Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Velvet - weer geopereerd. wanneer houd het nou op?

• Log in om te reageren
259 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#91 Geplaatst 27 juli 2012 - 13:19

De dierenarts noemde het een wonder dat hij nog leeft. Gezien de waardes van dat bloedonderzoek.
Dat hij nog leeft en dat zijn nieren zoals het er nu naar uitziet niet (permanent) ernstig zijn beschadigd, mag echt een wonder heten!
ik ben Marc enorm dankbaar dat hij zo snel heeft gehandeld. het is voor ons 'normaal' om als er iets mis is direct actie te ondernemen en te gaan rennen naar de da, maar echt, als Marc ook maar eventjes had afgewacht en een half uurtje later naar de da was gegaan, dan waren we hem kwijt geweest. hoewel we dat nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen, ben ik daar persoonlijk van overtuigd. Het is een wonder dat hij er nog is en het nu zo goed doet.

Misschien moeten we zijn naam veranderen. Naar Miracle ofzo ;)

Ons Velvet, ons specialeke, ons wonder.

Nog even doorzetten, maar hij wordt weer gezond. Kan niet anders.
daar heb ik nu alle vertrouwen weer in :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#92 Geplaatst 27 juli 2012 - 13:22

:love4: Een mirakel en een vechtertje! :love3:  't Is voor hem duidelijk nog geen tijd om te gaan :heart: Moet een supergevoel geven om hem weer thuis te zien!!

Bewerkt door kate2, 27 juli 2012 - 13:24.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#93 Geplaatst 27 juli 2012 - 13:31

ja, echt wel!

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#94 Geplaatst 27 juli 2012 - 13:37

Amaai Wendy wat een verhaal ik lees het nu pas ,gelukkig is alles terug goed met Velvet .
Jij en Marc zullen wel bange uren en dagen gehad hebben ,wat goed dat je man zo snel gereageerd heeft .
Ik duim hier volop dat het allemaal snel weer beter is . :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#95 Geplaatst 27 juli 2012 - 13:47

Super meis dat hij weer thuis is en er toch geen grote schade van overhoud
Knuffel hem maar goed

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#96 Geplaatst 27 juli 2012 - 15:24

ik vind het mooi dat hij terug thuis is super zeg
nu duimen dat alles goed blijft :thumb: :thumb: :thumb:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#97 Geplaatst 28 juli 2012 - 10:52

het gaat goed met Velvet! Katheter is verwijderd en hij is zo blij dat hij van dat ding en van zijn kap af is, dat hij nu al een kwartier bezig is om zichzelf te wassen hihi. In de urine was geen spoor van gruis te vinden. De ph is iets te hoog (6.5) dat mag naar de 6 toe, maar er zat ook nog wel wat bloed bij de urine wat ook kan meehelpen met de phwaarde op 6.5 te krijgen natuurlijk. In ieder geval kan het Grote Herstellen nu echt beginnen. Hij moet alleen nog even zelfstandig gaan plassen, dat is nog wel spannend. tot we gezien hebben dat hij zelf kan plassen zit hij nog apart, vind hij niet leuk, maar das dan jammer.
Geplaatste afbeelding

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 28 juli 2012 - 11:10

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.356 berichten
  • 1 katten

#99 Geplaatst 28 juli 2012 - 12:04

Zeer goed nieuws, wat geweldig voor hem :thumb: Hopelijk laat hij snel zien dat hij een plasje doet :thumb: Veel succes!!!!!

Moet hij nu op speciaal voer overstappen?
sorry laatste keer

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#100 Geplaatst 28 juli 2012 - 12:30

Wat een goed nieuws!!!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#101 Geplaatst 28 juli 2012 - 12:35

Nivo zei:

Zeer goed nieuws, wat geweldig voor hem :thumb: Hopelijk laat hij snel zien dat hij een plasje doet :thumb: Veel succes!!!!!

Moet hij nu op speciaal voer overstappen?

vooralsnog gaat hij niet op speciaal voer. Hij krijgt vers en we gaan wat verzuren met appelazijn. Pas als we zeker weten dat hij echt niet langer op vers kan omdat hij problemen blijft houden, dan gaan we over ander voer nadenken. anders niet.
Helaas kan er ook gewoon domme pech meespelen, en aangezien er op dit moment geen gruis te zien is, gaan we eerst maar zien dat we zijn ph omlaag krijgen naar 6. en dan zien we weer verder.

We wachten nog steeds op een plasje (maar de da had zijn blaas aardig leeggemaakt, dus denk dat we nog wel even moeten wachten)
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#102 Geplaatst 28 juli 2012 - 22:39

plasje kwam niet. Hij wilde wel, maar het ging niet. Terug naar de da. Volle blaas, niet kunnen plassen, weer verstopt :(
Kiezen: operatie of katheter. snel denken, katheter. Ging niet :( Heb ik het met deze beslissing erger gemaakt? We zullen het nooit weten.
Als hij vannacht geen wonder produceert, in de vorm van een plas!, dan gaat hij morgen onder het mes voor een penisamputatie. 90% succesrate voor de operatie.

Ik ben heel erg bang. Branden jullie een kaarsje voor mijn knulletje?

Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#103 Geplaatst 28 juli 2012 - 22:43

Er wordt hier weer volop geduimd.. en sterkte voor jullie!! :rub:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#104 Geplaatst 28 juli 2012 - 22:45

Hoe jammer :( Gelukkig wel hoog slaagpercentage! De duimen gaan hier omhoog!

:duim: :duim: :duim: :duim:

Nivo
Nivo
  • 6.356 berichten
  • 1 katten

#105 Geplaatst 28 juli 2012 - 22:57

Kippevel van :( hier duimen we heel hard voor hem :rub:
sorry laatste keer