennen en wie weet vind hij het op den duur ook niet meer zo heel erg ;)

Bijkomend voordeel voor hem is dat hij nu wel altijd lekker bij de meiden mag. ook als ze krols zijn. Als hij ze dan probeert te dekken dan maakt dat niet uit. Hij hoeft dus niet meer apart en dat is wel fijn! (ach ja, voordelen blijven zoeken he ;) )

Had Max al snel geplast? Was de zwelling snel weer minder? Hoe ging dat bij hem?
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#177 Geplaatst 31 juli 2012 - 20:10

Super dat hij heeft geplast! Kan me voorstellen dat dat pijn doet! Maar vanaf nu kan het alleen maar beter! :LOL: Wens hem een héééél gelukkige verjaardag! En hopelijk heeft hij morgen al een pak minder pijn!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#178 Geplaatst 31 juli 2012 - 20:37

hij verveelt zich :s
snap ik. maar hij kan nu niet zomaar overal los lopen. zucht. Nog even volhouden.... ;)

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#179 Geplaatst 31 juli 2012 - 20:37

ginnie zei:

ja, sneu :ha
Maar hij kan nu wel weer plassen! en 't is het een of 't ander. en aangezien hij niet kon kiezen deden wij dat maar.
Wel fijn om te weten dat we de juiste beslissing hebben genomen hoor, ook al is het heel ingrijpend.
Hij zal hopelijk snel wennen en wie weet vind hij het op den duur ook niet meer zo heel erg ;)

Bijkomend voordeel voor hem is dat hij nu wel altijd lekker bij de meiden mag. ook als ze krols zijn. Als hij ze dan probeert te dekken dan maakt dat niet uit. Hij hoeft dus niet meer apart en dat is wel fijn! (ach ja, voordelen blijven zoeken he ;) )

Had Max al snel geplast? Was de zwelling snel weer minder? Hoe ging dat bij hem?

Plassen ging wel redelijk snel. Toen de zwelling weg was, drupte hij ook niet meer na.

Maar dat is ook juist een voordeel. Hij kan ze zelfs nog dekken, alleen doordat hij niet meer kan penetreren ( immer hij heb niks meer) kan dit al helemaal geen kwaad meer.
Elk nadeel heb zijn voordeel ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#180 Geplaatst 31 juli 2012 - 20:49

Gelukkig gaat alles weer in orde komen, over een 10-tal dagen kan hij zijn schade inhalen en zich weer goed uitleven.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag