Spring naar inhoud

- - - - -

vaccineren met Fevaxyn Pentofel

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 05 oktober 2012 - 20:09

Een paar jaar geleden zijn onze kittens met fevaxyn ingeënt en 2 van de 3 zijn toen ziek geworden.  1 was er na een dag overgeven vanaf, maar bij de andere heeft het toch een kleine week geduurd, het begon al op de terugweg in de auto met diarree, daarna overgeven en niet meer willen eten :(  

Geplaatste afbeelding

tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#17 Geplaatst 27 november 2012 - 21:56

Wij hebben minder geluk,onze poes is ook gevaccineerd met fevaxyn pentofef,zij heeft hierdoor een kwaadaardig gezwel ontwikkeld,dat deels operatief is verwijderd. Maar ze zal het niet halen .Dit spul MOET uit de handel!!!!!Heb Pfizer gecontacteerd,ben benieuuwd.......maar voor ons is er geen weg terug.:-(

tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#18 Geplaatst 27 november 2012 - 22:02

Poezerij, op 03 augustus 2012 - 13:19, zei:

Beste poezenvrienden, een kennis van mij heeft een goede week geleden meer dan 30 volwassen poezen laten inenten met dit vaccin: gevolg na een paar uurtjes: Al deze katten (élke kat die werd gevaccineerd !!!) werden ernstig (lees doodziek) ttz lagen doodziek op de grond, overgeven, ademhalingsmoeilijkheden, hoge koorts, liepen erg kreupel, zelfs enkele in shock (vastgesteld door dierenarts). Ook kregen ze wonden en haaruitval op de plaats waar het vaccin was ingespoten.  De katten die geen inenting kregen, mankeerden niets.  Dierenarts zegde zelf dit nog nooit te hebben meegemaakt!!! En hij zou het niet hebben geloofd moest hij het niet zelf met eigen ogen hebben gezien. Alle poezen kregen pijnstillers en koortsverlagende medicatie...na twee-drie volledige dagen kwam er wat verbetering maar zelfs nu zijn ze allemaal nog niet in gewone doen. Heeft iemand met dit vaccin ook al eens nare ervaringen gehad? Laat me aub snel iets weten want we vinden weinig tot geen gehoor.

Vriendelijke groeten

Poezerij, op 03 augustus 2012 - 13:19, zei:

Beste poezenvrienden, een kennis van mij heeft een goede week geleden meer dan 30 volwassen poezen laten inenten met dit vaccin: gevolg na een paar uurtjes: Al deze katten (élke kat die werd gevaccineerd !!!) werden ernstig (lees doodziek) ttz lagen doodziek op de grond, overgeven, ademhalingsmoeilijkheden, hoge koorts, liepen erg kreupel, zelfs enkele in shock (vastgesteld door dierenarts). Ook kregen ze wonden en haaruitval op de plaats waar het vaccin was ingespoten.  De katten die geen inenting kregen, mankeerden niets.  Dierenarts zegde zelf dit nog nooit te hebben meegemaakt!!! En hij zou het niet hebben geloofd moest hij het niet zelf met eigen ogen hebben gezien. Alle poezen kregen pijnstillers en koortsverlagende medicatie...na twee-drie volledige dagen kwam er wat verbetering maar zelfs nu zijn ze allemaal nog niet in gewone doen. Heeft iemand met dit vaccin ook al eens nare ervaringen gehad? Laat me aub snel iets weten want we vinden weinig tot geen gehoor.

Vriendelijke groeten

Beste,
Wij hebben zeer nare ervaring met fevaxyn pentofel.Onze poes heeft door dit vaccin een kwaadaardig gezwel.De dierenarts heeft het zo goed mogelijk verwijderd maar het zat erg vast aan de ruggegraat. Ze zal het niet halen vreest zij.Heb ook klacht ingediend bij pfizer,ben benieuwd of wij iets gaan horen. Maar dit product MOET uit de handel verwijderd worden!!!!!!!Mijn poes eet niet veel meer en slaapt de ganse dag.Zielig om te zien. BEDANKT pfizer.

Bewerkt door tirzake, 27 november 2012 - 22:13.

tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#19 Geplaatst 27 november 2012 - 22:12

Fevaxyn pentofel.....rotspul heeft mijn kat dodelijk ziek gemaakt. MOET UIT DE HANDEL!!!!!

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 28 november 2012 - 17:56

Ik schrik van al die slechte reacties op dit vaccin. Hopelijk halen ze het inderdaad uit de handel en reageert Pfizer op jullie klachten.

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 28 november 2012 - 19:41

Waw, ik schrik ook. Mijn da vaccineert hiermee en ik was aan het overwegen ze ergens anders te laten vaccineren maar nu ben ik wel zeker!!!

My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#22 Geplaatst 02 december 2012 - 12:58

Jientje, op 28 november 2012 - 19:41, zei:

Waw, ik schrik ook. Mijn da vaccineert hiermee en ik was aan het overwegen ze ergens anders te laten vaccineren maar nu ben ik wel zeker!!!
Beste,zeker ander vaccin laten nemen!!!!!!!!
Ik probeer het uit de handel te krijgen,alle hulp van dierenvrienden is welkom!!!

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 02 december 2012 - 21:42

Suggesties voor andere vaccins?
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#24 Geplaatst 20 december 2012 - 19:37

Onze poes is geopereerd,helaas is het gezwel al na 10 dagen eens zo groot terug,ze heeft nu cortisonespuit gekregen,werkt maar 14 dagen en wat dan??????Pfizer betaald de kosten van de inenting,operatie en nazorg terug.Ook wanneer we haar moeten laten inslapen.Plezant hé Maar ze halen het vaccin NIET uit de handel,te weinig klachten.Pfffffffffff...............

Bewerkt door tirzake, 20 december 2012 - 19:38.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 20 december 2012 - 19:42

Moet heel frustrerend zijn, sterkte in deze moeilijke periode :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 21 december 2012 - 12:14

Zo laks van Pfizer. Enkel wie reageert krijgt de medische kosten gedekt maar dat dit vaccin opnieuw schade zal aanrichten dat vinden ze niks ergs!
Ik vind dit heel erg jammer voor je. Heel veel sterkte.

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 22 december 2012 - 01:04

Ik vind dit alles heel erg om te lezen! Hoe kan zoiets!
Alvast bedankt om het te posten, ik heb daardoor mijn katten er niet mee laten inenten...

tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#28 Geplaatst 06 januari 2013 - 19:47

Beste allemaal,
Onze poes is er slecht aan toe door het vaccin Fevaxyn  pentofel.Na de operatie waar maar een deel van de tumor is kunnen verwijderen daar hij vast zat aan de ruggewervel en verstrengeld in de zenuwbanen ging alles bergaf. De wonde genas moeizaam en het kankergezwel kwam dubbel zo groot terug.Ze kreeg tot twee maal toe een cortisonespuit tegen de jeuk,maar het mocht niet baten. Vandaag is de tumor door haar huid gegroeid........morgen naar de dierenarts voor de zoveelste keer en waarschijnlijk kunnen we haar niet meer mee naar huis nemen..............
Bedankt iedereen voor de steun,bedankt Tirza dat we jou al die jaren onze trouwe huisgezel hebben mogen vertroetelen.Pffffffff dus pfizer.....Mercie voor het dodelijk vaccin....

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 06 januari 2013 - 22:26

Zo erg.... Geen woorden voor. Veel sterkte

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 07 januari 2013 - 14:00

sterkte :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag