Spring naar inhoud

- - - - -

vaccineren met Fevaxyn Pentofel

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#31 Geplaatst 07 januari 2013 - 21:23

Hier ons Tirzake,ze is nu ingeslapen. Rust zacht meiske xxx

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_0001.jpg
  • IMG_0001.jpg
  • IMG_0001.jpg

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 08 januari 2013 - 18:33

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#33 Geplaatst 08 januari 2013 - 23:28

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 09 januari 2013 - 04:33

Veel sterkte in deze moeilijke periode  :hug:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 09 januari 2013 - 07:15

Veel sterkte met het verlies. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

#36 Geplaatst 09 januari 2013 - 07:35

Veel sterkte met het verlies van je poes.
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 09 januari 2013 - 20:01

Ik kan me niet voorstellen dat je op zo'n manier je katje moet verliezen! Heel veel sterkte!!!
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#38 Geplaatst 10 januari 2013 - 13:47

Heel veel dank aan iedereen!!!Het is inderdaad erg moeilijk.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 10 januari 2013 - 17:13

Heel veel sterkte voor jou. Spijtig dat het zo is afgelopen... Tirzake zal nu rust hebben. :hug:

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 12 januari 2013 - 23:42

Wauw, wat heftig zeg... Veel sterkte Tirzake.

Ik kwam hier op terecht na de zoekfunctie gebruikt te hebben voor Fevaxyn. Ik ben gisterenavond met Lola & Manu naar de DA geweest voor hun jaarlijkse inentingen. Zij hebben de Fevaxyn I-CP gekregen. Lola weet van niets, en Manu is een schotelvod, beweegt nauwelijks, geen zin in eten en drinken. Gromt als ik in de buurt kom.... Daarstraks is hij is een paar stapjes gaan zetten, een 5-tal brokjes gegeten, een slokje water en een bezoekje aan de kattenbak, dus ik denk dat het wel ok met hem komt, maar ik ben toch ook de ganse dag niet van hem weg geweest.
De DA zei wel dat katten op een vaccin kunnen reageren, maar dat hij zich zo ellendig kon voelen, daar had ik geen idee van.
Geplaatste afbeelding

tirzake
tirzake
  • 10 berichten

#41 Geplaatst 13 januari 2013 - 14:12

Bekijk berichtNiennaTasartir, op 12 januari 2013 - 23:42, zei:

Wauw, wat heftig zeg... Veel sterkte Tirzake.

Ik kwam hier op terecht na de zoekfunctie gebruikt te hebben voor Fevaxyn. Ik ben gisterenavond met Lola & Manu naar de DA geweest voor hun jaarlijkse inentingen. Zij hebben de Fevaxyn I-CP gekregen. Lola weet van niets, en Manu is een schotelvod, beweegt nauwelijks, geen zin in eten en drinken. Gromt als ik in de buurt kom.... Daarstraks is hij is een paar stapjes gaan zetten, een 5-tal brokjes gegeten, een slokje water en een bezoekje aan de kattenbak, dus ik denk dat het wel ok met hem komt, maar ik ben toch ook de ganse dag niet van hem weg geweest.
De DA zei wel dat katten op een vaccin kunnen reageren, maar dat hij zich zo ellendig kon voelen, daar had ik geen idee van.
Beste Nienna Tasartir,
Goed in het oog houden dat op de plaats van de vaccinatie GEEN knobbeltje ontstaat!!! Is bij ons Tirza ook zo begonnen. Heel veel succes en poezengenot van jou katjes .