Spring naar inhoud

- - - - -

Weet iemand raad?

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_kaladibra_*
Guest_kaladibra_*

#1 Geplaatst 30 juli 2009 - 21:56

Maak mij nu toch wat zorgen.Ik heb nu bijna 2 weekjes een nieuw birmaan kitten van 15 weken oud.
Ze is ongelooflijk goed door mijn 2 andere poezen aanvaard,maar met men oudere birmaan gaat zelf zo goed dat deze denkt dat het kitten haar jong is. :oops: Zij likt ze af zoals moederpoes doet  en ze laat zelf kitten zoeken voor drinken.  This echt grote liefde :love3: .
Dat ze dit toe laat vind niet erg,maar maak me wat zorgen om men grote.
Paar maanden geleden is ze in spoed geopereerd geweest omdat ze een zware ontstekking had aan de baarmoeder.
Deze is er toen geheel uit gehaald,ze is er gelukkig goed van genezen.
Ik vroeg me nu af met dat kitten nu zo bij haar doet wat hiermee moet gaan aan vangen.Laat dit beter stoppen en hoe in godsnaam leer je dit af :catscratchhead

BlackRose
BlackRose
  • 534 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 30 juli 2009 - 21:58

Geen idee of het kwaad kan, aangezien ze niet schijnzwanger meer kan worden ofzo. Misschien heeft ze gewoon grote moedergevoelens. Andere mensen zullen je misschien beter kunnen helpen.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#3 Geplaatst 30 juli 2009 - 21:58

Heb hier nog al gelezen dat poezen of zelfs katers ineens beginnen moederen over een kitten. Het kan normaal niet echt kwaad..wel de tepels wat in de gaten houden voor irritatie ofzo.
Maar..of het nu bij jouw poes meer kwaad kan omwille van haar operatie een tijdje geleden, weet ik eerlijk gezegd niet..

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 30 juli 2009 - 22:01

Normaal gezien zou het geen kwaad kunnen. De kittens van Spanishke gaan ook af en toe drinken bij hun andere poezel.. Maar die operatie.. Dat weet ik ook eigenlijk niet? :catscratchhead

Geplaatste afbeelding

Guest_kaladibra_*
Guest_kaladibra_*

#5 Geplaatst 30 juli 2009 - 22:07

Denk niet dat ze nog last van operatie heeft,ze springt en loopt met kitten goed mee. :d Ma zal in ieder geval in oog houden. :)

BlackRose
BlackRose
  • 534 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 30 juli 2009 - 22:08

Is het niet zo dat als ze nog niet geopereerd zou zijn geweest, dit gevaarlijker was voor schijnzwangerschap? En dat het dus nu niet zoveel kwaad meer kan, omdat ze geopereerd is.

Guest_kaladibra_*
Guest_kaladibra_*

#7 Geplaatst 30 juli 2009 - 22:17

Ja heb al paar maal gehoort dat er niet echt gevaar is,ik wist eerlijk gezegt niet dat een kat ook schijnzwanger kon worden.
Is dat zoals bij een hond dat dit op gelijk welke ouderdom of tijd voorvalt.
Heb daar eerrlijk gezegt niet veel weet van. :(

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#8 Geplaatst 30 juli 2009 - 23:46

Alleen zien dat ze geen last heeft van er tepeltjes , hier sabbelt ons Amina bij mijn 2 katers

P7060110.JPG

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 31 juli 2009 - 09:22

Is helemaal niet erg hoor. :d
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 31 juli 2009 - 09:31

Amani zei:

Alleen zien dat ze geen last heeft van er tepeltjes , hier sabbelt ons Amina bij mijn 2 katers

Bijlage monthly_07_2009/post-404-1351068474,6171.jpg

dit vind ik echt wel grappig,
komt wel niets uit zeker :ha :ha

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 31 juli 2009 - 11:21

Dat deed Noortje in t begin ook bij Ginger. Die liet dat nog toe ook! Ginger is een kater he! T ging vanzelf over, yet kan helemaal geen kwaad. Het kitten zoekt deels uit instinct een tepel. Als de poes het niet erg vindt, lekker laten doen. Ik vond t altijd een super schattig gezicht!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 31 juli 2009 - 15:12

Kan inderdaad geen kwaad. Enkel in het oog houden dat de tepeltjes niet gaan ontsteken.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 02 augustus 2009 - 16:25

kan alleen maar beamen wat hier al gezegd is ;)