Krabpaal
#1 Geplaatst 19 februari 2009 - 19:48
Ik ben binnenkort jarig en ik heb een grote krabpaal gevraagd, voor de poeskes natuurlijk. Maar ergens ook voor mij want dan heb ik weer elke avond live show en hoef ik niet naar die tv te kijken.
Ik heb er al verscheidene gezien op Zooplus die me wel wat lijken. De paal in kwestie heet : La Digue.
Ik zou graag een hoge hebben, boven 1,60m, stabiel en met veel ligplaatsen. Ik heb eens een oude foto gezien van een krabpaal van Pixel op een ander forum. Die zou ideaal geweest zijn maar ik kan het spijtig genoeg niet terug vinden.
Heeft er nog iemand tips hiervoor eventueel met foto? Oh ja de prijs mag tot 120 euro gaan. Alvast bedankt.
#2 Geplaatst 19 februari 2009 - 19:53

#3 Geplaatst 19 februari 2009 - 22:02
kiki zei:

Is aangepast

Kijk anders eens op de website van onze katjes: www.pluisje.be Onder de categorie 'Vanalles' staan foto's van onze verschillende krabpalen.

#4 Geplaatst 20 februari 2009 - 16:01

Bewerkt door elixeryen, 20 februari 2009 - 17:48.
Reden van bewerken: schrijffout
#5 Geplaatst 20 februari 2009 - 16:03
#6 Geplaatst 20 februari 2009 - 17:08

Mar ik blijf zoeken en vergelijken. Nogmaals bedankt hoor!
#9 Geplaatst 22 februari 2009 - 15:17
Met tweedehands krabpalen zou ik toch opletten. Zo weigert Zwartje het gebruik van eenders welke tweedehands kattenspullen, gezien er de geur van een andere kat op zit.
#10 Geplaatst 23 februari 2009 - 15:00
@ Vosse: heb je de tweedehandsspulletjes eerst goed gewassen? Je kan er misschien wat catnip, valeriaan of zo'n play-spray opspuiten?
Kiki: Heb je al enig idee welke krabpaal het wordt?
#11 Geplaatst 23 februari 2009 - 15:06
Vosse zei:
Wij hebben een krabpaal van banana leaf, en zijn er echt supertevreden over. Stevig, makkelijk schoon te maken (je kunt de kussentjes makkelijk stofzuigen, en je kunt ze er ook uithalen en in de wasmachine wassen), en zo'n krabpaal staat ook leuk in de woonkamer, vind ik. En de katten vinden hem ook toppie!
Wij hebben onze banana leaf trouwens gekocht via Zooplus.nl, maar ook met Catch-shop hebben we al een positieve ervaring gehad.

#12 Geplaatst 23 februari 2009 - 16:19

Deze wordt het. Hij ziet er redelijk stabiel uit met verschillende ligplaatskes voor m'n viertal. 99 euro, gaat nog net!
Een maand water en brood (niet waar, ik krijg hem voor m'n verjaardag